Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ah fuck deze, die cover van de CD. Was net een jaar of 8 en toen Child's Play gezien. Waren leuke nachten daarna:

Idem. En als je dan weet dat je tickets hebt voor 2 festivals die hoogstwaarschijnlijk WEER uitgesteld gaan worden :(
Leef met je mee... Zit in zelfde situatie... Heb kaarten voor Defqon.1 (weekend) en Ground Zero. Maar verwacht dat ze dit jaar weer uitgesteld gaan worden :(

@Thunderdome Volgens mij ken jij alles zo'n beetje wel uit je hoofd :grin:
Niet alles, wel veel :wink: Ik ben gaan luisteren vanaf 2009 ongeveer. Van early tot terror en ook hardstyle, vind alles wel vet van het harddance genre.

1 uitzondering: piepkicks, die vind ik verschrikkelijk.

Zeker weten! Heb zelf meestal met periodes. Dan een tijd jump, dan weer uptempo en dan weer millennium. Kan vanalles zijn inderdaad!
Precies dit!! Heb vandaag early, millenium en mainstream hardcore gedraaid. In de middag nog een stukje early hardstyle (qlubtempo @ dediqated) en nu dus hardstyle :)

Vandaag ff alles door elkaar!

Oké nog eentje van mijn kant uit nostalgie. Toch wel vermakelijk om even de hardcore/terror etc. in te duiken:

Vanmiddag zat ik nog heerlijk Chopin te spelen en nu gaat de beuk erin. Fijn om een brede muzieksmaak te hebben!

Terug
Bovenaan