Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
T kent allebei zn plaats en tijd. Maar ik neig nu ook steeds minder naar hard techno. Zo weinig creativiteit tegenwoordig alles klinkt hetzelfde
@LucidLucy @Ulixes
Het heeft wel voordelen, Joris Voorn draait tegenwoordig rond de 140 bpm en dat zijn meesterlijk goede setjes vind ik.
Af en toe lekker hard gaan is ook fijn maar niet te lang.
Over drie weken naar Free Your Mind The Final, leuke line up ook, veel knallen!

@LucidLucy @Ulixes
Het heeft wel voordelen, Joris Voorn draait tegenwoordig rond de 140 bpm en dat zijn meesterlijk goede setjes vind ik.
Af en toe lekker hard gaan is ook fijn maar niet te lang.
Over drie weken naar Free Your Mind The Final, leuke line up ook, veel knallen!

Heeee je bent er weer. Typisch hoor om op 1 februari hier weer te verschijnen. Heb je een dry January gedaan ofzo? 😂

Deze is voor alle oude hardcore fans. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ik voor het eerst rond 2005 gehoord heb, maar dat ook ouder kan zijn. Er zit een sample in van iemand die zegt:

To all of those with a heart full of hatred, I say fuck you

Die diepe boodschap is me altijd bijgebleven. Iemand enig idee over welk nummer ik het heb?

Heerlijk Nummer weer van RTC!!

En voor de jongeren onder ons, kennen m vast wel, EZG nu met Code Red In Het Zwart Raw, ERG GOED!

Nieuw album gedropt van Cult Collective. Ik houd wel van de sound van dit label. Nummers 1, 2, 7 en 8 vind ik nice. De rest mwah...

De cover art is wel weer sick gedaan. Gelukkig is ie niet op vinyl uitgebracht. Anders had ik mezelf in moeten houden haha

Ik zit dit setje lekker te luisteren terwijl ik heerlijk na space op de 6-apb..... en ineens puur door de muziek bam weer vol door het dak heen.
Intens genieten 2.0

Prepping voor mijn sollicitatie gesprek morgen met een heerlijk oud setje, Live in Nighttown waren ze nog beter dan hier te horen :hearteyes:

Oh damn wat een heerlijk geweld, @LucidLucy

Vandaag pakt het me niet. Iets teveel herrie ofzo idk 😂

Meestal als je je set begint met Oh Fortuna heb je me meteen te pakken. Die set van Bandee die zo begint is echt geniaal qua intro. Kippenvel haha

Ben sowieso wat minder techno aan het luisteren laatste weken. Gaat met vlagen.

Terug
Bovenaan