Wat luister je nu? (hardere stijlen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Vandaag bij Tegendraads geweest. O.a. Kuko, I Hate Models, DIØN en SNTS gezien. Voor mij was Kuko echt de held van de dag. Ik kende hem voor deze week nog niet. Had van de week ff in geluisterd. Maar wat een heerlijke stijl.

IHM vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Normaal vind ik die heel vet. Maar zijn coole zweverige nummers waren nauwelijks te horen. Het was vooral onorigineel rammen.

Vooral dit nummer vind ik zo heerlijk!

Een greep uit the golden ages (tussen al het hedendaagse kabaal door😜😬)

Het is maar net hoe je het bekijkt.
Ik vind het momenteel ook de golden age, maar dan voor hard techno.

Stijlen komen en gaan, maar muziek blijft toch bestaan.

Als je dit hieronder ziet van afgelopen tegendraads, kan je niet met droge ogen beweren dat de golden ages gedaan zijn in de EDM 😈

Als het om de muziek gaat, vond ik Kuko beter. Maar de hele productie in deze set is echt fenomenaal gedaan. En het filmen ervan ook haha

Laatst bewerkt:
maar dan voor hard techno.
Maar het grappige is dat in die tegendraads(achtige) feesten, veelal (early) hardstyle wordt gedraaid, flink opgepitcht. Alsook early hardcore. Als ik die lijstjes zie, herken ik zo'n 25-50 procent van de tracks van de beginjaren 2000-2004 (dus van iets voor de tijd dan wat ik zelf hierboven post). Daardoor trekt dit ook mijn aandacht enigszins idd. Kan het alleen geen echte techno meer noemen😅

De licht- en geluid technici mochten ook even vrij spelen 🤣

Opzich heel indrukwekkend om het live te zien. Maar uiteindelijk kom ik toch voor de muziek.

Terug
Bovenaan