Wat luister je nu?

ljuv

DF-koningin

Helemaal emosjeneel hiervan. Vooral omdat het in Jeruzalem nu ook weer helemaal ruk is... Om over Oekraïne maar te zwijgen. Of Irak. Of Syrië. Of Myanmar. Of... @Zanza help. Zeg eens dat het niet boeit pls?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Treurig wel van de Efteling maar ik snap het wel... ze hebben er nauwelijks bier. Maar Danse Macarabe is gebruikt voor de ALLER eerste "attractie" ooit in de Efteling, het spookslot. Dat gaan ze dus nu slopen meh.

Gelukkig hebben we de video's nog.

Ik ben al een heel wat jaren niet meer in de Efteling geweest maar ze schijnen wel veel attracties te hebben veranderd of gestopt omdat het voor een een kleine groep het weer “discriminatie zou zijn. Er is een groot verschil tussen katakaturen, satire en discriminatie. Moet je bv eens in Japan en China kijken, half Nederland nagebouwd met heel,overdreven iedereen op klompen en een Zeeuws klederdracht mep een kap. Janken wij toch ook niet over??
Jammer dat men het zo ziet.Tegenwoordig wordt je al gelyncht als je een satirisch geintje maakt over JEZELF!

• Like
Waarderingen: ljuv

Ape

Badass junkie

Just saying: deze gaan ze dus slopen in de efteling :brokenheart:

Heerlijk he, en dat gewoon in de coffee company...

Treurig wel van de Efteling maar ik snap het wel... ze hebben er nauwelijks bier. Maar Danse Macarabe is gebruikt voor de ALLER eerste "attractie" ooit in de Efteling, het spookslot. Dat gaan ze dus nu slopen meh.

Gelukkig hebben we de video's nog.
Ik begreep al niet wat je zei, maar het nummer word blijkbaar gedraaid daar. Lache! En jammer van de sloop. Ik zal het nummer in leven houden want ik Luister het regelmatig

• Love

Ape

Badass junkie
Dit is echt een ljuvwoord hahahahahaha ga eens uit mijn hoofd (bende gij er zo een die vind dat monkeys alleen voor mainstream hipsters zijn ofwa?)
Ja man, kut hipster band. Nee ze hebben wel een paar leuke nummers 👍🏻

• Haha
Bovenaan