Wie de fuck is 😂
je moeder.Wie de fuck is mijn moeder😂
Ben ik geadopteerd?je moeder.
ging zo´n psycho dumpen als jij maar zo makkelijk nee purplewurple is *****Ben ik geadopteerd?
Heb je wel meer voor nodig. Vindt purplewurple het wel oké dat de wereld weet dat er een ******* achter schuilt?ging zo´n psycho dumpen als jij maar zo makkelijk nee purplewurple is ******.
jij weet toch dat ik mensen hun privacy niet respecteer.Heb je wel meer voor nodig. Vindt purplewurple het wel oké dat de wereld weet dat er een ***** achter schuilt?
grapje ik heb wel geleerd van jou intense haat omdat soort dingen niet zomaar te zeggen(tuurlijk vind ze dat oke)Heb je wel meer voor nodig. Vindt purplewurple het wel oké dat de wereld weet dat er een ****** achter schuilt?
😘jij weet toch dat ik mensen hun privacy niet respecteer.
Oké oké dan is het goedgrapje ik heb wel geleerd van jou intense haat omdat soort dingen niet zomaar te zeggen(tuurlijk vind ze dat oke)
Het is niet de bedoeling echte namen van mensen te noemen. Ik ga er vanuit dat dit een foutje was.
Godin 🧝♀️😍
Treurig wel van de Efteling maar ik snap het wel... ze hebben er nauwelijks bier. Maar Danse Macarabe is gebruikt voor de ALLER eerste "attractie" ooit in de Efteling, het spookslot. Dat gaan ze dus nu slopen meh.
Gelukkig hebben we de video's nog.
Just saying: deze gaan ze dus slopen in de efteling![]()
Ik begreep al niet wat je zei, maar het nummer word blijkbaar gedraaid daar. Lache! En jammer van de sloop. Ik zal het nummer in leven houden want ik Luister het regelmatigHeerlijk he, en dat gewoon in de coffee company...
Treurig wel van de Efteling maar ik snap het wel... ze hebben er nauwelijks bier. Maar Danse Macarabe is gebruikt voor de ALLER eerste "attractie" ooit in de Efteling, het spookslot. Dat gaan ze dus nu slopen meh.
Gelukkig hebben we de video's nog.
Boemlauw
Long time no monkeys, lekkor.
Dit is echt een ljuvwoord hahahahahaha ga eens uit mijn hoofd (bende gij er zo een die vind dat monkeys alleen voor mainstream hipsters zijn ofwa?)Boemlauw
Ja man, kut hipster band. Nee ze hebben wel een paar leuke nummers 👍🏻Dit is echt een ljuvwoord hahahahahaha ga eens uit mijn hoofd (bende gij er zo een die vind dat monkeys alleen voor mainstream hipsters zijn ofwa?)