Wat luister je nu?

MetalGuy

Badass junkie
Eerlijk gezegd...

Mijn trip playlist bestaat uit bijna alleen (Liquid) Drum and Bass en Tipper (Triphop). De rest van de genres nooit zin in dan, behalve soms nog klassieke muziek.

En ik trip de laatste tijd helemaal niet meer... (jij wel?)

Saai hè? :sweatsmile:
Ah kiek, triphop vind ik trouwens ook wel mooi. Lekker downtempo.

En jawel, alleen ook niet zoveel meer. Laatste keer was op Solstice in Ruigoord vorige maand. Dat was voor het eerst LSD icm 6-APB. Qua dosering had ik geluk, want dat was ook meteen de sweet spot voor op dat festival.

Man, wat was dat een hemelse ervaring...🥰

Lemmy

Badass junkie
Ik denk dat de jaren 83-89 de beste REM jaren waren. Maar ook toen ze begin jaren 90 doorbraken, hebben ze idd nog vele goede nummers uitgebracht. Optreden op Werchter in 1989 was echt super!

De laatste redelijke cd van U2 was volgens mij "All that you leave behind" uit het jaar 2000. De Joshua Tree tour in Vorst in 87 gezien en de 93 toer in de Kuip. Geweldige concerten maar na 2000 nauwelijks nog naar de band geluisterd.

Ik heb de laatste maanden veel naar REM geluisterd en moet zeggen dat de jaren 83-87 onovertroffen zijn. "Green" klinkt anders omdat Stipe vroeg om geen typische REM nummers meer te schrijven. Er staan een paar goede songs op, maar ik vind het zeker niet hun beste album.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Meisje vandaag toen ik deze opzette in de auto: "dit is toch geen muziek!!"

I get it... i really get it. Ik begrijp waarom je dat zou vinden. Want ergens zijn het ook meer een soort random geluiden, maar toch ook weer niet...

Maar ik hou hier zo van. Op de een of andere manier vibe ik hem helemaal met deze shit. En bij anderen waarop ik dit opzet viben ze hard met me mee.

Misschien in de toekomst weer eens een LSD tripje en dan wat nieuwe muziek zoals deze checken, want dat is hoe je de muziek die je al kent pas écht leert kennen!

Bovenaan