Ik heb een crush op melanie ze heeft een stem van een engel! Helaas is ze nu 75...
Voel je niks van.Ik heb een crush op melanie ze heeft een stem van een engel! Helaas is ze nu 75...
Als je een platenspeler hebt deze LP is heel goedkoop op marktplaats! Laatst gezien voor 10 euro ofzo (vgm zelfs iets minder?). Lekkere band ook
Nee, geen platenspeler helaas. Maar m'n oom heeft er één en die heeft deze LP. Hij heeft een hele verzameling aan LP's met psychedelic rock. Zo nu en dan ga ik dan naar 'm toe op m'n oude brommertje en dan luisteren we een hele middag/avond LP's. Geen geluid dat dat kan evenaren, zo warm als dat klinkt.Als je een platenspeler hebt deze LP is heel goedkoop op marktplaats! Laatst gezien voor 10 euro ofzo (vgm zelfs iets minder?). Lekkere band ook![]()
Jaloers! Klinkt heerlijk man, psych rock is zo lekkerNee, geen platenspeler helaas. Maar m'n oom heeft er één en die heeft deze LP. Hij heeft een hele verzameling aan LP's met psychedelic rock. Zo nu en dan ga ik dan naar 'm toe op m'n oude brommertje en dan luisteren we een hele middag/avond LP's. Geen geluid dat dat kan evenaren, zo warm als dat klinkt.
En idd niks kan tippen aan die lekkere ruis van vinylGij, vrouwe misselijkheid, heeft er verstand van! 👌Jaloers! Klinkt heerlijk man, psych rock is zo lekker![]()
En idd niks kan tippen aan die lekkere ruis van vinyl
Heb het geluk dat 'k vaak Ekseption platen vind voor 1,20 bij de kringloop, heb er 5 onderhand haha. Ook Shocking Blue, Frank Zappa, ooit tik 'k welcome to sky valley van Kyuss nog wel op de kop
Als je er eentje wilt, die van Soundmaster klinkt top, je kan er alles op spelen (33 1/3, 45, 78 rpm), ziet er leuk uit en is nog geen 50 euro. Is me al 4 jaar trouw
![]()