Nou moet het eens ophouden met onze gezamenlijke interesses/smaken hoor... Anders begint het echt eng te worden. Alsof ik mijn verloren tweelingbroer op een forum vind of zo...
Nou moet het eens ophouden met onze gezamenlijke interesses/smaken hoor... Anders begint het echt eng te worden. Alsof ik mijn verloren tweelingbroer op een forum vind of zo...
Dat nummer is echt onafscheidelijk van mijn herinneringen aan de 90's!
Och man ik ben zo jaloers dat ik dat niet heb mee mogen maken, ik zou er zo een nier voor opgeven.Dat nummer is echt onafscheidelijk van mijn herinneringen aan de 90's!
Het was zeker een speciale tijd, al maken wij mensen dingen vaak ook mooier in onze herinneringen dan ze waren. We (in het algemeen) zijn geneigd ons meer te focussen op de mooie dingen en romanticeren zo een bepaalde ervaring of periode. Als ik nu ineens terug getransporteerd zou worden naar de 90's, zou ik waarschijnlijk ook een hoop dingen van nu missen. En ja, toch wel technologische dingen.Och man ik ben zo jaloers dat ik dat niet heb mee mogen maken, ik zou er zo een nier voor opgeven.
Dit heb ik met de 00's. Mijn jeugd.Het was zeker een speciale tijd, al maken wij mensen dingen vaak ook mooier in onze herinneringen dan ze waren. We (in het algemeen) zijn geneigd ons meer te focussen op de mooie dingen en romanticeren zo een bepaalde ervaring of periode. Als ik nu ineens terug getransporteerd zou worden naar de 90's, zou ik waarschijnlijk ook een hoop dingen van nu missen. En ja, toch wel technologische dingen.
En ik zie het ook als een mindstate. Zet wat 90's muziek op en je zit in die mindstate!
Bovendien, tijd is een illusie, de 90's leven nog steeds voort, net als alle tijden. Just tune in.(dmv muziek bijvoorbeeld)
Klopt! doe ik ook zeker!En ik zie het ook als een mindstate. Zet wat 90's muziek op en je zit in die mindstate!
Bovendien, tijd is een illusie, de 90's leven nog steeds voort, net als alle tijden. Just tune in.(dmv muziek bijvoorbeeld)
Ja hè.Dit heb ik met de 00's. Mijn jeugd.
Nu komen de nostalgie kanalen boven van de decennia en lijkt het fucking fantastisch maar de kut nummers draaien ze natuurlijk niet. En verder was het nieuws en de politiek verre van fijn in die tijd.
Ken ik niet, maar zal het eens checken.Jij gaat trouwens Radio Decibel hartstikke leuk vinden als de 90's je ding is.![]()
Ja, maar het heeft twee kanten.Klopt! doe ik ook zeker!
Maarja als ik dan toch kijk naar dat lekkere Thunderdome sfeertje in de jaren 90, niet overal van die schijt telefoons de lucht in dan ben ik ECHT jaloers. Krijg altijd het idee dat mensen nu zo afgeleid zijn door het moderne leven dat er nergens meer van word genoten of het niet meer echt ervaren zoals in die tijd (inclusief ikzelf als ik heel eerlijk ben). Ik steun dan ook zeker de festivals tegenwoordig die mobiele telefoons gewoon verbieden op het terrein.
Mijn favoriet😭Bijvoorbeeld ook destijds met GTA Vice City
Nee verder mee eens hoor, het is er allemaal wel een stuk makkelijker op geworden en we zouden het in het hedendaagse leven ook niet meer kunnen missen. Ik vraag me alleen af of dat wel zo'n goede ontwikkeling is geweest of niet, vind overigens alsnog dat ze niet thuishoren op een feest. Kan m altijd nog uit je kluisje halen als je toch even moet bellen of wat dan ook, maar lijkt wel of niemand ze los kan laten haha.Het was inderdaad minder stressig zonder smartphones en social media, maar bijvoorbeeld dat appen dat we nu hebben is toch wel verdomde handig en zou ik zeker missen als het verdween.
Veel metal want loop met veel negatieve energie die ik kwijt wil.