Wat luister je nu?

LionX

Badass junkie
Oehhh jaloers! Verder goed gehad?
Ja het was echt een top weekend.
Zaterdag vooral in de UNREAL tent gestaan en Richie Hawtin een harde techno set zien en horen draaien, was insane!
De zondag om 15:45 begonnen met een set van Kobosil enz.... Puur plezier en keihard gezweten.
Vanaf minuut 1 staan knallen met zijn allen.

Deadwing

Wijs gebruiker
Vind zelf alles van Rush goed, gaande van de progrock jaren 70 tot de zeer commerciële jaren 80 en "beyond".

Een echte timeless band. Time stand still. :hearteyes:
Vele jaren fan geweest van Rush. Ik heb ze vier keer live ( drie keer Ahoy, een keer in Koln) gezien. Moet toegeven dat ik de laatste jaren toch niet vaak meer naar ze heb geluisterd.

Lemmy

Badass junkie
Vele jaren fan geweest van Rush. Ik heb ze vier keer live ( drie keer Ahoy, een keer in Koln) gezien. Moet toegeven dat ik de laatste jaren toch niet vaak meer naar ze heb geluisterd.

Ze zijn vaak naar Nederland geweest, hun laatste optreden in België was ergens midden jaren '80.

Heb er zelf ook al héél lang niet meer naar geluisterd nu ik er aan denk.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ze zijn vaak naar Nederland geweest, hun laatste optreden in België was ergens midden jaren '80.

Heb er zelf ook al héél lang niet meer naar geluisterd nu ik er aan denk.
Mijn eerste optreden was de Signals tour in 1983 (Ahoy). Volgens mij traden ze toen ook in Vorst Nationaal op in Belgie. Daarna in 1988 weer in Ahoy gezien (Hold Your Fire tour) en twee keer in 1992. Roll the Bones tour in Koln en weer in Ahoy.

Lemmy

Badass junkie
Mijn eerste optreden was de Signals tour in 1983 (Ahoy). Volgens mij traden ze toen ook in Vorst Nationaal op in Belgie. Daarna in 1988 weer in Ahoy gezien (Hold Your Fire tour) en twee keer in 1992. Roll the Bones tour in Koln en weer in Ahoy.

Ja, was inderdaad in Vorst.

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter

Reiniertje op Awake. Erbij zijn was indrukwekkend. Hij draait ook steeds iets beter. Vond hem een paar jaar geleden vooral een gimmick. Wat ie nu draait waardeer ik wel echt

duffie

Experimenterende gebruiker
Na achter de decks gestaan te hebben is dit heerlijk ->
Een anders iets van SADE of jazz in in woonkamer op vinyl kmet jazz.... even afkoelen.

Bovenaan