Elohtibbar
Badass junkie
Andrew zei:The Dubliners - Black Velvet Band![]()
Her eyes, they shone like diamonds...
Andrew zei:The Dubliners - Black Velvet Band![]()
Rabbithole zei:Andrew zei:The Dubliners - Black Velvet Band![]()
Her eyes, they shone like diamonds...
Beter dan het origineel. Veel beter.Flameon zei:Metallica !!!!!!!!!!!!!!

Oh ja, sawdust!drain bamage zei:Zeker leuke mix, Sawdust is ook best wel een goeie plaat van. Tranquillize met Lou Reed.![]()
Sommige nummertjes vind ik toch wel redelijk te doen, kostte mij ook wel wat tijd eer ik 'm kon waarderen.Arthur King zei:Oh ja, sawdust!drain bamage zei:Zeker leuke mix, Sawdust is ook best wel een goeie plaat van. Tranquillize met Lou Reed.![]()
Tijden niet meer geluisterd, met het nieuwe album hadden The Killers echt een verkeerde afslag genomen.![]()
Arthur King zei:Oh ja, sawdust!drain bamage zei:Zeker leuke mix, Sawdust is ook best wel een goeie plaat van. Tranquillize met Lou Reed.![]()
Tijden niet meer geluisterd, met het nieuwe album hadden The Killers echt een verkeerde afslag genomen.![]()
Rabbithole zei:
sjaak herremans zei:volgens mij ook wel een oudje
Dat was zeker een lekkere plaat maar Sam's Town en Sawdust mogen er ook best wezen. Day & Age is idd beduidend minder.acidboy zei:Arthur King zei:Oh ja, sawdust!drain bamage zei:Zeker leuke mix, Sawdust is ook best wel een goeie plaat van. Tranquillize met Lou Reed.![]()
Da's ook mijn mening, ik vond het album Hot Fuss goed, en daarna is alles bergafwaarts gegaan.