De steel breekt niet door de wind, die gaat doorbuigen, toch bij plantjes van 30 cm
Ik heb eens perongeluk mijn plant omver geslaan en het steelte was gebogen.
Ik heb het een dag laten staan zo en toen ik terug keek was het plante nog altijd gezond maar de steel lag nog altijd op de grond met de kop gericht naar het licht, dus ik trok hem recht maar toen richte de kop naar beneden, achter een uur stond de kop weer recht.
Normaal een emmer van 6l is genoeg voor plantjes die niet groter worden dan 1.20m en alles daarboven gebruik je maar een 12l emmer, en als je nog groter wilt gaan dan is het beter dat je hem buiten in de grond plaatsts.
De plukken (dus het weed zelf) ruikt naar weed, de rest van de plant (mannetje & vrouwtje) ruiken naar hennep, van reuk alleen kun je ze onmogelijk onderscheiden tenzij je een getrainde k9 hebt
Ik heb geen waaier gebruikt voor mijn planten en heb ze ook niet buiten gezegt, 2 van de 3 planten hebben dezelfde dikte van steel als toen ze nog maar net boven de aarde kwamen (zeer, zeer dun) maar het maakt niet uit want ze leunen tegen elkaar en houden elkaar recht zoals in de natuur, de 3de heeft een steel met een doorsnede van 1cm