Zeehond
Badass junkie
Antwoord van @Mevrouw Pløp zint je niet of zo?Kunnen we dit niet op een of andere manier bewerk stelligen
Wat domein info is dat geen aanknopingspunt
Bekijk bijlage 64268Bekijk bijlage 64269
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Antwoord van @Mevrouw Pløp zint je niet of zo?Kunnen we dit niet op een of andere manier bewerk stelligen
Wat domein info is dat geen aanknopingspunt
Bekijk bijlage 64268Bekijk bijlage 64269
Kap met bashen op mij?Antwoord van @Mevrouw Pløp zint je niet of zo?
Stop met je gedram.Kap met bashen op mij?
Laat het nou maar gaan...Stop met je gedram.
Je had toch een antwoord gekregen?
Laat jij het zelf ff lekker gaan.Laat het nou maar gaan...
Goede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven.We lopen er nu steeds tegenaan dat er geen actieve admin is. Alleen mensen die die functie in het verleden actief uitgevoerd hebben en het puur in naam nog steeds zijn.
Lijkt mij ook voor de de huidige inactieve admins een last een taak te hebben waar ze om welke reden dan ook niet aan toe komen. Echt tijd dus om hen af te lossen.
Als ik het goed zie is een Admin iemand met extra rechten die kan zorgen dat afgesproken veranderingen in de rechtenadministratie worden uitgevoerd.
Dat is in ieder geval waar het nu op hangt. Eigenlijk een Gate Keeper functie.
Daarnaast gaat het om het installeren van updates in de software. Ook dat hoeft niet veel werk te zijn, tenzij een update niet blijkt te werken. Dan moet het terug, zonder dat gegevens verloren gaan.
We hebben volgens mij voldoende expertise in huis. Ik kan een effectieve gatekeeper zijn. Heb wel 1 of 2 andere software technische begaafde leden nodig om de zaak weer recht te breien als er iets mis gaat.
Dus, ik meld me aan als kandidaat gate keeper en hoop dat 1 of 2 anderen met echte technische ervaring met mij samen die rol op zich willen nemen.
Wat hebben we hier voor nodig:
> naast mij 1 of liever twee mensen die de kennis en ervaring hebben;
> een goede regeling voor betaling van de kosten van de software
> de huidige admins zijn bereikbaar en blijken bereid om hun taken en permissies over te dragen;
> de huidige admins hebben voldoende vertrouwen in kandidaat admins
> de huidige mods hebben voldoende vertrouwen in het nieuwe setje admins
> de teugels worden overgedragen aan de nieuwe admins.
> een admin zit er maximaal drie jaar, dus na de begin situatie wordt een admin zo eens per jaar vervangen door een nieuwe,
Voor de duidelijkheid: de functies van admin en mod vallen niet samen. Een admin is puur uitvoerend. Waarbij natuurlijk een admin altijd de eigen mening op het forum kan laten klinken, precies zoals ieder ander lid dat ook kan.
Mag ik vragen welk forum dat is? Ik heb wel eens gezocht naar een soortgelijk forum als df maar kon niets vinden wat ook zo ‘leeft’ als df.Goede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven.
Zelf ben ik admin van een ander forum dat bijna drie maal zoveel leden heeft als DF en maar de helft van het aantal posts (ja, wij ouwehoeren daar een stuk minder dan jullie lieve leden hier 😁) ook draaien wij ons forum net als DF op XenForo.
Indien nodig kan ik voor DF de admin functie en taken op mij nemen, dus puur als admin voor het doorhakken van delicate knopen, toekennen van rechten en toewijzing/aanmaken van bepaalde subfora/topics, etc. Software updates doe ik liever nog niet aan voordat het volledige IT-landschap van DF in kaart gebracht is.
In de functie als admin ben ik zeer discreet, technisch en diplomatiek vakkundig, met meer dan 25 jaar professionele ervaring.
@MacLeod neem a.u.b. contact met mij op indien je meer info nodig hebt.
Samen met mensen als @BelowTheFlow kunnen wij de last van jullie schouders afhalen.
Dat weten alle actieve moderators. 😇Mag ik vragen welk forum dat is? Ik heb wel eens gezocht naar een soortgelijk forum als df maar kon niets vinden wat ook zo ‘leeft’ als df.
btw: goede sollicitatie, ik zou je uitnodigen! 😂😉
Ja maar ik niet! Dat is toch zeker geen geheim hier?Dat weten alle actieve moderators. 😇
Laten we hopen dat we ooit contact krijgen met @MacLeod en dat we dan hierin vaart kunnen maken.
Ondertussen blijven we zeer geduldig.
Ik ben zelf vrijwillig systeembeheerder en jaren lid geweest van andere forums met als functie moderator mocht hier nog vraag naar zijn shoot meGoede samenvatting van wat er nodig is om DF weer beter te laten leven.
Zelf ben ik admin van een ander forum dat bijna drie maal zoveel leden heeft als DF en maar de helft van het aantal posts (ja, wij ouwehoeren daar een stuk minder dan jullie lieve leden hier 😁) ook draaien wij ons forum net als DF op XenForo.
Indien nodig kan ik voor DF de admin functie en taken op mij nemen, dus puur als admin voor het doorhakken van delicate knopen, toekennen van rechten en toewijzing/aanmaken van bepaalde subfora/topics, etc. Software updates doe ik liever nog niet aan voordat het volledige IT-landschap van DF in kaart gebracht is.
In de functie als admin ben ik zeer discreet, technisch en diplomatiek vakkundig, met meer dan 25 jaar professionele ervaring.
@MacLeod neem a.u.b. contact met mij op indien je meer info nodig hebt.
Samen met mensen als @BelowTheFlow kunnen wij de last van jullie schouders afhalen.
Want?Wij ook, maar we hebben daar op dit moment niet de mogelijkheden toe![]()
als je even een pagina terug bladert en daar het onderste deel van leest, scheelt dat mij precies hetzelfde nog een keer typenWant?