Wat vind je de beste drugs combinatie?

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
We hebben allemaal al wel eens bewust 2 of meer drugs gecombineerd omdat we het gezamenlijk effect zo vet vinden. Wat vinden jullie de allerbeste combinatie en waarom?

Voor mij persoonlijk is het GHB + Amfetamine (Dex of gewone). Je staat nooit té strak, je wordt nooit té scheef, je zit altijd op een heerlijk level dat hier het midden in houdt. Met deze combinatie kan ik echt blijven doorgaan.

GHB zorgt er ook voor dat dopamine even niet meer vrijkomt waardoor er, volgens mij toch, terug meer dopamine vrijkomt wanneer de speed begint in te kicken. Verder is GHB perfect om de vervelende neveneffecten van speed, zoals een té snelle hartslag, heftige vasoconstrictie, pijnlijk en verkrampte spieren, etc. zwaar te verminderen.

Mijn katers vallen de volgende dag ook altijd veel beter mee. Dit is volgens mij omdat GHB ervoor zorgt dat er niet al teveel dopamine verloren gaat, daar komt nog bij dat het zelf een lichaamseigen stof is die geen echte schade aanricht. Speed is uiteraard een heel ander verhaal, maar het effect van GHB zorgt ervoor dat er toch zeker een stuk van de pepbrakkigheid verminderd de volgende dag. Ook ben ik geneigd om minder speed te gebruiken wanneer ik het in combo gebruik met GHB, dit heeft uiteraard ook wel te maken hebben met mijn mindere katers.

Het enige gevaar aan deze combo is wanneer je te strak staat van speed en je GHB gebruikt je aanvankelijk het echte effect van de GHB niet voelt en al snel geneigd bent voor meer dopjes te blijven nemen. Wanneer de speed dan uitwerkt kan er ineens teveel GHB in je lichaam zitten en kan knock gaan heel gemakkelijk voorkomen. Je moet deze combo dus echt leren nemen en goed weten elke hoeveelheden je van wat inneemt en hoe lang ze ongeveer werken. Eens je hier echter mee weg bent is het, voor mij althans, een meesterlijke combo.

Ik gebruik tegenwoordig in het weekend zo goed als niets anders dan Speed en GHB. Mooie daaraan is ook dat je dan tenminste geen geld meer opdoet aan alcohol drinken op een feesje, wat ik normaal standaard gebruikte bij ongeveer alle andere drugs die ik gebruik.

Vloei en pep 4 life! ;)

Cocaine + Alcohol en Speed + GHB.

Weet niet welke ik nu het beste vind eigenlijk. Coke nuchter is niet echt boeiend, speed daarintegen. Maar het is al lang geleden dat ik nog eens GHB gedaan heb en de herinnering aan Speed + GHB is ook niet meer zo vers, maar het is geweldig. Wil er nog wel eens lachgas bijdoen vanwege de body high. :P

Coke + GHB lijkt me ook wel leuk :)

Ik heb het liefst :

LSD / XTC

PADDO'S / MDMA

MDMA / POPPERS

COCAINE / POPPERS

en uiteraard overal een dikke joint bij :wink:

Poppers zijn echt relax, geeft je echt een kick , is eigenlijk overal wel lekker bij.

Ik heb persoonlijk meerdere 'beste combinaties', afhankelijk van de situatie.

Alcohol, coke, nicotine. (Of GHB ipv alcohol)
LSD, lachgas, ketamine.
Alcohol, wiet.

ja dat is inderdaad ook een leuke

alleen sommige mensen worden er agressief van, niet chill. Helemaal niet. :x

Beanhead zei:

Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.

Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed. :)

PatrickBateman zei:
Beanhead zei:

Kan ik me goed voorstellen, al ligt dat volgens mij grotendeels aan de persoon. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van, maar ik ben sowieso geen agressief persoon. Bovendien gebruik ik eigenlijk alleen drugs bij gelegenheden waarbij het uitgangspunt is dat je een leuke tijd hebt, zoals feestjes, en dan ben ik sowieso goedgemutst.

Ik moet dan wel oppassen dat ik niet teveel drink, want onder invloed van speed smaken die biertjes verdomd lekker, hehe. Laatste tijd drink ik vaker wat colaatjes of liever nog vruchtensap bij speed, in het kader van harm reduction. Het levertje trekt het anders niet zo goed. :)

Ja ik word zelf ook nooit agressief maar ik erger me aan de mensen die het wel doen. Iedereen heeft een goede tijd op het feest, lekkere muziek, waarom dan agressief beginnen doen... Laatste keer op speed was ik weer eens the hugging goahippie :lol:

Op nummer 1 staat voor mij toch wel mescaline met psylocibine/psylocine. :love:

En welke combi's ik nog meer heel erg kan waarderen:
thc + alcohol
thc + coke
ghb + speed
mdma + ghb + ketamine + thc + n2o
2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o
lsd + mdma + ketamine + thc + n2o

En een combi die ik binnenkort graag wil maken:
Bromo Dragonfly + lsd + 2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o.

Oh, en kindertjes. Doe dit thuis niet na. :wink:

DeKanker; dat is nog een stukje verder dan DeKlote waar ik al kwam met LSD & Lachgas.
Maar ik ben dan ook wel een mietje, vooral als het aankomt op acid.

Dr Gonzo zei:
DrippTone zei:
En een combi die ik binnenkort graag wil maken:
Bromo Dragonfly + lsd + 2c-I + mdma + ketamine + thc + n2o.

...waar wil je in godsnaam heen dan?? :wink:

Naar huis, ben het zat hier. :o

Chris Pontius zei:
DeKanker; dat is nog een stukje verder dan DeKlote waar ik al kwam met LSD & Lachgas.
Maar ik ben dan ook wel een mietje, vooral als het aankomt op acid.

De een kan meer hebben dan de ander he. Ik kan deeps maar 1 keer in de paar maanden hebben, jij vaker.

Immo zei:
PatrickBateman zei:
Speed + alcohol

Dit, alleen jammer dat ik er altijd flinke katers van krijg. :(

Ik ken het, hehe. Ik moet me wel inhouden, want je tikt ze echt achter elkaar weg. Tegenwoordig neem ik een pak vruchtensap / water, ontbijtdrank en wat bananen mee als ik een nachtje aan de deeps ga, dat scheelt ontzettend veel.

MDMA+speed zou ik wel eens willen doen maar zou niet echt weten wat het geeft
verneukt de speed het mdma gevoel niet?

MDMA + Ketamine
Ketamine + lachgas
MDMA + Lachgas

MDMA + Ketamine + lachgas nog niet geprobeerd, het zou zomaar een winner kunnen zijn.
Oh, en bij mij kan je er van uit gaan dat er standaard ook een jointje bij zit :P

Junk Deluxe zei:

Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(

lsd + mdma + thc + n2o
lsd + mdma + ketamine + thc

Niet ketamine en n2o, dat is gekkenwerk, ik weet niet eens of ik dat voor elkaar zou krijgen (hoewel als ik het nu vast wel eens zal proberen)

speed + thc

Heerlijk op een feestje, van de pep ben ik lekker actief en door de thc raak ik toch snel in een trance tijdens het dansen

Acid met Ket is wel cool.
Acid met MDMA ook.
Mescaline met acid is :love: :love: :love:
N20 met LSD is goed

LSD is eigenlijk met alles chill.. het is zo'n ideale basisdrug.

Wolcuker zei:
Junk Deluxe zei:

Als je veel MDMA gebruikt is 't zeeeeer handig, lekker chill voelen van de speed, en dan na paar uurtjes slaat de MDMA in, vond wel dat MDMA gevoel beetje minder was :(
dan schrap ik deze combo maar :p, voor half werk wil ik niet gaan :$

Junk Deluxe zei:
Wolcuker zei:
Junk Deluxe zei:

dan schrap ik deze combo maar :p, voor half werk wil ik niet gaan :$

Kan natuurlijk ook aan mij liggen, MDMA sloeg pas in na 3 uur, ontbijt, lunch en avondeten + kunnen uitslapen, wie weet knalt die bij jou harder :D

Je moet het andersom doen, MDMA innemen en als het zo'n beetje begint uit te werken een lijntje speed/bommetje nemen.

OnderDeEik zei:
MDMA + Ketamine
Ketamine + lachgas
MDMA + Lachgas

MDMA + Ketamine + lachgas nog niet geprobeerd, het zou zomaar een winner kunnen zijn.

Oh, en bij mij kan je er van uit gaan dat er standaard ook een jointje bij zit :P

Nu kan ik wel zeggen dat er standaard ook een jointje bij zit maar moet vermelden dat ik LSD + lekkere hash (afghaan :love: ) zeker ook noemenswaardig vind. Vooral tijdens het naspacen echt verschrikkelijk genieten, het lijkt echt je tripje nog wat te koesteren. :love:

Eerst mescaline gedaan, ergens 5-6 uur in de trip LSD gedropt. Hele smooth overgang, een magische, openbarende mescalinetrip die vervolgens keihard wordt geanalyseerd door de LSD.

GHB is beter om uit te spacen, nou ja, als je geen leeg hoofd zoekt tenminste..

Maar upper/downer-combo's zijn het best, en dan vooral deze met niet nader te noemen uppers die dopamine vrijmaken en niet nader te noemen downers die dat ook doen of onderdrukken, al dan niet door de combinatie van beide. Upper/upper vind ik enkel fijn als het sigaretten zijn of zoiets als speed na MDMA, maar dat is geen echt combigebruik. Downer/downer-combinaties zijn kut en word je te lam en leeg van.

Edit: Uit verveling toch ff lijstje maken.

1. Basecoke + GHB
2. Basecoke + Wiet
3. Speed + GHB (+ N2O)
4. Coke + Morfine
5. Coke + Alcohol
6. Speed + Wiet
7. Coke + Wiet
8. MDMA + Speed (Speed na MDMA, geen echte combi)
9. Ketamine + N2O

Nog te doen:

1. Coke HCl + GHB
2. MDMA + GHB

Verder niks eigenlijk. Uppers en dan downers (GHB, Alcohol of Wiet) erbij nog altijd het chillst. Verschilt ook een beetje per upper wat er het best bij past, zo vind ik wiet bij MDMA of alcohol bij speed niks.

Terug
Bovenaan