Wat vind jij de beste tripdrug?

TripOfreaK

Experimenterende gebruiker
Plaats hier de tripdrug die je aan iedereen zou adviseren behalve dan mensen met psychoses of mensen met gekke familie leden en instabiele mensen die zichzelf niet kennen (help mij daarbij ook een beetje want ik wil ook nog gaan proberen) mag gerust heel sterk zijn hoor ik sta echt stevig in me schoenen vertrouw mij maar,
ik las echter net een forum over DMT hoe je dat moest maken leek me wel vet maar zet die er maar niet tussen want dat lukt me toch niet :grin: :stoned:
hoeft niet persee natuurlijke drug te zijn dan maar liefste ook niet verslavend :hearteyes:

Veranderd op basis van azgaza HAAR advies. :grin:

azgaza

Badass junkie
Ten eerste raad ik sowieso niet iedereen tripmiddelen aan, en je zegt als eerste zin "die je iedereen aanraad". Ik raad mensen met psychoses of mensen met gekke familie leden sowieso geen tripmiddelen aan, en instabiele mensen die zichzelf niet kennen wat ze van zichzelf kennen ze niet bevalt raad ik het ook zeker niet aan. Maar.. ik kan je vraag omzetten in 'wat je mensen aan zou raden die niet in die criteria vallen en het graag zouden willen', en dan kan ik wel antwoorden.
Wat natuurlijke dingen betreft, gezien het subforum waar je nu in zit raad ik paddo's aan, en dan specefiek hawaiiaanse als de sterkte je toch niet uitmaakt..
Als het niet natuurlijk hoeft raad ik LSD aan omdat het geweldig is, mentaal helderder dan paddo's, maar op een andere manier ook toch best wel vaag, en visueel heel mooi en interessant.

TripOfreaK

Zoo aangepast thx voor de hulp :wink: khoop dat er nog veel reacties komen :grin: En misschien nog wel wat tips zodat de trip nog beter wordt en minder kans is dat het fout gaat.

TripOfreaK

ghehe ik kan uit zgazaga tog niet opmaken of het een man of vrouw is :P tkan van alles zijn zoon vage naam :P maar beter ga je in op me vraag dan op zoon debiel iets of zij een man of vrouw is :P

azgaza

Badass junkie
TripOfreaK zei:
ghehe ik kan uit zgazaga tog niet opmaken of het een man of vrouw is :P tkan van alles zijn zoon vage naam :P maar beter ga je in op me vraag dan op zoon debiel iets of zij een man of vrouw is :P

En nu is het ineens Zgazaga? Hahahaha. Het staat naast mijn post, toch niet zo moeilijk te onthouden??

azgaza

Badass junkie
Het effect is leuk, maar de smaak is vreselijk. Maar daar kom je nog wel achter als je ze op eet. Met een glas drinken erbij is het nog wel te doen, gewoon na elke paddo even je mond daarmee spoelen en het gaat best.

TripOfreaK

thnx en helpt chocolade ook om de smaak tegen te gaan want dat helpt me trip ook meteen en wat sinasappelsap :P?

TripOfreaK

kee dan ik heb vandaag columbiaanse paddo's gehaalt 1 portie (€10) ik neem maar de helft moet delen met nog iemand tis toch de eerste keer ik heb wel pure chocolade miss helpt het nog om de trip nog wat mooier te maken ik zal m'n reportje morgen neerzetten :grin: zijn er dingen die ik vooral nog moet eten met me paddos en vooral niet en maakt het nog wat uit of ik de chocolade voor, na of tegelijk met de paddo's neem??
alvast bedankt :wink:

Jeller

Badass junkie
ik vind LSD de leukste ripdrug, maar heb daarnaast alleen nog maar paddo's gedaan (saliva deed niet te veel)

toch voor de eerste keer trippen raad ik mss toch paddo's aan, das korter maar wel wat verwarrender

liquid state

Belezen gebruiker
Gast hij zei TRIPdrug niet RAPEdrug.

Ik heb hetzelf nog nooit gedaan mar ik heb er wel heel veel over gelezen. voor zover ik weet, lees, hoor en heb gezien, is lsd niet verslavend. Omdat er toch een tolerantie is, en je er hoogstwaarschijnlijk gewoon geen zin meer in hebt voor een tijdje.

Dat heb ik altijd met paddos. ik kan het een keer doen en dan een week later nog een keer maar dan is het ook wel weer klaar voor een tijd. niet voor de tolerantie maar gewoon om het :

A speciaal te houden
B je geestelijk toch wel een beetje verslaafd kan raken.

Jeller

Badass junkie
lsd is wel beetje verslavend hoor, toch meer dan paddo's omdat je het op meer gelegenheden kan doen zoals feesten en omdat het gewoon zol leuk is hé...

als je het leuk vind zla je het alleszins regelmatig gebruiken, maar daarom niet frequent

azgaza

Badass junkie
LSD is niet verslavend, je hebt een hele korte extreme tollerantie waardoor je nooit twee dagen achter elkaar kan trippen, maar het is wel waat wat iemand anders zei: Het is heel leuk en je kan het ook op feestjes doen, wat het aanlokkelijker maakt dan paddo's. Maar buiten dat om, nee lsd is niet verslavend.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TripOfreaK zei:
kee dan ik heb vandaag columbiaanse paddo's gehaalt 1 portie (€10) ik neem maar de helft moet delen met nog iemand tis toch de eerste keer ik heb wel pure chocolade miss helpt het nog om de trip nog wat mooier te maken ik zal m'n reportje morgen neerzetten :grin: zijn er dingen die ik vooral nog moet eten met me paddos en vooral niet en maakt het nog wat uit of ik de chocolade voor, na of tegelijk met de paddo's neem??
Niks erbij eten en die chocola tegelijk, tenzij jij die ranzigheid lekker vindt natuurlijk (:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
probeer eerst een paddestoelen, als je dat bevalt raad ik ge zeker lsd aan
en als je echt zwaaar wilt trippen moet je maar eens yopo proberen

azgaza

Badass junkie
Het is eigenlijk voor iedereen anders, het ligt eraan wat voor trip je zoekt, en hoe zeker je kan zijn van je geestenlijke sterkheid. Het is eigenlijk niet door iemand anders aan te raden welke soort je als eerste moet nemen.
Maar om toch een poging te wagen; colombiaanse heb ik nooit gedaan dus ik zou hawaiiaanse zeggen als je uit die twee wil kiezen.

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
ik vind LSD de leukste tripdrug, maar heb daarnaast alleen nog maar paddo's gedaan (saliva deed niet te veel)

Idem :)

Jeller zei:
lsd is wel beetje verslavend hoor, toch meer dan paddo's omdat je het op meer gelegenheden kan doen zoals feesten en omdat het gewoon zol leuk is hé...

Ook hier ben ik het met je eens. Het is Sort Of verslavend.
Ik kan echt enorm verlangen naar een LSD trip... en heb soms het gevoel echt weer zo'n ervaring nodig te hebben.

Trippen op de LSD is gewoon het mooiste wat er is!

De beste trip drug... Hmm ik zou zeggen DMT natuurlijk, dat vindt ik veruit de hardste drug die er is. Ook LSD vindt ik een goeie. Wat ik al helemaal een goede combo vindt is pure MDMA cristallen met LSD of paddo's. De MDMA maakt je zo zelfverzekerd, dat het haast een soort cheaten is tijdens het trippen. Totaal geen bad vibes, gewoon alleen maar euforie en lol:grin: Natuurlijk moet je de dosering MDMA niet overdrijven, want klapperkakend je trip in gaan lijkt me ook niks :P

En of LSD verslavend is? LSD is dus echt een drug waar ik nooit verslaafd aan zou kunnen raken. De reden hiervoor is dat de trip me gewoon te lang duurt om elke halve week een zegel te vreten.

TripOfreaK

TRIPPINBALLS je bent toch niet ook rivered he :P met je DMT en nog mixen met vanalles :P ik verwijt je niks ofzo hoor maar toch lijkt wel verdacht... :P

chwoantal

Newbie
Tripreporter
TripOfreaK zei:

Bijna een maand verder en nog steeds geen report...! :openmouth:
Moet wel een heftige trip zijn geweest... :wink:

Bovenaan