Don Casanova
Belezen gebruiker
Ik vind nicotine best een bull-shit drug, misschien erger zelfs.. ik bedoel het heeft niet eens een bijzondere voelbare effect. Je stinkt ervan en vergiftig jezelf. 
zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
mathijs zei:XTC toch wel.... erg leuk gevoel maar misschien wel de stomste trip die er is.
hij bedoeld er wss mee dat als je fel onder invloed bent van xtc je zo achterlijk als iets word.DarkScope zei:mathijs zei:XTC toch wel.... erg leuk gevoel maar misschien wel de stomste trip die er is.
stomste trip die er is? wat bedoel je daar in godsnaam mee?
coke is stom, coke gebruiken is dom en vooral VEEL TE DUURPsychedelic_Fairytale zei:ja idd van xtc word je lekker dom...
coke vind ik ook redelijk dom
ja vind ik dus ook, snap niet waarom mensen €50 of meer op een avond willen opsnuiven, om zich wat opgepept en "stoer" te voelen...schranziewanzie zei:coke is stom, coke gebruiken is dom en vooral VEEL TE DUURPsychedelic_Fairytale zei:ja idd van xtc word je lekker dom...
coke vind ik ook redelijk dom![]()
![]()
![]()
Psychedelic_Fairytale zei:ja vind ik dus ook, snap niet waarom mensen €50 of meer op een avond willen opsnuiven, om zich wat opgepept en "stoer" te voelen...schranziewanzie zei:coke is stom, coke gebruiken is dom en vooral VEEL TE DUURPsychedelic_Fairytale zei:ja idd van xtc word je lekker dom...
coke vind ik ook redelijk dom![]()
![]()
![]()
Saivy zei:Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..

Freezing zei:zoiezo om het feit dat je met naalden in jezelf moet gaan steken om een enigzins 'leuk' effect te krijgen
SpacingBen zei:Saivy zei:Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..
Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?
magik zei:Freezing zei:zoiezo om het feit dat je met naalden in jezelf moet gaan steken om een enigzins 'leuk' effect te krijgen
Je kan heroine toch ook snuiven?
DarkScope zei:zommes zei:Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.
hoe bedoel je dat dan?
Nezir zei:Ik vind nicotine best een bull-shit drug, misschien erger zelfs.. ik bedoel het heeft niet eens een bijzondere voelbare effect. Je stinkt ervan en vergiftig jezelf.![]()
Nicotine stimuleert de prductie van adrenaline, nor-adrenaline en dopamnine in de hersenen. Andere stoffen zoals serotonine en GABA worden ook vrijgemaakt. Dat veroorzaakt de gewenste effecten. Dopamine stimuleert het beloningscentrum in de hersenen waardoor de roker genot ervaart. De adrenaline geeft een oppeppend effect. Het hartritme stijgt. Nicotine prikkelt de zenuwcellen en verdooft ze, de bloedvaten vernauwen waardoor de bloeddruk stijgt.
Ellesdee zei:word steeds gekker hiero... sinds wanneer maakt je lichaam nicotine aan?
Colaiuta zei:blowen vind ik ook kansloos als je het elke dag doet, en dan bedoel ik overdag.
roken is stom ja, maar wel zo lekker, dat ik er niet vanaf kan blijven
Saivy zei:SpacingBen zei:Saivy zei:Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..
Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?
Jawel, al vaak puur gerookt, en toen werd ik er ook wel es vrolijk en happy van, maar de laatste tijd heb ik.. wanneer ik een joint rook, dat ik er gewoon moe en lui van word, en daar komt nog es bij dat ik dan massas veel begin te eten, en daardoor begin ik dan weer te verdikken enz... dus.. geef mij maar iets oppeppends zoals speed:P
SpacingBen zei:Colaiuta zei:blowen vind ik ook kansloos als je het elke dag doet, en dan bedoel ik overdag.
roken is stom ja, maar wel zo lekker, dat ik er niet vanaf kan blijven
En, roken lekker? mm, vind het toch opmerkelijk dat mensen juist DAT als reden aangeven.. Ook wel erg toevallig dat vaak alleen rokers er zo over denken, als dat al zo is :P
MethodZen zei:Nezir zei:Nicotine stimuleert de prductie van adrenaline, nor-adrenaline en dopamnine in de hersenen. Andere stoffen zoals serotonine en GABA worden ook vrijgemaakt. Dat veroorzaakt de gewenste effecten. Dopamine stimuleert het beloningscentrum in de hersenen waardoor de roker genot ervaart. De adrenaline geeft een oppeppend effect. Het hartritme stijgt. Nicotine prikkelt de zenuwcellen en verdooft ze, de bloedvaten vernauwen waardoor de bloeddruk stijgt.