Wat vind jij de domste drug ooit?

Don Casanova

Belezen gebruiker
Ik vind nicotine best een bull-shit drug, misschien erger zelfs.. ik bedoel het heeft niet eens een bijzondere voelbare effect. Je stinkt ervan en vergiftig jezelf. :confused:

zommes

Badass junkie
Ik weet het niet.

Als ik kijk hoe dom sommige mensen kunnen reageren: MDMA

Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
mathijs zei:
XTC toch wel.... erg leuk gevoel maar misschien wel de stomste trip die er is.

stomste trip die er is? wat bedoel je daar in godsnaam mee?
hij bedoeld er wss mee dat als je fel onder invloed bent van xtc je zo achterlijk als iets word.
het is ongeloofelijk fijn maar je bent op dat moment ook ongeloofelijk lomp.
zo ervaar ik het toch.
bv. dan ben je een (gesprek) aan het voeren, je zegt 2sec. niets en je bent al vergeten over wat het gesprek ging.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
schranziewanzie zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ja idd van xtc word je lekker dom :) ...
coke vind ik ook redelijk dom
coke is stom, coke gebruiken is dom en vooral VEEL TE DUUR :angry: :angry: :angry:
ja vind ik dus ook, snap niet waarom mensen €50 of meer op een avond willen opsnuiven, om zich wat opgepept en "stoer" te voelen...

heb ook een tijd terug veel coke gesnoven, en werd er toen ziek van hoeveel geld ik verspilde.
echt zoveel geld opgedaan en voor wat, een stomme, onnozele, maar toch een zo lekkere drugs voor te snuiven.
met nieuwjaar heb ik het voor de laatste keer gedaan.
heb er echt een (afkeer) van gekregen.
en toch denk ik er soms aan voor nog eens een grammetje te gaan halen.
maar ik ga het zeker en vast niet doen want ik heb er schrik voor als ik dit lekker kutspul nog eens voor een keer probeer, dat ik het weer een beetje te lekker ga vinden.
en het mogelijk terug zou gaan gebruiken op regelmatige basis.
iemand vroeg een paar weken geleden of ik geen lijntje moest hebben, en het was heel goede coke zijden ze, ben ik toch fier op mijn eigen dat ik nee heb gezegd.
het is echt fataal hoe die drugs in uw gedachten blijft zitten.
ik haat coke, en toch krijg ik soms goesting erin.
maar zal het zeker en vast toch niet meer doen.

TeQ

Bewuste gebruiker
Nicotine vind ik verreweg het domste. Het is niet leuk, nooit leuk geweest. Je gebruikt het alleen maar om je zo te voelen als mensen die niet roken. Het is duur, amper mee te stoppen.

Recreatief is het niet te gebruiken en heb je er ook niets aan. Enige waar ik spijt van heb dat ik er ooit aan begonnen ben.

Alle andere dingen heb ik in meer of mindere mate nog plezier aan beleefd.

Ik denk trouwens wel dat coke een goede 2e plaats in zal nemen als domste drug. Maar dat komt vooral door de prijs/ effect verhouding en de duur van het goedje.

BacingsPen

Badass junkie
Saivy zei:
Weed & Heroïne.. Je wordt er loom & lui van..

Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?

Ps, vind nicotine de meest stomzinnige drugs.. Toen ik hiermee begon, wou ik het liefst dood, ik rookte toen bewust om eerder dood te gaan..

Nu rook ik alleen nog pure wiet om het juist langer vol te houden op deze planeet :beer:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
blowen vind ik ook kansloos als je het elke dag doet, en dan bedoel ik overdag.

roken is stom ja, maar wel zo lekker, dat ik er niet vanaf kan blijven

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik vind heroine toch de domste drug ooit, zoiezo om het feit dat je met naalden in jezelf moet gaan steken om een enigzins 'leuk' effect te krijgen, en je raakt er te snel verslaafd aan. Na bv. 2x 'probere' is je leven verkloot. Heroine is en zal de enige drug blijven die ik nooit zal aanraken, cocaine ook, zal een 2e plaats van domste drug ooit bij mij hebbe.

Imke

Badass junkie
SpacingBen zei:
Saivy zei:

Zo hey, Weed? Dat loom en luie kan ik me momenteel wel in vinden ja, maar bij ''normaal'' gebruik, en wanneer je het puur rookt, is het ook mogelijk dat je juist een energy boost krijgt! Nooit ervaren? Nooit puur gerookt misschien?

Jawel, al vaak puur gerookt, en toen werd ik er ook wel es vrolijk en happy van, maar de laatste tijd heb ik.. wanneer ik een joint rook, dat ik er gewoon moe en lui van word, en daar komt nog es bij dat ik dan massas veel begin te eten, en daardoor begin ik dan weer te verdikken enz... dus.. geef mij maar iets oppeppends zoals speed :wink: :P

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:
zommes zei:
Maar als ik kijk naar hoe dom je er van kan worden: Cocaine en aanverwanten.

hoe bedoel je dat dan?

Helaas zijn er genoeg mensen die amper (of niks) verdienen en dan toch hun kostbare euro's uitgeven aan cocaine, een saaie en niets toevoegende drug die het geld imo absoluut niet waard is.

Zo bedoel ik dat dan. Kan je je daar niet in vinden? Dan ben je een potentiele debiel die daar zijn geld aan uit geeft.

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Nezir zei:
Ik vind nicotine best een bull-shit drug, misschien erger zelfs.. ik bedoel het heeft niet eens een bijzondere voelbare effect. Je stinkt ervan en vergiftig jezelf. :confused:

ok ok foutje misschien, ik dacht dat nicotine in de hersenen worden aangemaakt maar nu heb ik een leuk stukje tekst gevonden:

Nicotine stimuleert de prductie van adrenaline, nor-adrenaline en dopamnine in de hersenen. Andere stoffen zoals serotonine en GABA worden ook vrijgemaakt. Dat veroorzaakt de gewenste effecten. Dopamine stimuleert het beloningscentrum in de hersenen waardoor de roker genot ervaart. De adrenaline geeft een oppeppend effect. Het hartritme stijgt. Nicotine prikkelt de zenuwcellen en verdooft ze, de bloedvaten vernauwen waardoor de bloeddruk stijgt.

El Retro

Wijs gebruiker
Alle drugs die overmatig gebruikt worden vind ik, bij recreatief gebruik vind ik niet echt een drug zo dom.

XTC : super-achterlijk, niet meer in staat zijn om normale conversaties te voeren

Speed: Er als een hopeloze junk uitzien, aggresief, snel geïrriteerd.

Cocaine: Anders tegen de wereld aankijken, egoïstisch en hebberig worden...

Heroïne: geen ervaringen mee, dus ga ik me daar over niet uitspreken, alhoewel dit zowieso bij mij de domste drug is

Colaiuta

Bewuste gebruiker
ik moet zeggen dat als je met pillen op met een groepje of iig iemand zit te praten, dat je eerlijker tegen elkaar bent.. ik heb toch een hoop leuke en gezellige nachten met xtc gehad, vond ik niet echt stom of dom.

El Retro

Wijs gebruiker
ja ik weet het. maar ik bedoel gewoon als je het echt overmatig gaat gebruiken, dat je zo'n gesprekken niet kunt hebben. en idd die mdma-gesprekking met vrieden thuis zijn idd ook leuk

BacingsPen

Badass junkie
Colaiuta zei:

Blowen kansloos? mm, lijkt bij mij niet op te gaan.. Sinds ik blow heb ik toch heel wat kansen aan me neus voorbij zien gaan :grin: Hopeloos, dat is wel een gevoel dat ik herken :P Maar hopeloos zijn we sowieso wel, zo opgesloten in ons lichaam :grin:

En, roken lekker? mm, vind het toch opmerkelijk dat mensen juist DAT als reden aangeven.. Ook wel erg toevallig dat vaak alleen rokers er zo over denken, als dat al zo is :P

BacingsPen

Badass junkie
Saivy zei:
SpacingBen zei:
Saivy zei:

Jawel, al vaak puur gerookt, en toen werd ik er ook wel es vrolijk en happy van, maar de laatste tijd heb ik.. wanneer ik een joint rook, dat ik er gewoon moe en lui van word, en daar komt nog es bij dat ik dan massas veel begin te eten, en daardoor begin ik dan weer te verdikken enz... dus.. geef mij maar iets oppeppends zoals speed :wink: :P

mm, dat zegt een vriendin van me ook wel is ja, terwijl IK juist het idee heb dat ik ben afgevallen door t vele blowen.. Ik was al licht, en hoopte aan te komen door de uurlijkse vreetkicks van afgelopen maanden, maar tevergeefs :(

Al het vet gaat naar me armen bovenbenen en bil, de rest is bittermager :P :P

Colaiuta

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Colaiuta zei:

En, roken lekker? mm, vind het toch opmerkelijk dat mensen juist DAT als reden aangeven.. Ook wel erg toevallig dat vaak alleen rokers er zo over denken, als dat al zo is :P

lijkt me eerder opmerkelijk als een roker het roken niet lekker zou vinden en een andere reden heeft dan te zeggen, "tja, ik ben "verslaafd"

J0rrit

Badass junkie
MethodZen zei:
Nezir zei:
Nicotine stimuleert de prductie van adrenaline, nor-adrenaline en dopamnine in de hersenen. Andere stoffen zoals serotonine en GABA worden ook vrijgemaakt. Dat veroorzaakt de gewenste effecten. Dopamine stimuleert het beloningscentrum in de hersenen waardoor de roker genot ervaart. De adrenaline geeft een oppeppend effect. Het hartritme stijgt. Nicotine prikkelt de zenuwcellen en verdooft ze, de bloedvaten vernauwen waardoor de bloeddruk stijgt.

ja, maar alles in heel geringe mate neem ik aan want je voelt er namelijk niet veel van. ik bedoel love-gevoel ofzo van een peukje:P. verder zal GABA wel ervoor zorgend dat je van je 1e peukje zo wazig en duizelig wordt.

Bovenaan