LSD - De basis. De one drug to rule them all - als ik een drug voor de rest van m'n leven moest kiezen is't lsd. Het alles bevat het alles..

. Extreem perfect, vertrouwd, fijn, lekker, diep..
MDMA - Zeer fijn om lekker op te feesten of thuis met vrienden. Vooral extreem *lekker*, maar indien juist gebruikt kan het ook zeer leerzaam zijn - echter, het heeft een hele lage drempel - het is zeer makkelijk om het onjuist te gebruiken, terwijl psychedelics sneller afstraffen. Op het moment gebruik ik het eens in de ~2,5 maanden, maar dit wordt nu ook minder, heb me voorgenomen om tot october niet te gebruiken, want ik merk dat het wat minder geweldig wordt, en daar heb ik geen zin in. Plus, aan goede is niet meer te komen.
Paddo's - Leuk, maar een tijdje niet gedaan, sinds de vorige keer dat ik ik 6 en half gram (gedroogd) op een feestje deed met MAO-remmer, wat eigenlijk net iets te heftig was om echt leuk te zijn.
DMT - Het is alsof je keihard gewowd wordt

.
Lachgas + LSD - Eigenlijk twee drug, maar de extreme synergie ervan verdient toch een vermelding. Alsof je even keihard gewowd wordt, maar je mood en mind eindeloos de euforie in worden gedrukt, terwijl DMT toch best zwaar kan zijn.
Ketamine - Vooral erg leuk om af en toe te doen. Drang om het vaak te doen ontbreekt volledig. Een grammetje blijft kan rustig een half jaar blijven liggen tot het op is.
Speed - Nooit mijn ding geweest, maar ik veroordeel het niet - vind wel dat enorm veel mensen er niet mee om kunnen gaan, en vooral i.c.m veel alcohol vaak agressief en naar worden. In totaal 4 keer gehad (3 keer L-Amphetamine, 1 keer dex). Kan me voorstellen dat het handig is als je perse wakker moet blijven, maar dan ga ik liever slapen
Cocaine - Niet gebruikt, ben een beetje huiverig voor het spul, en de hoge prijs lijkt me een effect van een half uurtje niet waard. Ook weet ik van mezelf dat ik snel bijpak als drugs uit beginnen te werken, die drang is met mdma al heel groot, en van wat ik van coke lees weet ik zeker dat als ik het zou gaan gebruiken ik om de 10 minuten een dikke lijn ga leggen

. Plus, de effecten spreken me ook niet erg aan, en de "nepheid" die veel mensen ermee ervaren schrikt me af.
Heroine - Gewoon common sense, afblijven. Wil nog wel eens opium roken. Bij voorkeur in china, ergens in the middle of nowhere in een pagoda
Alcohol - Een lange tijd niet gedronken i.v.m oxazepam, nu doe ik het weer af en toe, echter nooit extreem veel.
Wiet - Leuk voor af en toe, elke dag blowen moet ik niet aan enken