Wat was jullie dosis ieder anderhalf uur/2u?

verrekijker

Belezen gebruiker
Beste leden, uit nieuwsgierigheid vraag ik mij af hoeveel jullie op de “hoog”dagen namen qua dosis? Ieder anderhalf a 2u dus…
Ik zag dat Kevin van Tygo in de GHB ong 9ML elk anderhalf uur nam, zijn er gelijkaardige verhalen hier?
Ik nam altijd “nipjes” gewoon al was dat bij nader inzien heel dom van mij maar vergelijkbaar met 8ML elke 2u denk ik…

Alvast bedankt voor jullie interesse

Maximaal op 6ml elk anderhalf uur gezeten. Het kan schijnbaar altijd gekker.
In combinatie met amfetamine ging ik naar elk uur 5ml.
Ook stevig!!
Hoe lang heb je dit gedaan?
Ik ken mensen die dit patroon letterlijk jarennn volhouden (lees: 3 a 4 jaar) en dan in combinatie met speed en benzo’s

Ik volg dit met interesse. Ik ben voorzichtig aan het proberen (eens in de paar maanden) door de dosis verder op te voeren. Ik heb prima G getest op 507mg/ml. De laatste keer 4ml genomen, meer dan onze vrienden van Jellinek adviseerde, maar nog steeds weinig effect bij mij (92kg). Ik heb geen haast, dus er zal wel een moment komen dat ik de hype ga begrijpen. Ik lees hier inderdaad nog wel hogere doseringen

Ik volg dit met interesse. Ik ben voorzichtig aan het proberen (eens in de paar maanden) door de dosis verder op te voeren. Ik heb prima G getest op 507mg/ml. De laatste keer 4ml genomen, meer dan onze vrienden van Jellinek adviseerde, maar nog steeds weinig effect bij mij (92kg). Ik heb geen haast, dus er zal wel een moment komen dat ik de hype ga begrijpen. Ik lees hier inderdaad nog wel hogere doseringen

Probeer niet teveel te eten vooraf aan de dosering.

Dan werkt het sterker, je kunt gerust 4.5ml proberen !

Ook stevig!!
Hoe lang heb je dit gedaan?
Ik ken mensen die dit patroon letterlijk jarennn volhouden (lees: 3 a 4 jaar) en dan in combinatie met speed en benzo’s

Nooit heel lang. Maximaal 6 maanden. Ik snap niet hoe mensen jarenlang kunnen leven met de chronische slaapproblemen tijdens een ghb afhankelijkheid.

Nooit heel lang. Maximaal 6 maanden. Ik snap niet hoe mensen jarenlang kunnen leven met de chronische slaapproblemen tijdens een ghb afhankelijkheid.
6 maanden 24/7?
lijkt mij ook al extreem lang oeff maar inderdaad jaren en begin dan maar eens af te bouwen..

Terug
Bovenaan