Wat zou je kiezen?

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Als je nu 2 soorten drugs zou mogen kiezen die je de rest van je leven mag gebruiken ZONDER de negatieve kanten die verbonden zijn aan die drug te ervaren of je kan kiezen tussen de normale toestand waarin je alles kan gebruiken maar wel mét de eventuele schade. Wat zou je dan kiezen? En welke 2 drugs zou je kiezen als je voor de eerste optie kiest? Hou er rekening mee dat het de enige drugs zijn die je ooit nog zal mogen gebruiken, maar dan wel zonder dat ze je op één of andere manier schade aanbrengen (tripmiddelen kunnen je dus niet bad laten gaan, je zal nooit psychoses krijgen van speed, je kan niet k.o. gaan van ghb,...).
Ik zou kiezen voor het eerste en mijn twee drugs zouden speed en xtc zijn.

optie 1, en als je met negatieve kant ook gewenning bedoelt, dan lsd en xtc, indien er gewenning blijft, lsd en wiet

Ik ga voor alle drugs maar dan schadelijk :P

Dood gaan we toch allemaal vroeg of laat, vind ik dat je er beter gewoon goed mee om kan leren gaan

En wat in mijn voordeel werkt bij deze keuze... De keuze die ik kies komt ook nog echt uit ! :P in tegenstelling tot diegenen die optie 1 kiezen

Stiekem kan ik natuurlijk gewoon geen 2 drugs kiezen ;)

Alcohol en mdma zou ik zeggen op dit moment. Maar ik gebruik liever wat ik wil en ga er normaal mee om zodat de negatieve kanten gewoon beperkt blijven..

niet (beetje) bad kunnen gaan op LSD zou dan eerder als beperking van de regel gelden, omdat die trips naderhand misschien wel het beste bleken te zijn...

acid & MDMA (geen kater meer) zouden mijn keuzes zijn.

Optie 1.

LSD is sowieso mijn eerste keuze; al ben ik nog nooit bad gegaan.. geen risico op HPPD spreekt me ook wel aan.
Als tweede denk ik dat ik voor blowen zou gaan als het zou betekenen dat ik nooit risico zou lopen op longkanker, longinhoud verlies, keelkanker en alle rook gerelateerde stade.

ik vraag me af hoe goed/serieus je na hebt gedacht eer je voor optie 1 kiest.

optie 1 betekent voor velen dus: geen koffie (cafeine), geen bier (alcohol), geen thee (zit ook wat in, weet niet meer wat), geen peuken. Gewoon allerhande dagelijkse dingen die voor veel mensen 'gewoon' zijn. Zou je een gewoonte zo makkelijk kunnen opgeven?

Bovendien zou je de regels voor optie 1 nog verder kunnen doortrekken: Drugs in het algemeen is eigenlijk gewoon elke vorm van medicijn. In die vorm zijn de meeste drugs ook ontdekt.

Dus als je voor optie 1 kiest, zou dat dan ook betekenen dat je zodra je ergens ziek voor wordt, je daar geen medicatie tegen mag gebruiken?
Of dat je bij een chirurgische ingreep geen verdoving mag gebruiken?

In dat geval denk ik dat een flink aantal mensen die hierboven hebben gereageerd nog een keer moet nadenken...

Doe maar gewoon alles met het risico wat er aan kleeft haha. Ik vind te veel dingen leuk... Maar als ik er twee zou moeten kiezen, dan lsd en mdma :)

youperdepoep zei:
ik vraag me af hoe goed/serieus je na hebt gedacht eer je voor optie 1 kiest.

optie 1 betekent voor velen dus: geen koffie (cafeine), geen bier (alcohol), geen thee (zit ook wat in, weet niet meer wat), geen peuken. Gewoon allerhande dagelijkse dingen die voor veel mensen 'gewoon' zijn. Zou je een gewoonte zo makkelijk kunnen opgeven?

Bovendien zou je de regels voor optie 1 nog verder kunnen doortrekken: Drugs in het algemeen is eigenlijk gewoon elke vorm van medicijn. In die vorm zijn de meeste drugs ook ontdekt.

Dus als je voor optie 1 kiest, zou dat dan ook betekenen dat je zodra je ergens ziek voor wordt, je daar geen medicatie tegen mag gebruiken?
Of dat je bij een chirurgische ingreep geen verdoving mag gebruiken?

In dat geval denk ik dat een flink aantal mensen die hierboven hebben gereageerd nog een keer moet nadenken...

Ik heb voor mezelf drugs ter vermaak gekozen, en voor long-risico-loos blowen heb ik de koffie en alcohol wel over.

Grappig dat niemand hero zegt! :beer:

Ik ga voor alles! Anders word het saai...
Als het moet ga ik voor meth en hero.. lekker veilig een paar keer speedball nemen. :s

Optie 1, duh ;)

Als het ook inhoud dat alle dope net zo leuk blijft als in het begin (van mdma merk ik weinig meer na +-400 pillen) ga ik natuurlijk voor mdma en meth. Je leven leiden met meth zonder de katers en bijverschijnselen is gewoon life x 2. Nooit meer slapen! :D

Je leven leiden met meth zonder de katers en bijverschijnselen is gewoon life x 2. Nooit meer slapen!

Ik heb nog nooit meth gedaan, maar als het echt gewoon nog beter is als gewone speed en het is dan onmogelijk om er ook maar iets negatief met mee te maken...damn... :love:

Personlijk drink ik weinig tot geen koffie of thee en roken doe ik ook niet. Maar moest ik wel koffie drinken om energie te krijgen, dan neem ik liever gewoon een bommetje goeie speed in mijn (caffeinevrije) cola als het toch geen kwaad kan. :) Ik drink normaal wel alcohol, maar ik heb echt wel vééééél liever het mdma of speed gevoel ZONDER risico's of nadelen in plaats van nog caffeine, alcohol, etc...te gebruiken. Een kleine opoffering lijkt me dat.

Meth en DMT lijkt me, als het toch zonder risico's is zo hard spacen als mogelijk is (blijft het langst leuk denk ik) en meth, de drug der drugs (afgezien van hero ofc, maar aan uiterst gelukig in je eigen stront liggen heb ik niet zoon behoefte)

Terug
Bovenaan