Wat zou je kiezen?

Nick de Neger zei:
Grappig dat niemand hero zegt! :beer:

Ik ga voor alles! Anders word het saai...
Als het moet ga ik voor meth en hero.. lekker veilig een paar keer speedball nemen. :s
speedball is bij mijn weten nog altijd coke en heroine :P

Ik heb nog nooit lsd gedaan maar aangezien het niks (negatief) aan je kan veranderen en je niet fout kan gaan zou ik dus lsd kiezen, en xtc.

Het allervervelendste aan drugs vind ik ook gewoon de katers en de fysieke bijwerkinge, zou geen verkeerd idee zijn als die uitgeschakeld werden :)

Daar zou ik niet mee om kunnen gaan... twee drugs zonder nadelen.... Coke, natuurlijk, maar daar word ik geen leuker persoon door... Tripmiddelen zou ik ook teveel gaan nemen, en ik wil niet in een constante droomwereld leven...

GHB is toch wel echt een topgevoel, maar als ik me altijd zo zou voelen... too much... xtc is wel lekker, maar dan niet dat hele heftige, maar dat love gevoel... ja dan zou ik het leven wel beter trekken...

... maar eigenlijk denk ik heroine, al weet ik niet hoe dat is, maar het schijnt erg gaaf te zijn, en creatief te maken, dus ik denk dat als ik het zou kennen het dat zou zijn. En dan gecombineerd met speed zodat ik nooit iets van de heroine zou missen :D

Optie 2 toch maar.

Heb al wel wat verkent maar nog niet alles. Echt kiezen kan ik dus niet. En anders zou ik er toch te veel aanzitten.

Moest ik toch kiezen dan zou ik garantie voor wiet kiezen. De andere weet ik nog niet, maar lsd of mdma zou wss nummer twee worden. Al vind ik salvia ook echt leuk.

Terug
Bovenaan