Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
edit: maar als je het zo kut vind lijkt het me logisch dat je stopt met blowen, dan zie je vanzelf of je probleem over gaat? als niks veranderd ga je naar de dokter?
Wiet en stijvigheid/geiligheid gaan bij mij erg goed samen. Op een gegeven moment werd het zelfs zoo erg dat ik wiet gerookt MOEST hebben om maar sex te kunnen hebben.
Wiet en stijvigheid/geiligheid gaan bij mij erg goed samen. Op een gegeven moment werd het zelfs zoo erg dat ik wiet gerookt MOEST hebben om maar sex te kunnen hebben.
Dit lijkt mij echt bijna onmogelijk he :P
De lekkerste, meeste intense seks die ik tot nu toe heb gehad was op 2 spacecakejes.
Heb er nooit last van gehad dat ie niet wou als ik had geblowt of cake gegeten.. Eerder positieve uitwerking :P
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.