weed en erectie

Dreuge

Badass junkie
edit: maar als je het zo kut vind lijkt het me logisch dat je stopt met blowen, dan zie je vanzelf of je probleem over gaat? als niks veranderd ga je naar de dokter?

Axxess

Bewuste gebruiker
Denk eigenlijk niet dat het de wiet is... Rook je joint's of uit een vaporizer?

Anders raad ik je aan de teksten die op de pakken sjag/siggaretten staan eens te lezen.

Beanhead

Badass junkie
Vreemd, erecties en (echt enorm) geilstaan heb ik nooit problemen mee ondervonden door men blowgedrag...

Denk dat het aan iets anders ligt hoor.

Tripper

Wijs gebruiker
Volgens mij ben je sex verslaafd en zit je de hele dag niks anders te doen dan aan je piemel te rukken.

verneukeratief

Badass junkie
Wiet en stijvigheid/geiligheid gaan bij mij erg goed samen. Op een gegeven moment werd het zelfs zoo erg dat ik wiet gerookt MOEST hebben om maar sex te kunnen hebben.

KoxBox

Badass junkie
verneukeratief zei:
Wiet en stijvigheid/geiligheid gaan bij mij erg goed samen. Op een gegeven moment werd het zelfs zoo erg dat ik wiet gerookt MOEST hebben om maar sex te kunnen hebben.

Dat lijkt me niet echt ideaal...

TrippyShit

Badass junkie
J0S zei:
Als ik echt knetter stoned ben van ik altijd in slaap tijdens de seks :tearsofjoy:.
Dit lijkt mij echt bijna onmogelijk he :P
De lekkerste, meeste intense seks die ik tot nu toe heb gehad was op 2 spacecakejes.
Heb er nooit last van gehad dat ie niet wou als ik had geblowt of cake gegeten.. Eerder positieve uitwerking :P

Bovenaan