Re: Welk instrument bespeeld DF.

*kwijl kwijl*lPetard zei:Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
![]()
*kwijl kwijl*lPetard zei:Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
![]()
NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicePetard zei:Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104
![]()
dirtbag zei:oja ik bespeel ook de Wobble
Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btwRSW zei:![]()
Die, meer dan 7 jaar, sinds 2003 in een band. Voornamelijk black en stonerrock, maar sinds paddo's nog wel eens met 'culturele' (voornamelijk oosterse) invloeden
Daarvoor een jaar of 6/7 piano gespeeld, zelfs nog concoursen gespeeld, en hier en daar wat gewonnen. Speelde alleen maar klassiek, liefst Grieg, Chopin en andere dingen uit die tijd. Vroeger veel Bach.
Drum ook sporadisch sinds 2003, oefenen in elke pauze die we hebben tijdens het oefenen hehe.
BT2303 zei:Netjes, ik hou van Stonerrock. Ook een vette gitaar btw![]()
wat voor amp heb je?
Welke marshall amp is het?Petard zei:Heb m'n nieuwe bas nou al een tijdje binnen, en hij speelt en klinkt heerlijk^^ Heb als versterker een 150 watt marshal ooit op de kop kunnen tikken voor 300 euro, die gebruik ik als we repeteren. Thuis speel ik op een 10 watt versterkertje van ibanez.
Vet! Ik wil ook nog ooit contrabas leren spelen, maar het is gewoon erg duur. Dus daarom zal ik moeten wachten tot later.Pak Suiker zei:Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken.![]()
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken.
Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)
Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp

BT2303 zei:Vet! Ik wil ook nog ooit contrabas leren spelen, maar het is gewoon erg duur. Dus daarom zal ik moeten wachten tot later.Pak Suiker zei:Mijn eerste instrument is basgitaar, ik speel ook een beetje (elektrisch) gitaar, probeer tevergeefs bluesharp te spelen en ik heb een aantal jaar privé zangles gedaan.
Helaas kan ik tegenwoordig niet meer zingen, omdat ik geen bereik meer in m'n stem kan (lees: wil) gebruiken.![]()
Eigenlijk heb ik altijd al contrabas willen spelen, maar omdat dat niet haalbaar was ben ik maar basgitaar gaan spelen.
Binnekort wil ik die droom van contrabas spelen waar gaan maken.
Mijn instrumenten zijn:
- Ibanez Blazer Custom USA basgitaar
- Silvertone Apocalypse Special basgitaar
- Ibanez Axster Custom Made elektrische gitaar
- 1 of andere crappy Impax elektrische gitaar die naar de maan is. :P
- Hohner MS Blues Harp (in A)
Mijn amps zijn:
- Marshall 100 watt bass amp
- Hartke 15 watt bass amp
- Fender (champion) 75 watt gitaar amp![]()
Paradox zei:Sinds mijn 13e/14e begonnen met drummen, ben nu 21.
In de tussentijd gitaar leren spelen, en met gitaar komt basgitaar.
Ik kan ook wat synth/piano dingetjes spelen maar niks bijzonders.
Ook maak ik veel software muziek![]()

funky_skunk_junky zei:ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten![]()
Lauu zei:funky_skunk_junky zei:ik kan dwarsfluit spelen, heb zelfs in m'n jongere jaren nog in een orkest gezeten![]()
ik zie het al voor me jij in een orkest...je was zo'n braaf meisje...wat is er met je gebeurd Deborah![]()
![]()
Petard zei:Binnenkort sta ik met m'n Deathmetal band in m'n woonplaats voor zo'n 300 man, ons eerste optreden^^ ben ws zo nerveus dat m'n vingers het hard laten afweten :P
tijd gaat snel als je plezier hebt..Space-monkey zei:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nutijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^
Space-monkey schreef:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nutijd gaat snel als je plezier hebt..
Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^
toevallig in nijmegen?
Space-monkey zei:Space-monkey schreef:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nutijd gaat snel als je plezier hebt..
toevallig in nijmegen?
Helaas niet, kom nog wel uit Gelderland, maar toch richting het westerlijke rivierengebied.