Welke benzo's zijn het sterkst?

MellowMarcelloww

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik ben een bron op het spoor die mij de volgende spulletjes kan leveren:

Oxazepam
Temazepam
Lorazepam
Bromazepam
Lormetazepam
Flunitrazepam
Flurazepam
Clonazepam

Ik heb ervaring met diazepam, xanax en tetrapezam, en ik weet dat die middelen nogal van elkaar verschillen.

Ik vraag me af of iemand me kan vertellen welke van die acht bovengenoemde middelen het grootste rekreatieve effekt heeft, dus niet alleen dat je er suf en kalm van wordt, maar ook een beetje euforisch. Wat mij betreft geldt altijd hoe heftiger hoe beter.

Bedankt voor de reakties alvast.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Flurazepam 30mg capsules waren heerlijk, maar kijk ermee uit. Werkt namelijk 3 dagen dus je bent zo verslaafd als je niet uitkijkt. Vond ik veruit de beste en heb er (veel) meer genomen dan je lijstje vroeger wat nu afgesloten hoofdstuk is voor mij.

Raad je het benzo experiment dus af!

Of geniet maar echt met relaxte pauzes ertussen :wink:

Realities

Belezen gebruiker
MellowMarcelloww zei:
Hoi,

Oxazepam
Temazepam
Lorazepam
Bromazepam
Lormetazepam
Flunitrazepam
Flurazepam
Clonazepam

Ik heb ervaring met diazepam, xanax en tetrapezam, en ik weet dat die middelen nogal van elkaar verschillen.

Ik vraag me af of iemand me kan vertellen welke van die acht bovengenoemde middelen het grootste rekreatieve effekt heeft, dus niet alleen dat je er suf en kalm van wordt, maar ook een beetje euforisch. Wat mij betreft geldt altijd hoe heftiger hoe beter.

De laatste 4 en de eerste vind ik de meest recreatieve en de meest sederende/hypnotische:

temazepam
lormetazepam
flunitrazepam
flurazepam
clonazepam

Lormetazepam werkt het kortst van de vier ( zo'n 8 uur ongeveer), van flurazepam ben je idd 3 dagen suf, flunitrazepam heeft ook een lange werking door zn actieve metaboliet...zeker 12 uur
of langer.
Temazepam is in Belgie niet meer op de markt, heb ik geen ervaring mee, maar schijnt de meest recreatieve en ook verslavende te zijn! Zijn in Nederland wel op de markt, capsules van 20 mg, 10 mg ook denk ik. Clonazepam is de enige denk ik die niet als slaapbenzo wordt voorgeschreven, maar vooral tegen epilepsie en angst, maar werkt ook heel verslavend en sufmakend. Effect duurt ook zeer lang, langer dan een dag ( 30 uur ongeveer dacht ik) en geeft ook euforie.

Ik zou voor clonazepam kiezen, die kan je overdag en ook als slaapmiddel gebruiken vind ik, de 2 mg pillen dan, van Roche, merknaam is Rivotril of Klonopin ( in de V.S.), de 2 mg pillen kan je in 4 breken, dus dan kan je zelf wat kijken welke dosis voor jou chill is.

Wel oppassen voor verslaving!!!!

bromazepam lijkt qua effect wat op diazepam vind ik en lorazepam wat op alprazolam, maar veel minder sterk

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
De sterkte van benzo's is afhankelijk van de dosis.

Clonezapam werkt overigens maar 18 uur maximaal en 2mg staat gelijk aan 10mg diazepam. Temazepam is niet verslavend vanwege zijn effect maar door de korte werkingsduur. Kortwerkende benzo's zijn veel verslavender als langwerkende benzodiazepinen en Temazepam geeft max 4. uur een voelbaar effect. Voor zover ik weet is het hier in Nederland zelfs een eerste keus benzodiazepinen en wordt het net als oxazepam massaal voorgeschreven. In hogere dosissen kan het wel een heel hevige roes veroorzaken.

pammetje82

Bewuste gebruiker
mee eens willem, temazepam is in hoge dosering voor mij een van de lekkerste benzos om lekker op te relaxen op de bank. ben zelf al jaren benzo verslaafd (diazepam) maar moet zeggen dat ik van de meeste benzos helemaal niks meer voel, ook niet van de sterkere (flurazepam, nitrazepam). Degene die ik dan wel weer vet hard voel zijn etizolam en pyrazolam. Die laatste 2 zijn dus nu ook mijn favoriete benzos om te misbruiken voor een lekkere roes waarbij je niet meer recht kan lopen, dubbel gaat zien etc.

MellowMarcelloww

Goeie tip:

Na enige ervaringen kan ik zeggn dat je van alles met elkaar combineren, maar pas altijd op met temazepam, die geeft bij mij tenmnste een sinister tintje aan de combi-ervaring. En bij combi's NOOIT drinken, als iemand mij niet had vastgehouden toen ik in elkaar zakte op de trap had ik mijn nek kunnen breken. Je ziet het niet aankomen maar o o pas op!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Amfetamine en valium is een fijne combinatie maar je houdt je lichaam er mee voor de gek. Hou het bij af en toe en probeer het zoveel mogelijk te vermijden als je hard gaat. De valium laat je denken dat het allemaal geen kwaad kan en je meer kan hebben. Gezonde angsten worden onderdrukt waardoor je grenzen verder verlegt.

Het beperkt wel de schade van de amfetamine heb ze zelf jarenlang gecombineerd. Maar door de combinatie ben ik langer doorgegaan met amfetamine dat goed voor me was.

MellowMarcelloww

Denk dat je wel gelijk hebt Willem, het kan ook niet goed zijn. Het is alsof je tegelijkertijd gas geeft en afremt, dat kan niet goed zijn voor de motor. Maar het geeft nou eenmaal zo'n heerlijk gevoel, alsof je volkomen rellaxed bent en wel tot alles in staat. Als je er dan ook nog wat bij dr inkt is de euforie compleet. Wat is trouwens jouw favoriete benzo met speed?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmmz vond valium in het begin wel fijn maar na een aantal jaar deed valium geen zak meer. Vervolgens ben ik tranxene, valium en heroine gaan combineren met speed omdat zoals ik al zei de valium alleen niet voldoende meer deed. Moet wel toevoegen dat ik door enkel speed beangstigende lichamelijke klachten kreeg en kreeg benzo's voorgeschreven tegen de lichamelijke klachten/schade van de speed. Hierdoor heb ik veel langer speed gebruikt dan goed voor me was zonder de benzo's zou ik de speed niet hebben overleefd. Maar dit is in samenspraak met mijn toenmalige psychiater voorgeschreven en kan het natuurlijk niet goedpraten maar het heeft wel mijn leven gered, meerdere malen.

ricky

Belezen gebruiker
Geen idee, na 20 jaar poli-gebruik waar alcohol en bezo's de hoofdrol in waren voel je nergens meer wat van. Vond in het begin de traxene (chloorazepaat) 50 mr. en seresta (oxazepam) 50 mg. het sterkst maar neem nu 500 mg. en kan mn dagelijkse gangetje nog gewoon gaan. Zware tolerantie. Verslavend is het zeker. Heb periodes gehad dat ik de straat niet op durfde zonder. Is ook het enige wat ik nooit stop met gebruiken. Diazepam, merk er niks van maar nooit langer dan 3 dagen niet gebruikt.

Leo91

Newbie
Flunitrazepam zou de sterkste van allemaal zijn, ik merkte NIKS..
lorazepam en flurazepam werken goed bij mij met hoge tolerantie.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
LeonaH zei:

Flunitrazepam is de meest toxische (lees giftige niet sterkst) benzodiazepine zover bekend in de literatuur/internet. Vond zelf flurazepam veel sterker vroeger. Nu maar mee gestopt (alle benzo's), even wakker worden was nodig :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
LeonaH zei:

Flunitrazepam is de meest toxische (lees giftige niet sterkst) benzodiazepine zover bekend in de literatuur/internet. Vond zelf flurazepam veel sterker vroeger. Nu maar mee gestopt (alle benzo's), even wakker worden was nodig :)
:rock: , goed te lezen :wink:

Pieter210

Bewuste gebruiker
De sterkste benzo's?

Midazolam = Dormicum :rock:

Slik 30 mg en je valt in slaap zonder dat je het in de gaten hebt. Wordt ook in de ziekenhuizen gebruikt als premedicatie en IV als roesje bij coloscopieen enzo.

mick swagger

Belezen gebruiker
Pieter210 zei:
De sterkste benzo's?

Slik 30 mg en je valt in slaap zonder dat je het in de gaten hebt. Wordt ook in de ziekenhuizen gebruikt als premedicatie en IV als roesje bij coloscopieen enzo.

Dormicum, dit heb ik een aantal keren toegediend gekregen in het ziekenhuis. Ik vind het zonder twijfel 1 van de lekkerste middelen die er is! Ik vond het lekkerder aanvoelen dan xtc!

Pieter210

Bewuste gebruiker
mick swagger zei:
Pieter210 zei:
De sterkste benzo's?

Dormicum, dit heb ik een aantal keren toegediend gekregen in het ziekenhuis. Ik vind het zonder twijfel 1 van de lekkerste middelen die er is! Ik vond het lekkerder aanvoelen dan xtc!
Ik voelde er helemaal niets van (had dormicum IV). Het wist je korte termijn geheugen... :rock:

da_pj

Belezen gebruiker
Ik krijg Flunitrazepam van EG + Flurazepam + Rivotril 2mg & men vriendin Xanax bars 2mg Pfizer + Valium 10mg Roche.

Voor mij blijft de Flunitrazepam van Roche "Rohypnol" dus het beste als ik er 2 op men tong laat smelten, was blij dat ik 2 maand geleden via via nog is aan een doosje Rohypnol van Roche had gevonden uit Duitsland...Blijft het beste voor mij MAAR...De Flunitrazepam van EG werkt voor geen meter voor mij nu werkt Staurodorm (Flurazepam) het beste voor mij. Had het eens geprobeerd via NL een doosje Flurazepam besteld en dat waren caps maar het is raar dat de Belgische zwaarder aanvoeren en is in ronde tablet vorm.

Waar ik echt helemaal knock out van ga is geen benzo denk ik maar het is Nozinan en die kleine witte pilletjes :openmouth: ...helemaal van de kaart!

Ik moet morgen bij de doc en ga vragen of dat gaat om terug Rohypnol voor te schrijven aangezien ik nu weet dat ze in Duitsland te verkrijgen zijn deze tijd nog en de doosjes zijn met 20 stuks ipv 10 :grin:

Wat ik nog liggen heb nu en ga inkaderen is....een Rohypnol van 4mg :sunglasses: gekregen van een vriend van men tante dat haar medi kastje leeg maakte en is dus al jaren oud en dus zal de werking er ook niet meer inzitten, zal er een foto van maken
:wave:

12Dexter

Newbie
IK ben wel erg blij met mn Nitrazepammetjes....Effect blijft wel erg lang hangen....
Tema's voel ik niet meer zoveel van, denk vanwege mn carbamazepine medicatie :openmouth:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
12Dexter zei:
IK ben wel erg blij met mn Nitrazepammetjes....Effect blijft wel erg lang hangen....
Tema's voel ik niet meer zoveel van, denk vanwege mn carbamazepine medicatie :openmouth:

Meer dan logisch die redenatie , en na wat research komt er ook uit dat ze (deels) op dezelfde gaba receptoren werken, dus (licht?) een kruistolerantie, je zou ook een z-benzo kunnen vragen als je dit te lang vind werken. Die werken (in mijn ervaring) een stuk korter denk aan uur of 6-9 bij zopiclon/zolpidem etc.

DeLoze1

Newbie
Ik heb met alle benzo's behalve de bromazepam ervaring. Ik denk dat de fluni's toch echt wel boven aan mijn lijstje staan. De eerste keer dat ik 1 van 2mg nam heb ik maar nauwelijks mijn slaapkamer bereikt! Vind het ook echt jammer dat ze bijna niet meer te krijgen zijn! Vind het sowieso lastig met benzo's de laatste tijd.
Na de fluni's kies ik denk ik de flurazepam en de midazolam. Alleen de midazolam werkt zo kort. Ik denk dat dat mijn top 3 is.

Extraminimal

Clonezapam werkt overigens maar 18 uur maximaal en 2mg staat gelijk aan 10mg diazepam. Temazepam is niet verslavend vanwege zijn effect maar door de korte werkingsduur. Kortwerkende benzo's zijn veel verslavender als langwerkende benzodiazepinen en Temazepam geeft max 4. uur een voelbaar effect. Voor zover ik weet is het hier in Nederland zelfs een eerste keus benzodiazepinen en wordt het net als oxazepam massaal voorgeschreven. In hogere dosissen kan het wel een heel hevige roes veroorzaken.

Dit klopt niet helemaal:
Valium wordt als standaard maat gebruikt voor de sterkte. Men gebruikt bij een omrekentabel dus altijd valium als vergelijking.

flunitrazepam (rohypnol) wordt x10 gedaan

clonazepam wordt x 12,5 gedaan
2 mg clonazepam x 12,5 = 25 mg valium

die tabel laat dus ook zien dat clonazepam sterker is dan rohypnol. Verder wordt clonazepam als de meest hardnekkig benzo om van af te kicken beschreven in America.

Groetjes

Bijlagen

• C04029A5-7368-425E-886D-F1523886899E.jpeg
    C04029A5-7368-425E-886D-F1523886899E.jpeg
    322,4 KB · Weergaven: 27

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
die tabel laat dus ook zien dat clonazepam sterker is dan flunitrazepam.
Je moet er ook rekening mee houden dat Clonazepam een aanzienlijk langere halfwaardetijd heeft.

OT: Ik zou uit nieuwsgierigheid voor Flurazepam gaan omdat ik die nog niet heb ervaren. Die niet mee gerekend was ik voor Flunitrazepam gegaan.

Packjam

Belezen gebruiker
Hoi,

Oxazepam
Temazepam
Lorazepam
Bromazepam
Lormetazepam
Flunitrazepam
Flurazepam
Clonazepam

Flunitrazepam (2mg) (euforisch)daar ga je het meest wous van worden, of reaktieve effect van zult hebben, helemaal als je daar iets bij gaat drinken, (opiumwet) dan Oxazepam (euforisch)(als het 50mg is), dan Clonazepam (2mg), dan Lormetazepam (2mg), dan Temazepam (20mg), en dan de rest volgens mijn sinds jaren 80 ervaring)
Lormetazepam is een typisch slaapmiddel maar wel krachtig, en flurazepam heeft niks met flunitrazepam te maken.

Laatst bewerkt:

Packjam

Belezen gebruiker
Je moet er ook rekening mee houden dat Clonazepam een aanzienlijk langere halfwaardetijd heeft.

OT: Ik zou uit nieuwsgierigheid voor Flurazepam gaan omdat ik die nog niet heb ervaren. Die niet mee gerekend was ik voor Flunitrazepam gegaan.
Clonazepam 2 is nog nooit als rapedrug gebruikt, en naar mijn ervaring laat flunitrazepam 2 of rohypnol (ropies) je wel de meest idiote en angstsvrije gedachten opkomen van alle maal. Ik ben een keer met 5 ropies en wat bier van de 8e naar de 9e verdieping (jaren 80) geklommen in een 13 hoog flatgebouw gewoon bij de tralies, gewoon omdat ik dacht dat ik het kon, en dit laat maar even zien hoe je angstgevoelens verdwenen zijn, je vergeet ook naar links en rechts te kijken in het verkeer, levensgevaarlijk. Ook hooligans in de jaren 80 vraten 2 ropies op en wat bier voordat ze het stadium binnengingen, daarvan hebben ze nog die naam als gekken te keer kunnen gaan in een voetbalstadium. Flurazepam heeft niks met flunitrazepam te maken, maar zo heeft ieder stofje zijn unieke karakter.

Laatst bewerkt:

Vladimir1978

Ik heb flunitrazolam van verschillende vendors in blotter en pellet. Ze doen echt niets.
Flurazepam ken ik niet en lorazepam is en bekende van de dokter.

Vladimir1978

Clonazepam 2 is nog nooit als rapedrug gebruikt, en naar mijn ervaring laat flunitrazepam 2 of rohypnol (ropies) je wel de meest idiote en angstsvrije gedachten opkomen van alle maal. Ik ben een keer met 5 ropies en wat bier van de 8e naar de 9e verdieping (jaren 80) geklommen in een 13 hoog flatgebouw gewoon bij de tralies, gewoon omdat ik dacht dat ik het kon, en laat maar even zien hoe je angstgevoelens verdwenen zijn, je vergeet ook naar links en rechts te kijken in het verkeer, levensgevaarlijk. Ook hooligans in de jaren 80 vraten 2 ropies op en wat bier voordat ze het stadium binnengingen, daar hebben ze nog die naam als gekken te keer kunnen gaan in een voetbalstadium
Dan heb je echt mazzel dat je dat overleefd hebt. Koekwaus!

Packjam

Belezen gebruiker
Ik heb flunitrazolam van verschillende vendors in blotter en pellet. Ze doen echt niets.
Flurazepam ken ik niet en lorazepam is en bekende van de dokter.
Nou die pellets stuk of 2 dan ga je wel neet hoor, moet je uitkijken dat je niet out gaat, mijn moeder vandaag gecremeerd, daar neem je niks tegen

Wceendje

Eeuhm nee 1 mg staat gelijk aan 12.5 mg diazepam dus 2mg is 25 mg dia equivalent volgens mij

Bovenaan