Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Chimera zei:Verliefd zijn.. Gelukkig zijn...
Ellesdee zei:De rush van adrenaline die je overhoud als je net uit een moshpit komt :P
Ellesdee zei:http://video.google.nl/videoplay?docid=-3619821067870881350&q=moshpit
filmpje moshpit

RoyalFluSh zei:De roes van alcolhol dan val je als een baksteen int slaap![]()
Intoxicated zei:Vet hoor...![]()
Intoxicated zei:Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.
heb ik ook soms maar dan weet ik van nix meer .Lana zei:RoyalFluSh zei:De roes van alcolhol dan val je als een baksteen int slaap![]()
Haha ja.
Maar wat wel klote is, als je niet kan stoppen met tollen als je hoofd stil ligt. Lijkt net of je alle kanten uit gaat.
Waarna je of kotst, of in een hele diepe slaap glijdt.
mij ook eigenlijk.. tzou alleszins niets voor mij zijn, das meer vechten dan feesten imoSaivy zei:Nu maken jullie me echt bang![]()
Intoxicated zei:Haha, better tell 'em the hard way...Een paar jaar geleden op waldrock, stond zo'n punkertje voor me wild in het rond te slaan met zn armbanden, er was echt een vette circle pit, en ik trap hem echt vol tegen zijn reet aan die pit in...
Zijn mensen vertrappeld die avond... ze moesten echt al vroeg vragen aan het publiek om elkaar op te rapen... bij het tweenalaatste concert al, Biohazard onderbrak er een nummer voor...![]()
dat doe ik zowizo altijd alJeller zei:idd, vanaf je daar tegen iemand botst excuseren ze zich direct![]()
Intoxicated zei:Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.
WildChild zei:Intoxicated zei:Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.
ik heb een keer mijn knie gebroken in een pit
Ellesdee zei:WildChild zei:Intoxicated zei:Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.
ik heb een keer mijn knie gebroken in een pit
:|
vriend van me heeft een keer zn knokkels gekneusd... zag er ook nie lekker uit