Welke Slaappillen zijn de beste ?

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Ik heb echt geen idee wat ik best koop,
Heb hier wat prijzen gekopierd, kan iemand me aub hierbij helpen ?

9. Arbid s 50mg 20 Tabletten € 16.51 kopen Arbid S 50Mg
50.000 mg diphenhydramine (Gepepharm)

14. Hoggar night 20 tbl. 20 Tabletten € 11.95 kopen Hoggar Night 20 Tbl.
25.000 mg doxylamine (Stada)

16. Galactopharm hopfen-kapseln 50 stk. 50 Capsules € 31.59 kopen Galactopharm Hopfen-Kapseln 50 Stk.
250.000 mg hop glens (Galactopharm Hans Sanders)

21. Me-sabona 100 kaps. 100 Capsules € 24.98 kopen Me-Sabona 100 Kaps.
164.000 mg melissa bladen (Sabona Natur)

30. Netisum forte 60 Capsules € 15.81 kopen NETISUM FORTE
120.000 mg valeriaan (PHERGAL)

takeasied

Newbie
ronnai zei:
Beeh allemaal antihistamines, zou er uberhaupt niks van kopen hehe :tearsofjoy:
de beste en sterkste pillen zijn nu(omdat er geen barbituraat meer worden voorgeschreven)flunitrazapam oftewel rohypnol a 2mg heerlijk en diazepam ook goed oxazepam 50mg ook goed slik niks wat je niet ken echt doe dat niet en ook deze middelen zijn verslaven ik reageer alleen omdat ik een hoop gevaarlijke troep zie en geloof me ik weet het. :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Legaldope

takeasied zei:
ronnai zei:
Beeh allemaal antihistamines, zou er uberhaupt niks van kopen hehe :tearsofjoy:
de beste en sterkste pillen zijn nu(omdat er geen barbituraat meer worden voorgeschreven)flunitrazapam oftewel rohypnol a 2mg heerlijk en diazepam ook goed oxazepam 50mg ook goed slik niks wat je niet ken echt doe dat niet en ook deze middelen zijn verslaven ik reageer alleen omdat ik een hoop gevaarlijke troep zie en geloof me ik weet het. :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
En zijn deze ook zomaar goedkoop te vinden op het internet ?

Oom Klaas

Badass junkie
Zomaar te vinden wel, goedkoop niet.
1,5 / 2 dollar per pil mag je toch wel rekenen.

Oh en legaal te vinden ook niet, want voor benzodiazepines heb je een voorschrift van je dokter nodig.

Legaldope

Winehouse zei:
Die rare pillen moet je helemaal niet bestellen.
Google: Oxazepam kopen
Of iets dergelijks...
Dankjewel, heb wat zitten zoeken en heb mensen gevonden die 10 x 30mg Oxazepam pillen verkopen voor 15€. Beter dan die Amerikaanse websites die 3$/pill vragen als je er 100 koopt.

kaasbaas

Badass junkie
Winehouse zei:
Die rare pillen moet je helemaal niet bestellen.
Google: Oxazepam kopen
Of iets dergelijks...

Ik moet zeggen dat oxazepam alleen niet de beste inslaper is. Niet slechtste en ik ben een oxazepam fan dus ik vind het als nog geweldig!

Voeg wat alcohol bij de oxazepam en 't helpt al een stuk beter bij het slapen :grin:. 1 tm 3 biertjes is meestal wel genoeg, is maar net wat je gewend bent.

trippykees

Belezen gebruiker
Doe mij maar 2x 7,5 MG Dormicum (tabletten).
Zeer geschikt voor als je na een Speed-avond/nacht, wil gaan pitten.
Het spul werkt ongv. 5 uurjes, dus vrijwel geen last van sufheid, als je wakker word.
:hearteyes:

Bovenaan