Welke wiet is het lekkerst?

miljow

Newbie
De Lemon Haze uit "De Poort" Enkhuizen vond ik geweldig. Ik ben nog nooit zo stoned geweest van 1 jointje, een echte aanrader.
Ook heeft een vriend van mij een keer een 5ie Super Shiva bij 't Keteltje in Hoorn gehaalt die heel zoet van smaak was en waar ik normaal stoned van werd.

Voor de rest vind ik in Hoorn Vanilla Queen het best van smaak.

Have a nice spliff :wink: :tearsofjoy:

Stunner

Belezen gebruiker
Qua smaak vond ik de bubblegum van de Capre Diem in Helmond vroeger erg lekker, helaas is die nu dicht :(

Qua effect zou ik zeggen Amnesia haze, of een kruisings wiet die ik nu heb van WW met super silver haze.

Wij spacen al anderhalve week op Super Skunk van Zero Zero uit Alkmaar. Niet de gezelligste shop (chaggie dame zeg!) maar wel super goed spul!

Ondanks dat het een minder sterke weed zou zijn heb ik daar al een paar hele leuke wegtrekkers van gehad.
(mijn lieve mannetje is minder ervaren dan ik dus ik dacht effies chill beginnen :grin: )

Icm Xtc: mega leuke trip gehad waarbij Goofy en Donald Duck het iets té goed met elkaar konden vinden.. de logica van de combi is mij geheel ontgaan maar de beelden waren super!

Icm rosétje/biertje: heerlijk chill, het gevoel dat je wordt meegetrokken.. bewegingen zeer zwaar en heerlijk tintelend. Een heerlijk weedje om ook wat dingen te blijven ondernemen.

Volgende keuze op verzoek van liefste: white widow, ik zit zelf meer aan de bubblegum te denken.
Weet iemand of deze in Heerhugowaard te krijgen is? De shop is net weer heropent na een geforceerde sluiting van 4 maanden.

Bovenaan