Welke wiet is het lekkerst?

melvvv

Newbie
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.

cunt

Wijs gebruiker
melvvv zei:
heej,

ik ga wel s jointje halen in wageningen coffeeshop.. weet ff niet hoe die heet, ma zit tegenover cafetaria "het passantje".
haal meestal gewoon white widow daar, maar wat is de lekkerste daar om te halen om ff lekker high van te worden?

grz.
denk dat je de bengel bedoelt?
ben daar maar zelden geweest dus weet het niet precies ..
de wiet die overal eigenlijk wel goed is en ook vaak op voorraad is K2.. toen ik nog veel rookte was het vaak moonflower of k2.

lurch

Experimenterende gebruiker
uhm... doe mij maar een sativa die zijn wel te dampe
want de naam van de wiet zegt vrij wijnig...

Lijp

Ik vind Haze de beste, de smaak en stonedheid is gewoon heel goed met die wiet, maar dat geld ook voor super haze, silver haze, amnesia haze ect.

Kennabis

De aller lekkerste wiet die ik ooit heb gehad is de Haagse bluf uit Apeldoorn
lekker mild voor de keel, maar super goed om lekker koekiwaus van
te worden :hearteyes:

Flitskikker

Maximum uit de shop in ettelur, (weet de naam van shop niet meer goed)
die is egt goed, mjah is ook wel duur: 12.50€/ gram!
zijn ook veell goedkopere soorten ze!, kwaliteit is zeker goed daar!
Aaanrader :grin:

acidboy

Badass junkie
bij the green house in amsterdam hebben ze echt relaxte wiet.
chillste vind ik toch wel de arjan's choice #1 (iets in die richting)
geen idee waarom ie zo heet, maar ik blowde best wel veel een jaartje terug, en van die wiet ben ik zeker 3 uur gewoon echt stoned geweest. dat was ik normaal niet..

verder white widow.. prima wietje, orange bud is ook wel lekker, niet zo sterk, maar wel fijn.

En crystal mountain van sarasani in utrecht.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
K 2

number one

mea

allemaal wel lekkere wietjes, maargoed van shop tot shop verschild t toch weer, beetje zinloos topic eiglijk

Horinees

Newbie
Het maakt niet echt uit welke soort lekker, sterk of goed is. De meeste coffeeshops krijgen geleverd uit plantages en de coffeeshops zelf geven het een naam. Ga maar eens naar amsterdam en haal bij 2-3 coffeeshops wiet met dezelfde naam, leg het naast elkaar en vaak zie je veel verschillen in kleur, aantal kristallen en smaak.

Namen zijn gimmicks, als een wietje niet goed loopt en ze geven het een andere naam met 50 cent per gram erboven op verkoopt het weer een tijdje..

Tuurlijk zijn er echte strains als Widow, Jack Herer, Kush en Haze, maar de kans is klein dat je echt koopt wat er op de lijst staat.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Northernlight vind ik wel zeer chill, kweek ik zelf ook weer een paar plantjes van :mrgreen:
White widow mag er ook best wezen.

Bovenaan