Welke wiet is het lekkerst?

Dags

Bewuste gebruiker
Orange BUd is inderdaad ook superchill, ik merk dat ik van Orange BUd veel meer gah lachen als andere wiet en tis ook best zoete wiet. Alleen is het in H'lem vaak alleen in de zomer en nazomer verkrijgbaar(net als juicyfruit trouwens)

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
arnil zei:
vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.

weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...

K, ik woon dus in Belgie, en koop hier dus vooral mijn weed. ik heb al eens nederlandse wiet gekocht, idd meer high of stoned. maar dat Belgische altijd sterker is, is niet waar.
Te zien bij wie ik het hier koop, maar ik heb al eens belgische wiet gehad (van eigen kweek dus) en die zwak was. Anderzijds had en heb ik er, die echt naar je koppie schiet.

duzz gwn te zien waar je het haalt hier :mrgreen:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Beste wiet die ik al gesmoord heb is Haze A5 uit Checkpoint (Terneuzen) ruikt en smaakt echt heerlijk en je bent er ook lekker stoned van. Tkost wel wat, 8 € per gram. Verder vond ik White widow en Jack Herrer (Miami, Terneuzen) en Silverbud (Checkpoint, Terneuzen) wel goeie weed.

caatje

Badass junkie
Dags zei:
Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)
Primero/primera en superpollum (willie's hlem)(hasj)

ben zaterdag bij happy's geweest en had voor een vriendin top ten (als ik me goed herinner) en vond er erg weinig aan.

Dags

Bewuste gebruiker
caatje
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2006 21:35 Onderwerp:
Dags schreef:
Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)

ben zaterdag bij happy's geweest en had voor een vriendin top ten (als ik me goed herinner) en vond er erg weinig aan.

Jah de happy's is een redelijk dure en formele shop en ze pakken hun hasj in in folie(doh!!!), maar superskunk daar is zow chill, 5 euro per gram(goedkoopste wat ze hebbe volgens mij), echt NIET scherp, vet zoet en ik neem het als ik wat lichtere wiet wil.....

caatje

Badass junkie
Dags zei:
caatje
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2006 21:35 Onderwerp:
Dags schreef:
Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)

Jah de happy's is een redelijk dure en formele shop en ze pakken hun hasj in in folie(doh!!!), maar superskunk daar is zow chill, 5 euro per gram(goedkoopste wat ze hebbe volgens mij), echt NIET scherp, vet zoet en ik neem het als ik wat lichtere wiet wil.....

tis er wel netjes, maar een erg gore plee

snipe

Newbie
Mr.jiho zei:
m'n favoriet gistere waren toch zeker de new york diesel en de bubble gum aww wat was iks cheef gistere :)
die new york diesel heb ik vant weekend gekocht in tilburg,ruikt en smaakt pittig.echt lekkere weed :stoned:

ben meer een hash roker,maar heb altijd wel een paar gramme weed bij als ik van shop kom.

favorite weed op dit moment zeker de new york diesel
en van hash neem ik altijd afghaan en rode polm maroc

pEEr

Newbie
hey hallo... pEEr is hier, ik groet iedereen
dit is mijn 1ste post.... :wink:

t allerlekkerste vind ik silver haze, maar gebruikelijk ww. (freetime a'foort)

minn

Badass junkie
pEEr zei:
hey hallo... pEEr is hier, ik groet iedereen
dit is mijn 1ste post.... :wink:

t allerlekkerste vind ik silver haze, maar gebruikelijk ww. (freetime a'foort)

zie newbie voorstel topique :)
wilkomme !

budbomb

Newbie
ik heb heel het verhaal niet gelezen, maar toch effe een reactie:

in eindhoven, bij de illustere coffeeshop The Wall, wordt, naar mijn mening (en ik kan het weten) zowel de beste wiet (super silver- en amnesia haze), de beste hash (de icolator is ongehoord sterk), en de beste voorgedraaide (Royal Crystal pietjes.. maarja wie koopt er ooit een voorgedraaide)

ik zou er echt een keer langsgaan

laters :smoke:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
NLX is echt topper...
Jack Herrer,
Super polm.

Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.

A

Anonymous

Gast
Hier in hoorn heb je Parvati, zoete wiet, met scherpje smaak. Maar de rook is tegelijkertijd lekker mild.

Champignonetje

White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Super Silve Haze
Neville's Haze

haze ben je alleen echt te lam van....

meestal een moonflowertje, widowtje, maar geen hasj

A

Anonymous

Gast
Champignonetje zei:

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Santa maria heeft m'n voorkeur als ik eens geld teveel hebt!
Maar meestal haal ik gewoon "supermix" van de Kosbor te maastricht.

Eigenlijk vind ik alle wietsoortjes wel goed, maar gene white widow, dat wietje smaakt me niet zo lekker allez .. tis gewoon niet echt lekker, kheb liever haze soortjes of santa maria :P

Champignonetje

BobG zei:
Champignonetje zei:

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P

Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet.

Tjoffer

Newbie
SNOWWHITE VAN COFFEESHOP KINGSTON.. (amsterdam natuurlijk)
ROOK 1 JOINTJE EN JE BENT HEEEEEELEMAAL HEENNNN !!

JACK HERRER COFFEESHOP DAMPKRING.. (Amsterdam)

HASJ MOONLIGHT.. zooooo superstoned word je hiervannn

als je ooit naar een goede shoppa wilt in amsterdam ga dan naar
2e kamer
Speak easy
Kingston (toppie)
Dampkring
Old church

R44f

Newbie
Hmmm... Apart dat zoveel mensen hier de voorkeur geven aan White Widow; persoonlijk vind ik het crappy troep die gemaakt is om je zo stoned mogelijk te maken, ongeacht het een relaxed gevoel geeft of niet. Daarnaast smaakt het over het algemeen veel te zoet, in elk geval elke die ik geprobeerd heb.
Zelf geef ik de voorkeur aan Purple Haze, maar dat kun je bijna nergens krijgen, dus zeg ik Misty, en anders NLX.

vogel

Bewuste gebruiker
na 8 jaar lang blowen, af en toe en regelmatig en wekelijks en soms dagelijks,,, word ik alleen nog maar een beetje opgewekt en na afloop duf
geen enkele wiet is meer lekker,,, heb een afkeer gekregen van de rook
maarhe de lekkerste wiet is de wiet die jezelf kweekt bv in je tuin of balkon ,,,en die je voorjezelf kweekt
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
1 keertje heb ik afrikaanse wiet gerookt, het had een soort van munt smaakje,,, heel lekker maar het effect??? geen idee gewoon duf denk

davie

Wijs gebruiker
Ik rook eigenlijk altijd hash, fatima of nepal. Als ik wiet rook dan is dat die boven aan op de lijst staat. Meestel with widow, k2 of sudden death.

Bovenaan