arnil zei:vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.
weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...

Dags zei:Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)
Primero/primera en superpollum (willie's hlem)(hasj)
caatje
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2006 21:35 Onderwerp:
Dags schreef:
Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)
ben zaterdag bij happy's geweest en had voor een vriendin top ten (als ik me goed herinner) en vond er erg weinig aan.
Dags zei:caatje
BerichtGeplaatst: 03 Mei 2006 21:35 Onderwerp:
Dags schreef:
Juicyfruit (wiet)
(willie's h'lem)
Superskunk(wiet)
(happy's Lisse)
ben zaterdag bij happy's geweest en had voor een vriendin top ten (als ik me goed herinner) en vond er erg weinig aan.
Jah de happy's is een redelijk dure en formele shop en ze pakken hun hasj in in folie(doh!!!), maar superskunk daar is zow chill, 5 euro per gram(goedkoopste wat ze hebbe volgens mij), echt NIET scherp, vet zoet en ik neem het als ik wat lichtere wiet wil.....
die new york diesel heb ik vant weekend gekocht in tilburg,ruikt en smaakt pittig.echt lekkere weedMr.jiho zei:m'n favoriet gistere waren toch zeker de new york diesel en de bubble gum aww wat was iks cheef gistere![]()
pEEr zei:hey hallo... pEEr is hier, ik groet iedereen
dit is mijn 1ste post....![]()
t allerlekkerste vind ik silver haze, maar gebruikelijk ww. (freetime a'foort)

Jeller zei:amnesia en mexican haze

Pkoeiaard zei:Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.

die NLX hier vind ik maar niksPkoeiaard zei:NLX is echt topper...
Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.

Champignonetje zei:White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.
Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.
In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van![]()
BobG zei:Champignonetje zei:White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.
Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.
In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van![]()
Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
bubbelgum ook al gerookt en is zeer lekker zoet weedjeJeller zei:nu heb ik bubblegum die is nog lekker, kzat er goe lam van gisteren