Doemaarlekker
Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst al 1x 7mg en 1x 10mg nasaal geprobeerd, bijzonder stofje dit. Het blijkt dus dat dit middel ook goed te vapen is. Wie o wie heeft hier ervaring mee? Hoor het graag!
Ik denk @transformated je wel kan helpen.Ik heb laatst al 1x 7mg en 1x 10mg nasaal geprobeerd, bijzonder stofje dit. Het blijkt dus dat dit middel ook goed te vapen is. Wie o wie heeft hier ervaring mee? Hoor het graag!
Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.@inner_search zoizo wel

K snap je helemaal. Sommige dingen zijn zo lekker, dat je ze gewoon moet afraden 😌 apihp roken bijvoorbeeld 🤣In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.
Het is was zo lekker voor me dat ik wel een gram op 2 dagen er door rookte...
Inderdaad !K snap je helemaal. Sommige dingen zijn zo lekker, dat je ze gewoon moet afraden 😌 apihp roken bijvoorbeeld 🤣
Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.Ik denk @transformated je wel kan helpen.
Of vergis ik me?
Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkortIk zag het topic en ontweek het eigenlijk.
In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.
Maar het is een drugforum.
Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)
Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.
En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746
Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd !.
Heb me inderdaad vergist van lid.Geen ervaring met het vapen ermee en ga het ook niet proberen.
Reden is door wat @inner_search zegt en moest ik het doen zou het niet goed komen waarschijnlijk.
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.Bedankt voor de tips, heb zelf een leuk apparaatje gemaakt die ik ook voor DMT gebruik. Onder op wat folie met daarop je spul. De rook komt mooi in het potje en je verliest niks. Ga morgen even 5mg o-pce proberen hiermee! Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pce. Ik vond o-pce nasaal een beetje raar en niet euforisch of iets, hoop dat vapen wel wat is! Schrijf misschien wel een leuk reportje binnenkort
Ik ‘denk’ dat ik 1 van de weinige of mss de enigste die zo een soort conbo gedaan heeft. 3meo-pcp samen met 5meo-dmt.Ben ook benieuwd naar de combinatie DMT en o-pc
Waarom denk je dat ik het afraden 😬Ik ‘denk’ dat ik 1 van de weinige of mss de enigste die zo een soort conbo gedaan heeft. 3meo-pcp samen met 5meo-dmt.
Regelrecht psychose materiaal
Mss omdat het bijzonder saai was? 😜😜Waarom denk je dat ik het afraden 😬
Ook zoiets ja. Apihp roken waar no 5meo door zat XD ook geen goeie combo 😂Heb wel een paar keer 5-meO trip gedaan met opce op
Las op Reddit een aantal goede verhalen over deze combi, door dissoExact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.
Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce
Zal het bij één middel houden 🙃Is het ook nodig de rook lang in te houden net als bij DMT?Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Houd afstand met de vlam of je opce verbrand direct , en dat voelt je aan je longen.
Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce

Hoe rookt je O-PCE uit the machine? N,n-DMT smelt je op het gaas, kan je O-PCE ook laten smelten? Of strooi je gewoon poeder op het gaas en dan direct aansteker er op?Ik zag het topic en ontweek het eigenlijk.
In geef liever geen tips over o-pce vapen/roken , dat was het begin van het einde.
Maar het is een drugforum.
Het makkelijkste is met the machine (Google voor meer info.)
En anders met een crackpijp en torch (is nodig of je blijft maar verwarmen.)
Of gewoon chinezen op zilverpapier Met een normale aansteker ! en van heel ver de vlam wat dichter brengen.
En ophijsen met een rolletjes.Bekijk bijlage 24746
Succes met er af te blijven eens je het hebt geprobeerd !.
Ja je kan opce vapen in een vaporizer met dab pod met katoen en gewoon op sprenkelen.Hoe rookt je O-PCE uit the machine? N,n-DMT smelt je op het gaas, kan je O-PCE ook laten smelten? Of strooi je gewoon poeder op het gaas en dan direct aansteker er op?
Geen vereiste maar ik deed het wel meestal.Zal het bij één middel houden 🙃Is het ook nodig de rook lang in te houden net als bij DMT?
heb precies de zelde, machtig dingAls je drugs wil verdampen is dit apparaatje wel next level. Je leg de poeder op het gaasje en dan stel je de temperatuur in. Vervolgens verhit het apparaat het gaasje precies op die temperatuur en kun je zonder verspilling bijvoorbeeld dmt verdampen.
De rook word er niet perse minder naar van, maar je hoeft alleen maar op een knop te drukken.
😂
Bekijk bijlage 24757
Bekijk bijlage 24758
Exact het zelfde als waar ik het in rookte.
Ga aub niet lopen combineren met dmt en o-pce.
Net een half uur geleden 4x 10mg gevaped. Weet niet of ik het goed doe, goed afstand gehouden met de vlam. Wel wat effect maar had verwacht dat ik in een keer weg geschoten zou worden😜 Misschien heb ik nu al wat tolerantie opgebouwd. Volgende keer 20mg denk ik, wil niet gelijk holen. Wel een fijne heldere rush.. En snel weer nuchter ook.Geen vereiste maar ik deed het wel meestal.
Ik zette een muziekje op nam een puff en dan verzonk ik in de muziek.
Het gevoel is idd veel helderder dan snuiven , daarom bleef ik ook maar bingen omdat de rush niet lang aanhoud + icm met thc word het echt hemels en een couch locker.Net een half uur geleden 4x 10mg gevaped. Weet niet of ik het goed doe, goed afstand gehouden met de vlam. Wel wat effect maar had verwacht dat ik in een keer weg geschoten zou worden😜 Misschien heb ik nu al wat tolerantie opgebouwd. Volgende keer 20mg denk ik, wil niet gelijk holen. Wel een fijne heldere rush.. En snel weer nuchter ook.
Binnenkort meer experimenten met deze stof.
De smaak/geur is een beetje plastic hoort dit of ben ik aan het verbranden?
Heb een witte batch, wat ik vooral heel lekker vindt aan dit middel is de afterglow. Heb nu in combinatie met een zeer lichte dosis 2cb nasaal en een goed glas whisky een bijna MDMA achtige rush. Laatst had ik de volgende dag na O-PCE nasaal ook een bijzonder goed humeur bijna manisch. 🙃Het gevoel is idd veel helderder dan snuiven , daarom bleef ik ook maar bingen omdat de rush niet lang aanhoud + icm met thc word het echt hemels en een couch locker.
Had nachten dat ik gewoon niet meer kon bewegen en niet boven raakte..
De smaak hoort te zijn hoe het poeder smaakt op je tong (de mespuntje erin steken en puntje likken) die smaakt maar dan zonder de bitterheid.
Heb je de grijs/beige batch of witte ?
Ik vond de witte veel potenter dan de grijze batches.
Opce in de staart van lsd was super , met 2cb nog nooit gedaan.Heb een witte batch, wat ik vooral heel lekker vindt aan dit middel is de afterglow. Heb nu in combinatie met een zeer lichte dosis 2cb nasaal en een goed glas whisky een bijna MDMA achtige rush. Laatst had ik de volgende dag na O-PCE nasaal ook een bijzonder goed humeur bijna manisch. 🙃