nicole1973
Belezen gebruiker
ik heb vrijdag een pil genomen en voelde me zaterdag avond opeens heel loom en zwaar.. alsof alles slowmotion was.. spieren deden zeer wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Vandaag kom ik dus helemaal niet vooruit heb mega zenuwpijn dus zelfs je broek op je huid doet heel erg zeer. alle spieren doen pijn en gewrichten ook. De pil was nie zo sterk ( witte ster) vorige x een roze M genomen en echt nergens last van.
Kan ook zijn dat ik kou op mn spieren heb opgelopen of zo was een strand feest en nogal fris s nachts... maar ik wil graag weten of dit iemand bekend voorkomt?
Behoorlijk keelpijn ook maar dat had ik al ergens gelezen..zweet breekt me uit... koortsig....Weet iemand of dit van de pil kan zijn?
Grz Nicole
Kan ook zijn dat ik kou op mn spieren heb opgelopen of zo was een strand feest en nogal fris s nachts... maar ik wil graag weten of dit iemand bekend voorkomt?
Behoorlijk keelpijn ook maar dat had ik al ergens gelezen..zweet breekt me uit... koortsig....Weet iemand of dit van de pil kan zijn?
Grz Nicole