yellowmoon zei:midnight express is niks, als je genoeg geld hebt zit je beter in een turkse gevangenis dan een hollandse, je kunt iedereen omkopen zolang je geld heb,
Maar goed, heb ik ff met de zoekfunctie gevonden:Hou je van een exotische vakantie? Dan kun je naar Turkije gaan. Of misschien ga je er op familiebezoek.
Artikel 403, lid 1 t/m 6 van de Turkse strafwet bepaalt het volgende:
· Als je zonder vergunning drugs vervaardigt of importeert, wordt je gestraft met een gevangenisstraf van 10 tot 20 jaar met een bijkomende geldboete per gram of een gedeelte van een gram van het verboden middel.
· Als je drugs exporteert, kun je een gevangenisstraf van 12 jaar krijgen en daarbij ook weer een geldboete per gram of een gedeelte van een gram gesmokkelde drugs.
· Zelfs als je wat zakjes met stuff of pilletjes bewaart, vervoert of verkoopt of weggeeft, kun je ook nog 4 tot 10 jaar krijgen en een boete voor elke gram of een gedeelte daarvan.
Het probleem wordt groter als het om heroïne, cocaïne, hasjiesj of morfine gaat: dan wordt de straf namelijk verdubbeld.

Dat kunt ge niet weten zé .. Heb jij bewijzen?yellowmoon zei:en trouwens kijk uit dat je niet geflasht wordt, koop nooit te veel in een keer, kijk goed wat je gekocht heb,
maar ik denk dat je er alles behalve stoned zal worden met turkse wiet, smaak van die wiet is gaar, geur is apart en thc gehalte is niet eens te vergelijken met gruis, slechtste wiet in nederland is zelfs 10 malen sterker dan turkse wiet![]()
Osi` zei:Dat kunt ge niet weten zé .. Heb jij bewijzen?yellowmoon zei:en trouwens kijk uit dat je niet geflasht wordt, koop nooit te veel in een keer, kijk goed wat je gekocht heb,
maar ik denk dat je er alles behalve stoned zal worden met turkse wiet, smaak van die wiet is gaar, geur is apart en thc gehalte is niet eens te vergelijken met gruis, slechtste wiet in nederland is zelfs 10 malen sterker dan turkse wiet![]()
Khaat het als gasten altijd lullen dat de wiet van nederland 10x beter is dan elders. Als ge bewijzen hebt, dan moogt ge daarover klappen.

ik ben zelf een turk en wiet die je in turkije krijgt is niet chemisch gemanipuleerd zoals in nederland wel het geval is, de wiet in turkije is het soort dat gewoon normaal in de natuur voorkom , je komt mischien via een goeie dealer wel aan goeie hasj of wiet uit buitenland maar dan ben je voor een gram tussen 20 en 40 euro kwijtOsi` zei:Dat kunt ge niet weten zé .. Heb jij bewijzen?yellowmoon zei:en trouwens kijk uit dat je niet geflasht wordt, koop nooit te veel in een keer, kijk goed wat je gekocht heb,
Khaat het als gasten altijd lullen dat de wiet van nederland 10x beter is dan elders. Als ge bewijzen hebt, dan moogt ge daarover klappen.

duveltje zei:Erg grappig dit topic. Hasjies smokkelen in een kous...![]()
Je moet vooral geen drugs smokkelen naar een repressief land waar ze het niet zo nauw nemen met de mensenrechten .![]()

despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
space scientist zei:despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
echt waar?...... Geregistreerd op: 16 Aug 2007
despeeser zei:Hoi daar ben ik weer, 6 jaar lang niet op dit forum kunnen komen. . Ik was zo slim om 3 gram wiet in mijn sok te stoppen en ben op het vliegveld in Turkije gepakt.![]()
![]()
![]()
Osi` zei:man jong, ge vind daar een dikke blok hasj voor 5 euro nog maar. En dan peist ge dat ge wat wiet ga meenemen? En wat als je daar aankomt en der is een hond of ne flik haalt u eruit. Per TOEVAL. En ze ontdekken het ... Wat dan? Zit je wel lekker in de bak hoor.
Da's wiet toch niet waard vind ik .. 2 weken zonder of buh, kwe nie hoelang ofzo. Is toch geen probleem?
Daar moet ge u met andere dingen bezighouden, zwemme, relaxe, wetek veel wa. Niet met de mentaliteit zitten van "ik moet elke avond een joint gepaft hebben" Komaan zeg ..
En daarbij, als je perse wilt paffen, in Turkije vind je genoeg.