Wieteffect houdt niet lang aan.

Kaasaap

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Ik heb nogal een probleempje met wiet. Elke keer als ik een joint rook (Van voorgedraaide's van de shop tot zelfgedraaide, verschillende soorten wiet geprobeerd en ook de sterke soorten), maar telkens als ik hem oprook (Over mijn longen natuurlijk :wink: ) voel ik het, zoals het hoort, maar dan is het na ongeveer een kwartiertje alweer weg. Het effect houdt dus helemaal niet lang aan, iemand enig idee hoe ik dat kan verlengen?
((Met hasj had ik wel een langdurig effect, +- uur effect.))

Alvast bedankt

Mayan

Bewuste gebruiker
2 weken stoppen :)
Uw high moet zich ook ergens kunnen aan "opvreten".
Zie dat je gezond eet.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Een kwartier is wel heel weinig.
Denk eerder dat het komt doordat je niet zo veel blowt en daardoor het duffe gevoel, het stoned zijn niet echt kent.

Zo is het bij mij toch soms. Eerste kwartiertje precies meer energie, lachen,... maar dan daarna wordt ik rustig en gewoon stoned.

Toen ik begon met blowen kende ik het gevoel van stoned zijn ook niet en dan kan het soms lijken alsof het "uitgewerkt" is na dat kwartiertje en dat je gewoon moe bent ofzo.

Kaasaap

Experimenterende gebruiker
Oke, dat duffe gevoel erna heb ik wel maar dacht dat het een vaag na effect was. Ik neem dus voortaan maar hasj, want dat duffe spreekt me niet erg aan en krijg er soms zelfs hoofdpijn van.
Ohja, een weekje stoppen met blowen heeft ook geen zin want ik blow ongeveer om de week. Dus niet zoveel.

Bedankt voor de reacties,

Kaasaap

jcutter

Badass junkie
Als je met mij gaat blowen dan blijven we doorgaan totdat jij het gevoel krijgt alsof de hele wereld naar jou kijkt en negatief over je denkt! Rook wiet gewoon puur man!

dfssdfde

Badass junkie
jcutter123 zei:
Als je met mij gaat blowen dan blijven we doorgaan totdat jij het gevoel krijgt alsof de hele wereld naar jou kijkt en negatief over je denkt! Rook wiet gewoon puur man!

wiet-paranoia kan soms zo erg zijn :grin:

Bovenaan