Goedeavond allemaal,
Dit is mijn eerste post hier op dit forum, hoop dat ik hem in het goede subforum gepost heb, ik ga m'n best doen om hem zo goed mogelijk volgens de regels te plaatsen! Het is wel een beetje een lang verhaal als ik het zo terug lees, maar het zijn wat dingen die ik me afvraag!
Afgelopen weekend was ik met wat vrienden en 2 vriendinnen naar Qult in de Westergas unie in Amsterdam. Een van die 2 vriendinnen had met oud en nieuw voor het eerst een pilletje gebruikt, een kwartje speaker, ik heb haar toen een beetje begeleid enzo, zoals dat altijd met een eerste keer wel een beetje nodig en fijn is. Toen vond ze het een vreemde ervaring maar wel heel erg fijn. Ze was in het begin wat misselijk en haar ademhaling was wat versneld maar toen ze eenmaal over dat begin heen was ging het uitstekend.
Nu wilde ze op Qult met mij weer een keer een pilletje nemen. Ik had nog witte speakers liggen dus zij is die avond begonnen met een kwartje en ik had zelf de rest van die pil genomen. Bij mezelf begon dit eigenlijk na een half uurtje al een beetje te werken. Bij haar duurde het wat langer, dat het eenmaal insloeg wilde ze even een rondje lopen, en zijn we even ergens rustig gaan staan. Al gauw was ze aan het gevoel van de mdma gewend en zijn we weer lekker de zaal in gegaan en gaan feesten.
Na verloop van tijd vroeg ze of ze nog een stukje mocht want ze vond het hartstikke fijn, dus zo doende heb ik haar nog een kwartje gegeven. Ging nog steeds prima, ze was leuk gezelschap en heeft prima genoten en gefeest, geen problemen nog zover.
Eigenlijk is het dus de hele avond goed gegaan .Vervolgens zaten we in de taxi terug en toen werd ze opeens helemaal niet lekker, ze heeft toen ook overgegeven (gelukkig wel net op tijd het raampje open weten te krijgen!)
Mijn vraag is waar dit overgeven door zou kunnen komen?
Ze had enkele dagen daarvoor wel een behoorlijke kater opgelopen, ze was toen ook redelijk ziek van de drank. Verder had ze wel prima gegeten de avond voor het feest, hadden samen pasta gegeten.
Ze dronk wel redelijk wat water op het feestje toen het 2e kwartje begon te werken, maar naar mijn mening was die hoeveelheid water niet genoeg om ervoor te zorgen dat ze niet lekker werd.
Kan dit komen door de taxi rit, of doordat ze de dagen voor het feestje niet helemaal lekker was of zijn er nog meer dingen die het hebben kunnen veroorzaken? Ik moet er wel nog even bij vermelden dat ze verder weinig alcohol heeft gedronken die avond!
En ik vroeg me af of het bij vrouwen langer duurt voordat een pil inslaat dan bij mannen, of ligt dat aan andere dingen? Want bij mij sloeg het na een klein half uurtje al in, en bij haar duurde het wat langer, bijna een uur.
Hopelijk kunnen jullie me hier bij helpen, want ik vraag me wel af waar dit door zou kunnen komen
! Heb het zelf namelijk nooit gehad dat ik moest overgeven of iets dergelijks.
Groetjes,
E=NC2
Dit is mijn eerste post hier op dit forum, hoop dat ik hem in het goede subforum gepost heb, ik ga m'n best doen om hem zo goed mogelijk volgens de regels te plaatsen! Het is wel een beetje een lang verhaal als ik het zo terug lees, maar het zijn wat dingen die ik me afvraag!
Afgelopen weekend was ik met wat vrienden en 2 vriendinnen naar Qult in de Westergas unie in Amsterdam. Een van die 2 vriendinnen had met oud en nieuw voor het eerst een pilletje gebruikt, een kwartje speaker, ik heb haar toen een beetje begeleid enzo, zoals dat altijd met een eerste keer wel een beetje nodig en fijn is. Toen vond ze het een vreemde ervaring maar wel heel erg fijn. Ze was in het begin wat misselijk en haar ademhaling was wat versneld maar toen ze eenmaal over dat begin heen was ging het uitstekend.
Nu wilde ze op Qult met mij weer een keer een pilletje nemen. Ik had nog witte speakers liggen dus zij is die avond begonnen met een kwartje en ik had zelf de rest van die pil genomen. Bij mezelf begon dit eigenlijk na een half uurtje al een beetje te werken. Bij haar duurde het wat langer, dat het eenmaal insloeg wilde ze even een rondje lopen, en zijn we even ergens rustig gaan staan. Al gauw was ze aan het gevoel van de mdma gewend en zijn we weer lekker de zaal in gegaan en gaan feesten.
Na verloop van tijd vroeg ze of ze nog een stukje mocht want ze vond het hartstikke fijn, dus zo doende heb ik haar nog een kwartje gegeven. Ging nog steeds prima, ze was leuk gezelschap en heeft prima genoten en gefeest, geen problemen nog zover.
Eigenlijk is het dus de hele avond goed gegaan .Vervolgens zaten we in de taxi terug en toen werd ze opeens helemaal niet lekker, ze heeft toen ook overgegeven (gelukkig wel net op tijd het raampje open weten te krijgen!)
Mijn vraag is waar dit overgeven door zou kunnen komen?
Ze had enkele dagen daarvoor wel een behoorlijke kater opgelopen, ze was toen ook redelijk ziek van de drank. Verder had ze wel prima gegeten de avond voor het feest, hadden samen pasta gegeten.
Ze dronk wel redelijk wat water op het feestje toen het 2e kwartje begon te werken, maar naar mijn mening was die hoeveelheid water niet genoeg om ervoor te zorgen dat ze niet lekker werd.
Kan dit komen door de taxi rit, of doordat ze de dagen voor het feestje niet helemaal lekker was of zijn er nog meer dingen die het hebben kunnen veroorzaken? Ik moet er wel nog even bij vermelden dat ze verder weinig alcohol heeft gedronken die avond!
En ik vroeg me af of het bij vrouwen langer duurt voordat een pil inslaat dan bij mannen, of ligt dat aan andere dingen? Want bij mij sloeg het na een klein half uurtje al in, en bij haar duurde het wat langer, bijna een uur.
Hopelijk kunnen jullie me hier bij helpen, want ik vraag me wel af waar dit door zou kunnen komen
Groetjes,
E=NC2