Hallo DFers!
Ik had afgelopen vrijdag na een periode van 4 maanden maar weer xtc genomen (260mg) op een dubstep feestje, en mijn god wat was het een heerlijk feest en wat was de muziek lekker. Nu vraag ik mij af, doen jullie XTC het liefst op feestjes, of eerder met vrienden bij iemand thuis (wat ik nog geen een keer heb gedaan). En welke muziek vinden jullie het lekkerst om te luisteren.
Nu weer een pauze van 2 tot 4 maanden en ik kan weer

Ik had afgelopen vrijdag na een periode van 4 maanden maar weer xtc genomen (260mg) op een dubstep feestje, en mijn god wat was het een heerlijk feest en wat was de muziek lekker. Nu vraag ik mij af, doen jullie XTC het liefst op feestjes, of eerder met vrienden bij iemand thuis (wat ik nog geen een keer heb gedaan). En welke muziek vinden jullie het lekkerst om te luisteren.
Nu weer een pauze van 2 tot 4 maanden en ik kan weer


