XTC op warme/drukke locaties

Arjen1888

Newbie
Van het weekend komt Qlimax er weer aan, hier ga ik uiteraard weer de nodige pilletjes tot mij nemen. Nu is het voor mij de eerste keer dat ik dit neem op een plek waar het ongetwijfeld erg druk en warm zal zijn. Voorheen heb ik het alleen op buitenfestivals of thuislocaties gebruikt.

Wat kun je het beste doen niet paranoia te worden tussen al die mensen en de warmte? Ben daar sowieso geen fan van en heb geen zin gek te worden als ik goed hard ga :xtc:

Aalpoepert

Badass junkie
Als ik xtc neem en vooral op een warme locatie vind ik het prettig om naar buiten te kunnen, de ijskou in het liefst, want als mijn pil te hard inslaat en ik heb het té warm, dan moet ik altijd kotsen.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
als je al paranoia begint te worden voordat je uberhaupt nog moet gaan zou ik t maar niet doen
Wat hij zegt.

Als je je vooraf al zorgen maakt om paranoia (???!?!) te worden tijdens MDMA gebruik, kun je er misschien beter niet eens aan beginnen.

Besef dat minstens 90% van alle pillen geslikt wordt in het uitgaansleven, in drukke, warme ruimtes dus.

evening

Newbie
flesje water kopen, shirt uit en knallen maar en als je het heet heb gooi je lekker dat flesje over je kop :grin: :grin: :grin: werkte bij mij prima!

luchtigtoetje

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Als ik xtc neem en vooral op een warme locatie vind ik het prettig om naar buiten te kunnen, de ijskou in het liefst, want als mijn pil te hard inslaat en ik heb het té warm, dan moet ik altijd kotsen.

kijk wel uit met deze vrieskou. dat kan HEEL slecht aflopen. (dood e.d.)

k00k

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:

Kun je dat onderbouwen? Ik ben namelijk op Qlimax een paar keer onder invloed van XTC naar buiten gegaan (daar waren namelijk de toiletten). Nergens last van gehad...

Aalpoepert

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:

Als ik het te koud heb (wat al snel gebeurt) ga ik wel weer naar binnen hoor :wave:

Immo

Badass junkie
k00k zei:
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:

Kun je dat onderbouwen? Ik ben namelijk op Qlimax een paar keer onder invloed van XTC naar buiten gegaan (daar waren namelijk de toiletten). Nergens last van gehad...

Ik denk dat hij bedoeld dat je geen uren in de vrieskou moet gaan rondlopen met weinig kleding aan.

Bovenaan