Raketijsje
Newbie
ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst: viewtopic.php?f=3&t=40462 waar ik eigenlijk niet een duidelijk antwoord uit kreeg. Nu ging ik laatst naar loudness en daar deed ik pillen waarvan ik wist dat ik er al heel wat keren KEIHARD op ben gegaan (witte speakers) maar het werkte alweer niet? Ik voel me dan oncomfortabel, niet op mijn gemak, een beetje misselijk, heeel af en toe ene minifractie euphorie en verder wel dat je minder last hebt van je benen/rug etc. maar blijft een heel kut gevoel :P Later ben ik overgestapt op pep om toch een prachtavond te krijgen (en wat waas het een prachtavond!!
). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien:
1. ik blow elke dag en mogelijk dat dit toch iets van een remmend effect heeft
2. ik eet te weinig fruit (1 stuk ofzo per dag)
3. ik laat me meeslepen door mijn eigen denken dat het niet goed werkt en ga teveel mee in dat 'ikvoelmeoncomfortabel' gevoel waardoor het niet werkt
4. pauzes zouden te kort kunnen zijn (4-5 weken minimaal, maar een vriend van me gaat wel elke keer weer hard terwijl hij elke keer gebruikt waarneer ik dit ook doe)
De pillen zijn bij alle gevallen getest en de witte speakers was al van bekend dat dat prima werkt bij mij dus aan de pillen kan het niet liggen. Weet iemand wat mogelijk een reden zou kunnen zijn? ook maar vage geruchten of wat dan ook ben ik ook benieuwd naar! :P
Laatste vraag nog, ik wil binnenkort 4fmp proberen, maar heeft dit wel zin aangezien pillen niet echt werkt? Zou het wel kunnen werken als pillen niet werkt? Hartstikke bedankt voor de moeite!
). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien:1. ik blow elke dag en mogelijk dat dit toch iets van een remmend effect heeft
2. ik eet te weinig fruit (1 stuk ofzo per dag)
3. ik laat me meeslepen door mijn eigen denken dat het niet goed werkt en ga teveel mee in dat 'ikvoelmeoncomfortabel' gevoel waardoor het niet werkt
4. pauzes zouden te kort kunnen zijn (4-5 weken minimaal, maar een vriend van me gaat wel elke keer weer hard terwijl hij elke keer gebruikt waarneer ik dit ook doe)
De pillen zijn bij alle gevallen getest en de witte speakers was al van bekend dat dat prima werkt bij mij dus aan de pillen kan het niet liggen. Weet iemand wat mogelijk een reden zou kunnen zijn? ook maar vage geruchten of wat dan ook ben ik ook benieuwd naar! :P
Laatste vraag nog, ik wil binnenkort 4fmp proberen, maar heeft dit wel zin aangezien pillen niet echt werkt? Zou het wel kunnen werken als pillen niet werkt? Hartstikke bedankt voor de moeite!