decibel / defqon staan uberhaupt nooit hondjes...
Ga nu al jaren naar feestjes, nooit geen problemen gehad!
Als je echt naar feesten gaat zoals qlimax en hardbass ( waar altijd honden staan )
pak dan een condoom, en doe deze er meerdere malen omheen, compleet luchtdicht

verder zijn het vaak stresshondjes omdat er maar een paar echte drugshonden in NL rondlopen en die redelijk duur zijn! Dus gewoon kalm blijven en doorlopuuuuu!
nog veel smokkelgeluk

haha