XTC zelf meenemen naar feest. Risico's

hansjuh

Newbie
Hi,

Wat zijn de gevolgen als je zelf 3 xtc pillen meeneemt naar Decibel als je gepakt wordt?
Iemand enig idee en weet iemand of er honden staan bij decibel?

B.v.d.
 

Paddo100

Bewuste gebruiker
dat eeuwige gestress altijd. ik ben laatste 3 jaar naar stuk of 10 grote hardstyle feesten geweest. 1x honden gezien op de trappen bij het Gelredome bij hardbass. die rook bij me kruis waar ik 4 pillen had maar hij rook het niet...

Als ze iedereen controleren wordt de helft niet binnengelaten. dus gewoon goed verpakken met 2 plastic zakjes en dan folie eromheen en wat parfum ofzo. Dat doe ik altijd en nooit gezeik mee gehad.

succes
 

MissRaveTeef

Experimenterende gebruiker
hansjuh zei:
Hi,

Wat zijn de gevolgen als je zelf 3 xtc pillen meeneemt naar Decibel als je gepakt wordt?
Iemand enig idee en weet iemand of er honden staan bij decibel?

B.v.d.

Je weet maar nooit of er ergens honden staan ja of nee, dus altijd goed uitkijken :)
 

roteck

Experimenterende gebruiker
decibel / defqon staan uberhaupt nooit hondjes...
Ga nu al jaren naar feestjes, nooit geen problemen gehad!
Als je echt naar feesten gaat zoals qlimax en hardbass ( waar altijd honden staan )
pak dan een condoom, en doe deze er meerdere malen omheen, compleet luchtdicht :)
verder zijn het vaak stresshondjes omdat er maar een paar echte drugshonden in NL rondlopen en die redelijk duur zijn! Dus gewoon kalm blijven en doorlopuuuuu!

nog veel smokkelgeluk:grin: haha
 
Bovenaan