Zéér sterke speed...

Niekosvd

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb gisteraaf 2gr speed gekocht ( ZEER GOED ) en hij brand HEEL ERG het is eigenlijk niet eens prettig om het te snuiven.

Weet iemand hoe de speed minder gaat branden? :confused:

Ik hoop snel op een reactie !

Niekosvd

boy

Bewuste gebruiker
Heb je manitol of een dergelijk versnijdingsproduct in huis? Zo ja, gewoon even een beetje doorheen gooien (versnijden). Dan wordt de hoeveelheid speed per lijn of sleutelpunt wel iets minder, maar dan brand het dus ook minder.

A

Anonymous

Gast
Speed is sowieso niet lekker/leuk om te snuiven, geef mij maar sos, dat voel je nauwelijks in je neus :P

MarijN

Newbie
je zou het in je drinken kunnen doen, werkt het ook langer... in sommige gevallen zelfs VÉÉL langer

A

Anonymous

Gast
MarijN zei:
je zou het in je drinken kunnen doen, werkt het ook langer... in sommige gevallen zelfs VÉÉL langer

Maar dan heb je kans dat er stukjes van in je mond blijven en dat merk je wel aan je tanden. Denk ik.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
sos duurt bij mij ongeveer 30min- tot 1.15uur, hoelang duurt speed ongeveer? heb me dit eigenlijk al altijd afgevraagd...en is het zogelijk sos dadde vrij snel terug goesting hebt in een nieuwe groete :wink:

Chimera

Bewuste gebruiker
Niekosvd zei:
Hallo allemaal,

Ik heb gisteraaf 2gr speed gekocht ( ZEER GOED ) en hij brand HEEL ERG het is eigenlijk niet eens prettig om het te snuiven.

Weet iemand hoe de speed minder gaat branden? :confused:

Ik hoop snel op een reactie !

Niekosvd

Aan remko geven :wave:

Bovenaan