Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zal wel te combineren zijn, maar pas op met je doseringen. 3-MMC is een nogal aggresieve upper en kan losstaand al best wel vaatvernauwingen en rare hartritmes veroorzaken. Als je daar nog een hoop 4-FA bij in gooit, dan kun je best medische problemen krijgen. Ik denk dat één van beide stoffen los een beter plan is.
Eerst een dosis 4 fa en later bijpakken met kleine puntjes 3 mmc is niet de gezondste keuze.. zijn ze sowieso al niet maar voor het effect een prima combo. Ik ervaar de 3 mmc rush en stuk sterker als ik ook 4 FA in me systeem heb zitten. Geen negatieve ervaringen gehad met de vaatvernauwing. Heb zelfs het idee dat door de 4 FA dit ook wat minder wordt. Deze aanname is puur op eigen ervaring gebaseerd. Alleen 3 mmc voel ik altijd wel "wat" bij me hart en met 4 FA erbij helemaal niet.
@Rob070
Door 4fmp treed wel degelijk vaatvernauwing op zoals bij alle amfetamine achtige stoffen.
De combinatie lijkt me gevaarlijk, ik zou een van de 2 middelen kiezen maargoed late reactie van mij
Onlangs 3mmc geprobeerd, ik zou het niet combineren met andere uppers, vind de aanslag op het hart van dat enkele stofje al hard genoeg. Heb ik nooit voor bij X of Pep...
Onlangs 3mmc geprobeerd, ik zou het niet combineren met andere uppers, vind de aanslag op het hart van dat enkele stofje al hard genoeg. Heb ik nooit voor bij X of Pep...
Alweer een tijdje geleden geprobeerd. Eerst een capsule 4fa daarna 2 capsules 3mmc verspreid over de avond. Combinatie is hard, energie level is erg hoog, euforie is aanwezig in beperkte mate, maar je wordt wel redelijk opgefokt van deze combi.
Alweer een tijdje geleden geprobeerd. Eerst een capsule 4fa daarna 2 capsules 3mmc verspreid over de avond. Combinatie is hard, energie level is erg hoog, euforie is aanwezig in beperkte mate, maar je wordt wel redelijk opgefokt van deze combi.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.