dingo's kidneys zei:
ik vind het leuk

maar LSA werkt gewoon op je serotoninereceptoren, kan je nog honderd keer de regendans doen en de vijzelgoden aanbidden

mischien moet je je zakje pep voortaan een kusje geven?
+1
herbal criminal zei:
Maar door ritueel gebruik kan je ook in contact komen met de GEEST VAN MORNING GLORY.
Met Paddo,s is het iets anders. Hoewel er een gevoel is van een mannelijke kracht ,is er geen gevoel van een dominant wezen dat deze paddenstoel vertegenwoordigd. Hoe anders is het weer met Amanita Muscaria, onze vliegenzwam! Zo overduidelijk een vrouw! Een heel bijzondere nogwel, maar hier zal ik binnenkort een ander topic over beginnen.
Ik zou graag willen weten of wiet een man of een vrouw is.
Ik heb namelijk erg vaak seks terwijl ik high ben en als wiet een man zou zijn maakt mij dat homoseksueel, wat ik niet wil.
Drugs zijn drugs, of ze nou gesynthetiseerd zijn tot pure stof of uit een plant komen, het basis principe is hetzelfde. Elke stof reageert met elkaar, zo ook de werkzame stoffen in onze dope.
Nou geef ik toe dat speed ons wat minder in contact brengt met de natuur dan LSD, maar beide worden gewoon gemaakt in de fabriek.
Onzin dat synthetische stoffen geen poorten open kunnen maken, kijk naar Alexander Shulgin.
Wellicht had jij op je 2e acid trip wel die poort open kunnen maken, heeft in mijn ogen enkel met dosis en set en setting te maken. Niet uit welke negers kont dat zegeltje kwam, of wie er op m'n paddo's gepist heeft.
Heb zelf ook een aantal prachtige ervaringen gehad die me sterk aan het twijfelen brachten over het hoe en wat in dit universum.
Maar zoals ik al zei geloof ik in materialisme en denk ik dus dat vooral je eigen brein bijdraagt aan hoe de ervaring beleefd word.
Geef je een ontwetend persoon LSD en zeg je dat je daar roze olifantjes van gaat zien, dat gebeurt dat ook. Hoewel dit niet de klassieke effecten zijn.
De geest is sterker dan elk ander middel, in welke dosis dan ook.
De staat van de geest en de wil om de stof te domineren spelen hier wel in mee, maar behalve dat ben ik zelf altijd mijn eigen leidraad door een trip heen.
Niet de duistere god van het trippen of de vliegende divine heid van de reinheid en spiritueel samenzijn.
Maar zoals elk geloof verklaren we enkel dingen vanuit ons eigen standpunt omdat we dingen willen verklaren, en iedereen doet dit op zijn manier. Als jij houvast hebt tijdens goede en slechte periodes aan wat jij denkt en gelooft en jezelf zo door het leven heen sleept dan is het prima.
Nog even een vraagje terzijde: Waarom ging je op je 16e alleen op vakantie naar Oostenrijk?
Ik weet dat ouders tegenwoordig overbezorgd (kunnen) zijn, maar vonden jou paps en mams dat een goed idee??