Hier ook , 1 jaar Zolpidem gepakt begonnen met een halve daarna een hele zovoorts op het laatst 7 stuks .Bij mij werkt Zolipdem ook niet meer ,zelfs niet na een half jaar gestopt te zijn .Het lijkt erop dat je hersens in staan zijn om Zolpidem te herkennen en niet meer in het (trucje) van dit medicijn te vallen .Als ik nu nog Zolpidem slik ervaar ik uitsluitend de bijwerkingen en van euforisch gevoel is nooit meer sprake .Want dit medicijn is in het begin idd enorm eurforisch .Ik heb overigens uitsluitend goede ervaringen met met merk PCH . Ik probeer het ook niet meer ,zoals ik zei ik kan er nu 7 van slikken zonder effect . Dit medicijn gebruik ik dus niet meer,andere benzos genoeg .Hoewel Zolpidem natuurlijk niet onder de "echte" benzos valt.Zopiclon echter werkt bij mij nog altijd nu al 4 jaar ,ik pak er dan 3 met steeds een halfje per 10 minuten dit blijkt effectiever dan 3 ineens.Het komt zelf voor dat ik bij 3 zopiclon ineens GEEN enkel effect ervaar .Met spreiden dus vreemd genoeg wel ,mischien dat hier iemand een verklaring voor heeft ?