zomaar een vraagje

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik had dus de vraag: als je speed gebruikt, kun je dan daardoor ook meer spierkracht opbouwen (niet dat als je onder invloed bent de gebruikelijke extra kracht krijgt) want ik wil namelijk wat extra gaan trainen, en met de gebruikelijke omstandigheden wil dat niet lukken, en nu wil ik er dus misschien speed voor gaan gebruiken. Is dit verstandig? En werkt het eigenlijk wel?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Werd vroeger voorgeschreven om af te vallen. Speed is niet aan te raden om spiermassa op te bouwen. Goed eten eiwitten etc. Speed sloopt je lichaam en reserves. Zou het niet doen kijk anders maar bij wat bodybuilding fora.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het werkt juist eerder averechts inderdaad. Hoe kom je er op dat speed zou helpen hierbij?

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik ken nog niet alle bijwerkingen van speed, daarom kwam ik ook op de vraag hiervan, maar ik ben wel geholpen met het antwoord wat eruit is gekomen. Dat word dus gewoon hard trainen zonder (zogenaamde) extra hulp

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is het in feite wel ja, goede voeding en veel rust helpen natuurlijk ook mee. Eventueel aangevuld met eiwit supplementen.

Stimulerende middelen laten je wel harder trainen, maar dat heeft helaas eerder een destructief effect. Je gaat over je limieten heen namelijk.

Bovenaan