Zwemt daar nu een visstick?

Matrixx

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
Ik vond die dingen nooit lekker, ik ging meteen voor de aardbeien en bramen.

En die kinderen die nu niet weten waar een visstick van gemaakt is dat zijn wel de kinderen die later voor de wereld gaan zorgen. Ik zie het somber in.

Ik hield als kind al van lekker zuur. :tongueout: Maar aardbeien vond (vind) ik ook lekker, die hadden we ook in onze moestuin. Maar die stadskinderen leren het ook wel, alleen duurt het misschien wat langer. Ze zouden misschien meer open dagen op een boerderij moeten houden ofzo, met een rondleiding en uitleg over hoe alles werkt, kan een boer ook weer wat bij verdienen...

Zalmpy

Belezen gebruiker
Lol,
Een meisje die eerst bij me in de klasd zat op de middelbare school dacht dat een stier en een koe verschillende diersoorten waren.
en alsof dat alles was begon ze helemaal moeilijk te doen tijdens kerstontbijt dat ze geen eieren wou van kippen, maar dat ze alleen eieren eet die uit de fabriek komen :confused:
dar hebben wij stoners maar 1 woord voor.... DOM :)

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, of wat dacht je van een oud-klasgenoot van ragnarok, die dacht dat de wereld vroeger zwart-wit was. :') :') :') :') :')

Dat moet wel de domste opmerking zijn die ik ooit heb gehoord, en dan was het ook nog eens afkomstig van een vrijwel volwassen gymnasiast.

Tja, op een dag besloten Ze dat de wereld er toch wel leuker uit zou zien als alles in kleur was, en met een grote *KNAL* veranderde de héééle wereld!

deadlock

Badass junkie
Rabbithole zei:
Er zijn verschillende soorten intelligentie. EQ, gevoel voor logica, fotografisch geheugen, ruimtelijk inzicht en ga zo maar door. En in mijn optiek is een gevoel voor taal ook een vorm van intelligentie. Dat heeft niets met de inhoud van zijn post te maken, maar nogmaals, ik vond het ironisch omdat hij het over intellectuele inhoud had. Ironisch dus, ik maak verder geen verwijten, maar ik wees gewoon even op de fout. Ik voel verder niet te behoefte om me te verantwoorden voor een opmerking die niet eens serieus was bedoeld, dus als jullie gaan doen alsof jullie hard in de reet zijn geneukt: be my guest, maar ik ben weg uit dit zinloze woordengewissel. :)
Volgens mij is jouw gevoel voor ironie niet dat van de rest van de mensen hier.

Elohtibbar

Badass junkie
deadlock zei:
Rabbithole zei:
Er zijn verschillende soorten intelligentie. EQ, gevoel voor logica, fotografisch geheugen, ruimtelijk inzicht en ga zo maar door. En in mijn optiek is een gevoel voor taal ook een vorm van intelligentie. Dat heeft niets met de inhoud van zijn post te maken, maar nogmaals, ik vond het ironisch omdat hij het over intellectuele inhoud had. Ironisch dus, ik maak verder geen verwijten, maar ik wees gewoon even op de fout. Ik voel verder niet te behoefte om me te verantwoorden voor een opmerking die niet eens serieus was bedoeld, dus als jullie gaan doen alsof jullie hard in de reet zijn geneukt: be my guest, maar ik ben weg uit dit zinloze woordengewissel. :)
Volgens mij is jouw gevoel voor ironie niet dat van de rest van de mensen hier.

Ik denk dat je even voor jezelf moet spreken, aangezien jouw mening meestal niet de algemeen geldende mening is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik vond het wel ironisch van Rabbithole ! :grin:

Het leek mij maar een onschuldig grapje, zo erg is dat toch niet...

deadlock

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik denk dat je even voor jezelf moet spreken, aangezien jouw mening meestal niet de algemeen geldende mening is.
Dat lijkt me niet mijn probleem aangezien mijn "mening" altijd de enige juiste en aanvaardbare weg is.

deadlock

Badass junkie
Verschillende soorten intelligentie is natuurlijk ook bullshit. Er is maar een soort intelligentie en dat omvat alle zogenaamde soorten. Al die 'soorten' zijn onderdeel van het geheel. Het is geen raketwetenschap mensen.

deadlock

Badass junkie
Anon zei:
De QQ-test.. speciaal voor mensen die onzeker worden van de wetenschap geen hoog IQ te hebben.
"Mijn IQ is maar 38 en ik schijt de hele dag van me af, maar ik ben wel altijd vrolijk en blij"

Bovenaan