Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vannavond ga ik aan de GBL , ik heb al vaak GHB gedaan maar nog nooit GHB. Hoe kan ik zien of het wel duitste GBL is, want die is het minst schadelijk toch? Waar moet ik op letten, dat het een stuk sterker is, maar hoeveel sterker?
De GHB die ik nu heeft is licht geel van kleur een beetje, niet heel erg extreem en valt niet op in een kleine fles maar in een grote fles wel, wat kan dit zijn de PH is goed en hij werkt ook goed en smaakt niet raar?
Ik plaats dit maar bij drugs algemeen want ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Misschien bij tripreports maar ik denk dat dit een geschiktere plaats is om mijn verhaal te posten. En vooral ook omdat ik er misschien ook andere mensen mee kan helpen.
Ik had voor vandaag een 1 vw pil...
Ik heb altijd als ik speed snuif kleine pupillen? Ik snuif al meer dan 2 jaar speed bij verschillende dealers gehad maar altijd als ik speed op heb worden me pupillen nog kleiener dan normaal? Dit is niet normaal toch? Ik ben op het moment ook niet helemaal normaal maar dat is wel normaal na...
Als ik wiet rook heb ik het gevoel dat me hart in me keel zit en dat ik hart zou uitkotsen. Heel raar gevoel en ook heb ik van die steken op me borst dat me hart inelkaar krimpt, of komt het dat ik dan gewoon ubbberstoned ben? En een het lijkt of me hart heel snel gaat.
Ik wil wel weer eens lachgas proberen, een heletijd geleden eens gedaan. Met zo`n toeter van holland, dat ding er afgehaald en een ding van een slagroomspuit erop en dan in een ballon.
Maar wat heb je nou precies nodig en waar haal je het?
Ik heb om 11uur lijntje pep naar binnen gewerkt, uitstekende kwaliteit. Ik heb nu 3 VW pillen liggen, wanneer kan ik mijn pilletje pakken of maakt dat niet uit? En onder de X kan ik dan ook speed snuiven of neemt het effect erg af?
Ik moet 3x in de week een urine controle doen bij iriszorg (is zo`n sneltest met 4 staafjes morfine mdma, speed, coke) , zo heb ik dit woensdag ook moeten doen, er zat toen helemaal niks in. En nu vanmorgen moest ik weer een urine controle doen. De 1e test bleef thc helemaal wit , dit hoort niet...
Ik heb een aantal vragen over GBL/GHB.
1. Wat werkt het beste?
2. Wat is het mintst schadelijk?
3. Wat werkt het langste, of zit er geen verschil in?
3. De een zegt dat Duitse GBL het beste is en de ander heeft weer een andere voorkeur, wat is nout echt het beste? Want volgensmij maakt het...
Di-rect klinkt altijd wel leuk onder invloed van speed!, Ik weet niet maar ik voel de adrealine stromen!,KNALLEN :rock: Heb overigens wel erg goeie speed dit keer! :rock: :rock:
Ik ben nu 16 en.... Bij deze mijn verhaal, ik was 14 jaar toen ik voor het eerst coke nam ik werd toen der tijd altijd veel gepest en ik kwam erachter dat coke mijn gelukkig kon maken Ohhh!, wat een goed gevoel gaf coke mij toen altijd, ik kon met een halve gemakkelijk 2 avonden doorkomen, wat...
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.
Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.
Mijn schatting: Rond de 40 gram.
Je kan van speed ook een headrush krijgen heb ik begrepen. Is dat gevaarlijk ofzo iets?
En hoe voelt dit aan?, en wanneer krijg je dit?
Ik denk dat ik het ook heb nu, een draaierig/leeg gevoel. Is dit normaal na 1 lijntje 3 cm 2mm dik?, of heb ik dit keer echt goede speed?
Ik ga binnenkort een keer MDMA Kristallen halen, kost €40,- de gram is dat een goede prijs?
En werkt het harder dan pillen of moet ik gewoon de hoeveelheid nemen die in een sterke pil zit?
En als ik echt hard wil gaan kan ik dan 300mg pakken?
Ik had gisteren coke op en onder invloed van coke heb ik geblowd, ik werd gistereavond helemaal gek, ik zag alles draaien enz. en ik voelde me helemaal niet lekker. Toen ben ik 12 uur naar huis gegaan en gaan slapen, maar toen ik in bed lag dacht ik dat me lever ineens groot werd ofzo en dat al...
Ik had gisteren coke op en onder invloed van coke heb ik geblowd, ik werd gistereavond helemaal gek, ik zag alles draaien enz. en ik voelde me helemaal niet lekker. Toen ben ik 12 uur naar huis gegaan en gaan slapen, maar toen ik in bed lag dacht ik dat me lever ineens groot werd ofzo en dat al...
Is Speed + GHB een goede/leuke combinatie?, niet gevaarlijk ofzo?
En als ik zo een lijntje pak, kan ik dan rond 2/3 uur een paar dopjes nemen om in slaap te komen?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.