Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
alcoholist zei:staat de kerk bij dsb scheef??
Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.Tomaat zei:Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Exceptional Insight zei:Om aan jezelf te bewijzen dat je het kunt. Dan kun je daarna gewoon weer verder met je verslaving.Tomaat zei:Natuurlijk zou het kunnen. Maar waarom?
Haha. Het feit dat het in Italië staat, maakt het nog niet gelijk pizzaalcoholist zei:net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,
Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Dione zei:Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
alcoholist zei:Dione zei:Azhara zei:Wie zou dat hier volhouden, 40 dagen droog staan??
Ik drink eigenlijk zo goed als nooit. Een heel enkele keer drink ik een paar slokjes. Maar ik kan ook jaren zonder. Ik heb er gewoon niets mee.
wat is dan wel je zwakke punt
Inderdaad. Wat een waardeloos ding om als favoriete vrijetijdsbesteding te hebben. Spulluh kopuh.alcoholist zei:shopaholic vind ik echt onzin
Scheelt weer dat het geen pizza is maar Pisa.Exceptional Insight zei:Haha. Het feit dat het in Italië staat, maakt het nog niet gelijk pizzaalcoholist zei:net als die toren die de naam pizza heeft gekregen om een reden die ik dus absoluut niet weet,![]()
Wat ben ik toch blij dat er altijd wel iemand is, die de moeite neemt om mijn grappen uit te leggenDrientje zei:Scheelt weer dat het geen pizza is maar Pisa.
Jij maakt het wel erg bont hoor. Je lijkt net Flameon.alcoholist zei:wat vind ik het toch schitterent dat mensen alles pietje precies willen hebben terweil ze weten wat ik bedoel![]()
Lijntje, jointje, pilletje, tripje, zegeltje, bommetje, puntje...Miss Kittin zei:pawelonius zei:en waar ik me echt al tijden aan erger... 'biertje' 'wijntje' 'borreltje'. men brengt het altijd met verkleinwoorden.
Het wordt zo makkelijk gezegd, maar dat 'biertje' drinken op je 'borreltje' is meestal een bezopen 'mannetje' met een kapot 'levertje'...
He's got a point!