• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bepaalde soort mens per drug

steelpad

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars.
Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten!

Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het :tearsofjoy: . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.

Links = three huggers, schapenwollen sokken, (onverzorgd haar), oversociale irritante mensen, allochtoon liefhebbers.
Nu dat is mijn kijk erop, doe ermee wat je wil :wink:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Links = hun eigen volk uitmoorden om hun zin te krijgen verdoezelt met het woord "Revolutie", Rechts = je geldzaken goed voor elkaar hebben.

zo kan het ook

Demolisher

Experimenterende gebruiker
TrippyShit zei:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat is dus echt de allergrootste bullshit ever he :tearsofjoy:
Mijn favoriete avond uitgaan is een groot hardstyle feest met mdma. En ik heb een perfecte jeugd gehad. Allebei mn ouders vanaf dag 1 die bijna nooit echt ruzie hebben. Etc etc etc... Dus dat slaat echt nergens op wat je zegt. Dat is hetzelfde als: Alle mensen die dik zijn eten elke dag mcdonalds. Of elke homo heeft aids. Rare vergelijkingen. Maarja jij komt ook met een raar standpunt. Er zullen vast wel mensen zijn die het daarom doen. Maar dat heeft niks met de drug zelf te maken. Bij coke zou ik het ietsie redelijker vinden. Dat zijn vaak(VAAK OOK NIET) mensen die niet volledig tevreden met zichzelf. Dan is coke een wondermiddel. Maar om terug te komen op jouw standpunt. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind het gewoon lachwekkend. iig niet voor mij en alle mensen die IK ken.

Wel houd ik ook veel van psychedelica. En mdma dat zijn mijn druuugs

Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn , maar het grooste deel wel .
Als ik naar mezelf en men vrienden kijk . zijn we vroeger allemaal op 1 of ander manier wel ongelukig geweest , sommige nog . Dit is geen persoonlijke aanval . Ik heb ook wel een paar vrienden die naar hardcore feesten gaan . Perfect gelukkig , maar die hebben nooit gebruikt . Natuurlijk zijn er mensen die drugs gewoon leuk vinden . Zonder van iets weg te willen vluchten .Maar die zijn zeldzaam . Wees blij dat je zo iemand bent .

hmmmmmmmm en waar val ik onder dan? Oftewel in welk hokje stop je mij?
Ik heb jarenlang speed gebruikt, geblowed en getript en de laatste jaren gebruik ik heroine en ik slik paddos.
Ben zeer benieuwd in welk hokje ik thuishoor?

Groetjes againagain.

Wakkoe

Belezen gebruiker
Wat ik hier zeker wel zie, is dat de meeste mensen in mijn omgeving die alleen mdma/pep/coke gebruiken zichzelf zeer slecht hebben ingelezen en geen flauw benul hebben wat nou wel/niet kan (wat gevaarlijk kan zijn)..

Ik gebruik zelf eigenlijk alleen mdma, bij pep vind ik het verrot dat je, uren nadat het is uitgewerkt, nog steeds niet kan slapen, coke vind ik te duur en tripmiddelen/downers kan ik simpelweg niet zo goed tegen, dan moet ik me echt perfect voelen, wat niet vaak voorkomt :P

Angramar Temenos

Badass junkie
steelpad zei:
Angramar Temenos zei:
Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars.
Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten!

Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het :tearsofjoy: . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.

Links = three huggers, schapenwollen sokken, (onverzorgd haar), oversociale irritante mensen, allochtoon liefhebbers.
Nu dat is mijn kijk erop, doe ermee wat je wil :wink:

Die eigenschappen vind ik positief, dus je beledigt me er niet mee :tearsofjoy:

Angramar Temenos

Badass junkie
againagain zei:
hmmmmmmmm en waar val ik onder dan? Oftewel in welk hokje stop je mij?
Ik heb jarenlang speed gebruikt, geblowed en getript en de laatste jaren gebruik ik heroine en ik slik paddos.
Ben zeer benieuwd in welk hokje ik thuishoor?

Groetjes againagain.

Het hokje dat over 2 jaar doodgaat :(

tomz0r

Badass junkie
Ik denk dat mensen die LSD gebruiken sowieso personen zijn die wat meer voor zichzelf denken dan mensen die bijvoorbeeld XTC gebruiken. Niet altijd natuurlijk, maar XTC wordt vaak gebruikt omdat je het je vrienden het ziet doen en het daarom zelf wil proberen om even 'helemaal uit je dak te gaan'.
Bij LSD gebeurt dit minder snel omdat het meestal persoonlijke interesse wekt, het wordt over het algemeen nog beschouwd als gevaarlijk en op veel sites staat dat je sterk in je schoenen moet staan voor je aan LSD begint. De meeste mensen die LSD gebruiken zijn dit ook wel. Ook wordt LSD vaak als denkdrug beschouwd, waardoor de wat intelligentere mensen er wat eerder naar geneigd zijn.

Verder hebben mensen die LSD gebruiken daar vaak een reden voor (filosofische ingevingen, onderbewuste dingen die naar boven komen etc.), en hebben daarom meer om te schrijven dan een XTC-gebruiker die de drug meer gebruikt om een avondje lol te hebben. LSD-ers hechten daarom ook meer waarde aan hun report en steken er meer tijd in.

Ik heb XTC en LSD als voorbeelden gebruikt, maar die geldt over het algemeen voor alle psychedelica vs. uppers naar mijn mening.

L

Lid 6909

Gast
xtc heb ik ook wel diepgaande gedachten mee gehad, hier kun je ook best diep op gaan.

maar ik geef je wel gelijk, tomz0r :grin:

tomz0r

Badass junkie
gNuxx zei:
xtc heb ik ook wel diepgaande gedachten mee gehad, hier kun je ook best diep op gaan.

maar ik geef je wel gelijk, tomz0r :grin:

Klopt, maar ik doelde eigenlijk meer op de veronderstelling die mensen hebben voordat ze zo'n middel nemen :)

Maar je hebt wel gelijk, ik heb persoonlijk meer aan MDMA gehad dan aan wat voor middel dan ook.

L

Lid 6909

Gast
Ik ben door MDMA ook echt positiever geworden bijvoorbeeld.

Maar ik snap verder ook helemaal waar je op doelt, en ik denk er net zo over.

Ik heb xtc nog nooit leuk gevonden op een feest, het werd me meestal teveel.
Ik zit liever een avondje met vrienden thuis, aan de mdma, of maak een mooie wandeling onder de mdma.

(L)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik zit na te denken over een oplossing, om beiden te kunnen begrijpen.

een combi van paddo's en een lijntje speed...

Weet niet wat de effecten er van zijn, en kan me het ook niet voorstellen. mss heffen ze elkaar op.

Speed maakt je verschrikkkelijk helder, en snel en eenvoudig nadenken over dingen, terwijl paddo's laten je dieper in je gedachten gaan, en lang filossoferen over zaken, zeg maar wegdromen over een eenvoudige kraai, omdan op den duur zelf als een kraai na te denken, de kraai te zijn, en ineens de kraai begrijpen, maar het niet weet te vertalen in mensentaal. want je bent een kraai, om dan ineens weer mens te zijn. (en die kraai staat je dan met die kraaloogjes aan te staren, alsof ie gedachten kan lezen)

Ik ga het proberen, als ik me morgen in elk geval kan herrrinnneren wat ik mezelf net heb beloofd heb.
(tja een halve portie hawaaiiaanse, en een halve gram maroc, laten je wel denken) en te veel denken. je wordt dan de gedachte, en vergeet dat je zelf aan het denken was.

Vooral katten zijn geweldig, als er eentje op schoot gaat zitten, tijdens je tripje. onbewuste gedachtenwisseling van je onderbewuste, je voelt de gedachtenstroom vloeien, maar weet niet waar t over gaat. want daar ben je dan te veel over het dromen.

Vandaar dat lijntje speed, bij de paddo's. helder zijn, om je eigen droomwereldje te kunnen bestuderen.

morgen, ga ik er weer over nadenken. waarschijnlijk is het gewoon onnozel, maar dat valt me nu nog niet te beoordelen. ik zie morgen wel.

vogel

Bewuste gebruiker
Cowmando zei:
LSD gebruikers zijn zoiezo raar volk, en al die mensen hier op drugsforum zijn ook gewoon wazige mensen.

ik ben blijven hangen door de kwik en fluor
weet je wat dat is, ga maar lezen viewtopic.php?f=5&t=13857
en nu eindelijk na al die jaren wachten
draai ik zalig door ,,, door de LSD lekker :hearteyes:
ik draai door,, door de LSD
en het is zalig :kots: :kots: :kots:
ik Kots door de LSD en Ayahuasca al die giftroep eruit

Bovenaan