ik zit na te denken over een oplossing, om beiden te kunnen begrijpen.
een combi van paddo's en een lijntje speed...
Weet niet wat de effecten er van zijn, en kan me het ook niet voorstellen. mss heffen ze elkaar op.
Speed maakt je verschrikkkelijk helder, en snel en eenvoudig nadenken over dingen, terwijl paddo's laten je dieper in je gedachten gaan, en lang filossoferen over zaken, zeg maar wegdromen over een eenvoudige kraai, omdan op den duur zelf als een kraai na te denken, de kraai te zijn, en ineens de kraai begrijpen, maar het niet weet te vertalen in mensentaal. want je bent een kraai, om dan ineens weer mens te zijn. (en die kraai staat je dan met die kraaloogjes aan te staren, alsof ie gedachten kan lezen)
Ik ga het proberen, als ik me morgen in elk geval kan herrrinnneren wat ik mezelf net heb beloofd heb.
(tja een halve portie hawaaiiaanse, en een halve gram maroc, laten je wel denken) en te veel denken. je wordt dan de gedachte, en vergeet dat je zelf aan het denken was.
Vooral katten zijn geweldig, als er eentje op schoot gaat zitten, tijdens je tripje. onbewuste gedachtenwisseling van je onderbewuste, je voelt de gedachtenstroom vloeien, maar weet niet waar t over gaat. want daar ben je dan te veel over het dromen.
Vandaar dat lijntje speed, bij de paddo's. helder zijn, om je eigen droomwereldje te kunnen bestuderen.
morgen, ga ik er weer over nadenken. waarschijnlijk is het gewoon onnozel, maar dat valt me nu nog niet te beoordelen. ik zie morgen wel.