Blowen na bier geeft plezier

HolySmoke

Experimenterende gebruiker
Blowen na een avondje bier drinken geeft veel plezier en de volgende dag heb ik absoluut geen kater.
Is daar een verklaring voor? Als ik niet blow, dan heb ik altijd wel lichte hoofdpijn of een katerig gevoel.

Lana

Wijs gebruiker
Dat heb ik ook. Geen echte kater als ik geblowd heb na het zuipen. Hoogstens een beetje vermoeidheid.

Waarom dat zo werkt weet ik ook niet.

Jeller

Badass junkie
ik denk dat het je kater verminderd omdat je dieper en langer slaapt dan wanneer je alleen zat bent

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
ik denk dat het je kater verminderd omdat je dieper en langer slaapt dan wanneer je alleen zat bent

Mede, maar ik heb het ook als ik een nacht doorhaal, of maar 4 uurtjes geslapen heb..

Er moet zeker nog een andere verklaring zijn :)

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
Jeller zei:

Mede, maar ik heb het ook als ik een nacht doorhaal, of maar 4 uurtjes geslapen heb..

Er moet zeker nog een andere verklaring zijn :)
mja zou het ook niet weten hoor.. door lsd erbij heb je precies ook geen kater :confused:

shiva

Belezen gebruiker
blowen na avond flink zuipen vint ik niet zo'n goeie combi persoonlijk
dat is het moment dat alles begint te draien en ik zo vlug mogelijk naar bed toe wil. serieuse domper op de feest vreugde. maar blowen tijdens zuipen is hiep hiep hoerai

TimeKiller

Bewuste gebruiker
ik vind t wel relax, als ik uitga zuip ik me eerst helemaal lam, en voordat ik naar huis ga om te slapen, nog ff n jointje, slaap je zo relax :grin: :P

lente

Newbie
Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus. :(

Taste

een joint na een coktail is wel chill (niet na bier)
Ik word eerder slecht van alcohol na een joint.

BillyBilo

Badass junkie
in het begin trok ik het ook niet, maar ik ben nu vergeleken met die tijd net een paard, ik trek alles, maakt mij niet uit, voor of na mijn alcoholische versnaperingen, het liefst tegelijk want dan voel je het wat beter opkomen.

Imke

Badass junkie
Blowen na alcohol is soms wel eens lekker ja.
Ik word er zeker niet meer helder van. :P
En de kater blijft wel, hoewel ik nooit echt een zware kater heb.

azgaza

Badass junkie
Ik vind het altijd wel een lekkere combinatie; vooral éérst drinken, en dan blowen, hoewel ik als ik begin met drinken ik meestal allang stoned ben, dus echt vaak de kans om het zo uit te proberen heb ik niet.
De combinatie bevalt me altijd prima. Wel drink ik minder als ik al stoned ben.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik vind blowen en alcohol tegelijkertijd echt iets aparts ik voel zelf voordelen van die twee beter door alcohol praat ik veel en heb ik meer zelfvertowen en door blowen kan ik helder blijven denken en gewoon relaxx :mrgreen:

BelgjeOleOle

Heb persoonlijk nog niet geblowd na bier drinken maar heb wel eens geblowd na toch veel champagne te drinken en ik kwam na minutje of 20 heel sloom. Dus heb ik nooit meer geblowd op alcohol omdatk meer plezier heb aan blowen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb nooit een kater gehad van alcohol, maar da's omdat ik daar altijd bij blow, voor, tijdens en na het drinken dus. Maar dan ben ik echt wel zo stomdronken dat ik niets meer fatsoenlijk kan zien. Zeker als ik gesmoord heb, is een halve fles vodka al genoeg voor mij.

paupie

Bewuste gebruiker
ik rook na het uitgaan ook wel es een jointje en vind het wel chill. Je wordt iig wel goed vaag ervan :grin: en je slaapt ook chill.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Meestal na het uitgaan ben ik soms best opgefokt (kan ook door andere drugs komen) en dan is een blowtje echt superchill :smoke:
Ik slaap heeeerlijk dan

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik vroeg me dit dus ook al af.
Als ik me helemaal klemzuip en vervolgens een joint opsteek word ik zonder kater wakker.

Wel slaap ik circa 4 uur langer uit en voor het gevoel ook veel dieper.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.

soms houd ik wel eens van dat misselijke gecoel, overal tintelingen over heel je lichaam, niet meer echt kunnen wandelen, niet meer je hoofd kunne rechthouden als je zit, en hopen da je niet moet kotsen... theeft imo wel zijn charmes :grin:

bobster

Newbie
meestal als ik heb gesmoord heb ik geen zin meer in alcohol (op een feestje ofzo)

maar andersom... als ik wa aangeschoten ben kan ik ni nee zeggen tegen nen joint, kvind het echt zalig dan :)

Bovenaan