Blowen na bier geeft plezier

Funky Monkey

Badass junkie
^ Dat heb ik laatst ook gehad, maar toen had ik mezelf nogal overschat na 3 of 4 weken niet meer geblowed te hebben :beer:

OT: Verder is het zeker fun om te blowen na het zuipen :hearteyes:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ben al eens zo scheef geweest van eerst te drinken en daarna ne dikke joint te hebben gesmoord. ik kon niet meer op men benen staan. ben derect naar huis gegaan en in men bed gaan liggen :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
lente zei:
Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus. :(

ik heb dat ook, maar het ligt niet aan de wiet maar aan de tabak (als niet roker)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.

Ik ook! Zit ik plots in een glazen bokaal en word zo loom als een aardappelzak. Gedaan met het feest.
Daarna wel dikke rollercoster in je bed :grin:

Wat ik wél een goede combinatie vind is blowen en drinken tegelijkertijd. Kun je veel makkelijker 'doseren'. Strontzat een joint opsteken is al snel te veel voor mij.

Emo

Bewuste gebruiker
Als ik echt te dronken ben en dan nog ga blowen, dan weet ik niet meer wat onder, boven, links of rechts is. Komt mijn nachtrust niet echt ten goede.

Paar biertjes en dan een jointje, heerlijk :)

Annæ

Belezen gebruiker
dat is inderdaad superchill
je slaapt denk ik gewoon fijner en wat dieper
zodat het kater idee wat onderdrukt wordt denk ik

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Blowen doe ik al heel lang niet meer, maar kan me wel voorvallen herinneren van mezelf dat deze combi bij mij niet altijd even lekker viel eigenlijk. Ik ging alleen maar meer tollen met mijn hoofd en vervolgens dan :kots: .

Purple haze

Bewuste gebruiker
Als ik eerst veel drink en dan ga blowen ga ik meestal keihard over mn nek. Ik blow altijd eerst en dan ga ik pas drinken. Stuk verstandiger :)

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Feit! maar tegenwoordig :stoned: we alleen als we op de terugweg zijn naar huis. Dus niet voor het feestje, dan drinken wel alleen maar.
Anders loop ik er als een fokking zombie bij.. :grin:

njirem

Belezen gebruiker
Ik blowde liever eerst, en daarna drinken, dat is veel beter te doseren. Ik heb met mn gigantisch dronken hoofd eens een joint gerookt en dat heb ik gemerkt, zo ziek ben ik nog nooit geweest. :flushed:

TrippyShit

Badass junkie
Relaaaaxte combo :beer: :stoned: Lekker zuipen en als je de kroeg ofzo uit komt roller nog ff met wat vrienden een jointje roken. Dan ben ik meestal wel flink weg :P

Bal0n

Badass junkie
Mijn katers zijn meestal veel harder als ik erbij heb geblowd. Ben niet wakker te krijgen en ben heel de dag een zombie.

raizeredge

Wijs gebruiker
de ene keer wel de andere keer niet eerder kon ik er goed tegen nu raak ik echt knetter wazig als ik heb gedronken en geblowd

turner

Newbie
een maand of 3 geleden wanneer ik nog niet echt vertrouwd was met blowen had ik eerst flink gezopen en daarna een joint gerookt ik kwam heel wit en moest braken en ik was aan het beven tot en met en een serieuze kleffe bek.
het is nu binnen een paar dagen einde examen en ik zou graag drinkn en blowen maar ik ben bang dat het terug van het zelfde zal zijn.
ik heb ondertussen al flink wat gerookt misschien dat het nu niet het geval zijn of is het gewoon een feit dat sommigen de mengeling niet kunnen verdragen iemand van mijn klas kwam net het zelfde tegen.
grtzzz!

Flameon

Badass junkie
Soms valt het goed Turner, en soms valt het niet goed en dan bestaat de kans inderdaad dat je moet braken. Wil je toch samen blowen en drinken dan kun je beter eerst blowen, en dan een glaasje drinken. Valt het dan tegen dan kun je na 1 glas stoppen en is misschien het ergste leed je bespaart gebleven.

Examenfeesten, pas op met de alcohol haha. Ik heb veel schoolfeesten meegemaakt / georganiseerd toen ik nog student was en het was een onvergelijke tijd. Geniet jij daar ook maar van, maar drink met mate. Misschien heb je destijds niet moeten braken van de combi joint / bier maar van het bier alleen. Het gaat vaak sneller en onverwachter dan je denkt. Maargoed van een kater en eens braken leer je (na je studententijd haha) :)

acidboy

Badass junkie
Ach bij mij was het een kwestie van de juiste doseringen vinden, ik kan niet zo goed tegen alcohol dus drinken + blowen ging snel fout bij mij.

Nu is het gewoon zo dat áls ik drink, ik niet veel meer dan 5 biertjes drink op een avond. Dan ben ik gewoon enigszins aanschoten, ik voel het goed.

En als ik dan een goed hassjointje rook, tsjah, dan is het allemaal helemaal top... :)

Gewoon een beetje uitproberen met de verschillende doseringen. Dan kom je er vanzelf achter wat je lichaam nou precies wel en niet kan hebben.

Bovenaan