Cocaïne of speed?

clockcable

Bewuste gebruiker
Pure aceton kopen bij de etos/kruidvat. 1,80 voor 50ml waar je ongeveer 2.5 gram kan wassen (of 1.5 als het echt rete-slecht is) Je koopt meteen 10 gram, 4 flesjes aceton en dat gooi je allemaal in een glazen(echt glas, geen plastic) beker en dan even roeren. Daarna flikker je de boel in een andere beker door een koffiefilter. Je spreid de speed/aceton die is achtergebleven in de filter uit op een spiegel en dan laat je het 5 minuten drogen. Nu heb je mooie witte en puurder pep :grin:

seth

Gast
speed, meer waar voor je geld, voelt soms ongezonder dan Coke
coke, fijner effect, (te) korte werkingsduur

samen, ja soms kan fijn zijn als je van het effect houd. en een tering geirriteerde neerkom.

W.F.L.

Badass junkie
Ik vind coke ook iedere cent waard, als ik niet afgeript wordt. En ik word nooit afgeript bij de dealer waar ik 9 van de 10 keer ga, dusja :P

Ik vind de prijs van speed eigenlijk belachelijk laag haha, moest het 20eu kosten ofzo zou ik het er zeker ook wel voor betalen. Helemaal als het zuiver is.

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
ik vind ze beiden zeer goed. Hangt er gewoon vanaf in welke omstandigheden je het gebruikt...

Als ik naar een feesje ga zal ik speed nemen.
om thuis lekker te chillen met vrienden zal ik coke nemen...

ik vind ze beiden zeker zeer leuk. en de discusie van wat is nu het slechtse... pff, je gaat van een lijntje coke niet langer leven dan van een lijntje speed hoor...

Andyy

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Andyy zei:
COKE. geen speed. ben echt ANTI speed hahahaha vieze kots troep, het is echt super goor en je kan niet slapen, en de volgedne dag ben je toch zo hondsberoerd jonge..

dat met coke niet, dont worry over verslaving als je het in de hand weet te houden.

Kreeg jij niet elke dag dex?

klopt, maar snuif t niet, en gebruik der ook niet uber veel van, gewoon me dagelijkse voorgeschreven dosis.

kan er gewoon door slapen en ben er niet beroerd van.

clockcable zei:
Pure aceton kopen bij de etos/kruidvat. 1,80 voor 50ml waar je ongeveer 2.5 gram kan wassen (of 1.5 als het echt rete-slecht is) Je koopt meteen 10 gram, 4 flesjes aceton en dat gooi je allemaal in een glazen(echt glas, geen plastic) beker en dan even roeren. Daarna flikker je de boel in een andere beker door een koffiefilter. Je spreid de speed/aceton die is achtergebleven in de filter uit op een spiegel en dan laat je het 5 minuten drogen. Nu heb je mooie witte en puurder pep :grin:
aah okee zo, bedankt man zal ik zeker gaaaaan doen want dat onrustige gedoe met die caffeine erdoor is indeed kut. :wave:

kelllss

Newbie
Ik ben fan van speed zo lang als ik net gesnoven heb, de dagen erna baal ik toch weer van dat ow zo leuke feestje waarna ik dus niet kan slapen terwijl ik eigenlijk echt kapot ben.
In dat opzicht vind ik coke fijner, maar het effect van cocaine is het voor mij toch net niet.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze week kan ik hier een antwoord op geven, al weet ik bijna wel zeker dat speed gaat winnen.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Speed.

Omdat ik het gevoel heb dat Coke (ook op langere termijn) sneller aan je gaat knagen. Daar bedoel ik mee dat ik denk dat het verlangen geestelijk velen malen sterker is dan bij speed. Heb coke zelf nog nooit geprobeerd, wel speed.

Neemt niet weg dat het zo kan zijn dat het stimulerende(uppende) effect van coke lekkerder is dan speed. Maar ik vind groente soep ook veel lekkerder dan kippensoep.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
Speed.

Omdat ik het gevoel heb dat Coke (ook op langere termijn) sneller aan je gaat knagen. Daar bedoel ik mee dat ik denk dat het verlangen geestelijk velen malen sterker is dan bij speed. Heb coke zelf nog nooit geprobeerd, wel speed.

Er is maar een manier om daar achter te komen, proberen!
1 keer maakt je niet verslaafd....
Maar ja, een keer coke... is dat mogelijk?
WTF, ik praat je aan om coke te proberen, kijk maar wat je er mee doet.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
S0s_90 zei:
Nasica zei:
Speed.

Er is maar een manier om daar achter te komen, proberen!
1 keer maakt je niet verslaafd....
Maar ja, een keer coke... is dat mogelijk?
WTF, ik praat je aan om coke te proberen, kijk maar wat je er mee doet.

Je hebt helemaal gelijk :wink: zonder het te proberen kan/mag ik eigenlijk helemaal geen oordeel hebben. Wie weet als het ooit mijn pad kruist dat het te proberen valt. En nee, jij praat me niet aan de coke, je geeft een suggestie wat de mogelijkheden zijn. Ben nog altijd zelf verantwoordelijk over m'n acties ^^.

Kenobi

Cocaine...fijn spulletje. Super tijdens een rustig uitstapje naar je stamkroeg ofzo. Je bent er relaxt van en je hebt goede controle over jezelf. Ik kan er ook nog eens van slapen! Nadeel is wel dat het tering duur is en het behoorlijk verslaven werkt.

Speed is op feesjes echt de bom. Je krijgt waar voor je geld en je kan lekker heel de nacht doorgaan zonder zorgen. Enige minpunt is de after hiervan. Nothing beats an speed-kater :openmouth:

Telpeva

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Cocaine of speed?
Waarom niet cocaine én speed? Niet tegelijk, maar beide op z'n tijd.
+1!
Altijd weer diezelfde fanatieke discussie tussen fanatics voor de één of de ander :grin:, je hoeft toch ook niet persé te kiezen tussen sos & pep & M & RC-uppers? Of wiet / Ketamine / GHB?
Das juist het mooie aan alle keuze hier in ons landje :grin: #I'm_Lovin_it

Kenobi

Is het niet zo dat als je tijdens het speed gebruik en snuifje coke doet het speed gevoel dan weg trekt en je weer wat terug op de wereld komt en je eigen weer gewoon voelt??
Of krijg je dan zo een op gefockt effect?

Tufnut

Badass junkie
Ik kan me voorstellen dat je wat opgefockter wordt, maar wete het niet uit ervaring. Ik kan me ook voorstellen dat het net een andere twist geeft aan het effect; In eerste instantie positief, maar door snelle come-dome en craving misschien ook wel negatief.

Dakkie

Speed vind ik lekkerder, maar vooral als je lekker gaat dansen en gek doen. Ik vind het een heerlijk gevoel dat ik niet meer te stoppen ben en die innerlijke onrust. Voor een zit/hang feestje vind ik een snuif goede sos met een alcoholische versnapering erbij beter

Mijn voorkeur gaat uit naar een lekker lijntje coke.
Van Speed kan ik nooit slapen en de afterburn is gewoon zwaar klote.
Met coke heb ik hier nooit last van.

it'sme

Belezen gebruiker
sos en speed vergelijken........tis net als appels en peren vergelijken....... Beiden heel andere drugs. Coke is voor mij veiligere optie, omdat ik het 1: te duur vindt om regelmatig te gebruiken, 2: in mijn geval blijf ik zoeken naar een werking die ik niet ga krijgen........

In tegenstelling tot speed.......gevaarlijk voor mij :wink:

alcoholist

Wijs gebruiker
het verschil tussen het effect van coke en speed is niet groot,de kater wel..bij mij dan..5euro voor een gram speed en bijna 50 voor een gram coke doen tog wel belletjes rinkelen bij iemand die een iets hoger IQ heeft dan een kikker vissie

it'sme

Belezen gebruiker
verschil in effect niet groot? Vindt het totaal niet met elkaar te vergelijken...............Enige vergelijking is het snuiven... En speed adviseren op basis van prijs.......daarom is het spul juist zo gevaarlijk

geox

Bewuste gebruiker
alcoholist zei:
het verschil tussen het effect van coke en speed is niet groot,de kater wel..bij mij dan..5euro voor een gram speed en bijna 50 voor een gram coke doen tog wel belletjes rinkelen bij iemand die een iets hoger IQ heeft dan een kikker vissie
Wat een onzin, jij hebt er blijkbaar niet veel kaas van gegeten. Een grammetje coke kost ook maar 5 euro aan de andere kant van de wereld hoor...

Jan Smit

Newbie
Svali zei:
Ja, maar daar zijn we niet?
Dus aan de andere kant van de wereld zijn speed en coke net zo slecht, want daar zijn ze even duur. Maar hier niet, want hier is coke duur en dus stukken beter?

it'sme

Belezen gebruiker
Idd kost coke aan de andere kant van de wereld geen drol :P Speed is daar weer duurder.
Ik vindt zelf persoonlijk speed een veel boeiendere werking hebben, maar het is zo lekker verkankerend voor lichaam :confused: Niet dat Coke gezond is, maar iig minder chemisch.
Speed is daarbij gevaarlijk juist om zijn lage prijs.

Keus tussen coke en speed kan niemand je voorzeggen, moet je zelf achterkomen. De 1 houdt van coke de ander van speed :wink:

Ik houd het bij af en toe coke, niet omdat ik het lekkerder vindt, maar omdat ik met speed moeilijk mijn grens kan aangeven, dus doen we het lekker niet meer :grin:

Tufnut

Badass junkie
En dat kun je met coke dus wel? Je grens aangeven...? Hoe doe je dat dan en wat is het verschil ten aanzien van speed?

Bovenaan