Cocaïne of speed?

it'sme

Belezen gebruiker
werking van speed vind ik super, van coke niet......... lijkt me simpel toch? Als je iets lekker vindt doe je het graag, vind je het niet helemaal geweldig kun je der goed van afblijven.

Tufnut

Badass junkie
Maar je gebruikt wel coke, dus dat is blijkbaar leuk genoeg om te doen. Is het dan niet zo dat speed voor jou te lekker is?

Kwek

Newbie
Altijd het gevecht tussen de speed en coke gebruikers.

Ik als speed gebruiker kan totaal niet genieten van de coke.. ik raak daar door sneller geirriteerd en ik als iemand die nooit een klap zal uitdelen doe ik dat met de coke wel..

Maar iemand die coke gebruik heerlijk vind zal bijna of nooit speed gaan gebruiken want het branden in de neus of effect vinden ze meestal te veel verschillen wat ze gewend zijn.

En ja Coke gebruiken als je het onder controle heb ja mooi niks aan de hand maar als het uit de hand loopt.. ga je dingen doen om aan die 50 eu te komen en die zijn meestal hevtiger als dat je aan een pakkie speed van 10 eu de gram of zo'n 250/300 € heb je 100g dusja

Niet te vergelijken je moet naar je lichaam luisteren.. Sommige mensen worden chill met coke sommige mensen helemaal niet.

it'sme

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Maar je gebruikt wel coke, dus dat is blijkbaar leuk genoeg om te doen. Is het dan niet zo dat speed voor jou te lekker is?

Nou dit zal wel heel dom klinken, maar ik gebruik Coke alleen omdat dat hetgeen is wat een enkele keer gebruikt wordt onder vrienden. En dan heb ik liever dat dan niks. Ik weet het, klinkt heel erg dom :flushed: maar heb liever iets in mijn neus dan niets op avonden dat mensen iets pakken. Voorheen nam ik dan speed en zij Coke........maar aangezien ik speed idd TE lekker vindt blijf ik daar van af :wink:

Dus ik weet het: als ik slim ben laat ik de Coke ook liggen.......risico is natuurlijk dat ik dat op den duur wel lekker ga vinden :wink: Sinds ik geen speed meer heb gebruikt (juli 2010) ben ik bij zulke gelegenheden Coke gaan gebruiken (is mss pas 3 keer voorgekomen :wink:)

Liefst houd ik het ook op 1 keer per zoveel maanden een avondje XTC :wink: Maar ja dat is voor het andere topic :grin:

@Kwek, denk niet dat het echt een strijd/discussie is tussen speed en coke gebruikers. Ik vind het persoonlijk gewoon 2 heel verschillende drugs en vaak ook heel ander soort gebruikers..... Velen denken dat het ene beter of slechter is dan het andere, maar het is maar net wat je zelf een prettigere werking vindt

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou dit zal wel heel dom klinken, maar ik gebruik Coke alleen omdat dat hetgeen is wat een enkele keer gebruikt wordt onder vrienden. En dan heb ik liever dat dan niks. Ik weet het, klinkt heel erg dom :flushed: maar heb liever iets in mijn neus dan niets op avonden dat mensen iets pakken. Voorheen nam ik dan speed en zij Coke........maar aangezien ik speed idd TE lekker vindt blijf ik daar van af :wink:

Dat is niet dom hoor, dat heb ik ook. Beter iets dan niets. Ik zal niet zeggen dat het verstandig is en doe het ook niet te vaak, een coke-verslaving is veel hardnekkiger dan een speed-verslaving.

Dakkie

Experimenterende gebruiker
Svali zei:
Ik zal niet zeggen dat het verstandig is en doe het ook niet te vaak, een coke-verslaving is veel hardnekkiger dan een speed-verslaving.
Is dat zo? Volgens mij kan een speed verslaving ook errug vervelend en hardnekkig zijn? :(

darteltje

Newbie
(gelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Máár vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben... :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
darteltje zei:
(gelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Máár vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben... :P
:P

Voor mij zou het ALS ik iets moet kiezen (niet nemen laat me nooit dwingen namelijk :P ) zou het ook cocaïne omdat ik speed echt geen persoonlijk niets meer vind dan de afval van MDMA die weer gerecycled zijn is zekere zin :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Is dat zo? Volgens mij kan een speed verslaving ook errug vervelend en hardnekkig zijn?

Absoluut! Maar naar mijn mening niet zo erg als een coke verslaving, waar bij je echt de "ziekte naar meer" ontwikkelt. Speed heeft een langere werking waardoor je dat minder hebt.

Tufnut

Badass junkie
Met coke heb je om de 30-45 minuten het gevoel naar meer en daar geeft je op een avond vaak aan toe. dat maakt het verslavingsgevoeliger denk ik.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tufnut zei:
Met coke heb je om de 30-45 minuten het gevoel naar meer en daar geeft je op een avond vaak aan toe. dat maakt het verslavingsgevoeliger denk ik.

En des te langer je het gebruikt des te erger het wordt.

Svali zei:
Tufnut zei:

En des te langer je het gebruikt des te erger het wordt.
Persoonlijk gebruik ik coke én speed. (Wel niet samen.) Van speed maak ik steeds bommetjes die ik doorslik, omdat het te hard brand in m'n neus naar m'n zin. Kiezen tussen de twee, vind ik een beetje een zinloze discussie. Het zijn beiden uppers, en je kan vergelijkingspunten vinden, ok. Maar langs de andere kant: Er zijn bijvoorbeeld ook enorm veel soorten bier. Je zou ze allemaal kunnen proeven tot je er eentje gevonden hebt dat je voor de rest van je leven wil zuipen, en dan ook enkel dat bier zuipen, maar persoonlijk hou ik wel van wat afwisseling. Ik bedoel, voor mij is het gewoon allebei welkom op z'n tijd, net als zoveel andere dingen in het leven.

De reden dat zoveel mensen hier toch de vergelijking willen maken, is misschien het feit dat deze mensen op zoek zijn naar een "ultieme drug", die hun hedonistische verlangens volledig bevredigd... Ik ben ook ooit zo geweest hoor, maar intussen ben ik er van overtuigd geraakt dat zo'n drug niet bestaat. Het lijkt mij echt wel een kwestie van de juiste drug te vinden voor het juiste moment, en je er verder maar bij neer te leggen dat niet elke dag een even groot feest is.

Om nog even verder te gaan op wat ik gequote heb: Ik vind coke ook verslavender dan speed. Als ik dan toch een vergelijking moet maken, (daarom nog geen keuze :mrgreen: ) dan wil ik dat toch wel even gezegd hebben. Om te nuanceren: Onder normale omstandigheden kan ik ze allebei even makkelijk links laten liggen. Maar om de zoveel maanden betrap ik mezelf er dan weer op dat ik opeens per sé coke wil. Helemaal out of the blue, na maanden clean te zijn... best raar hoor.

19hyperdrive80

DrugsDealertje zei:
Yo peepz,

Net een lekker lijntje coke gedaan.
Maar nu vraag ik me toch eens af, is het beter om speed te nemen?
Ik hoor vaak dat dat grotere rommel is omdat het nog chemische is als coke.
Maar speed is wel 10x zo goedkoop, heb het nog nooit gedaan maar misschien binnenkort wel een keer.

Deel alsjeblieft hier wat ervaringen en wat info, ben benieuwd.

Grtz

En jij dacht dat cocaine niet chemisch is???????????????????????????????
:kots: :kots: :kots:

Dacht je van

+kerosine
+waterstofperoxide
+zoutzuur
+terpentine

Etc.etc,etc.

Voor dat je je bolletje coke hebt is het vaak niet echt schoon uitgewassen.

want valt op natuurlijk.{snel.snel}.

Dus als jij denkt dat coke omdat het van een plantje komt niet chemisch is!!!!!!!!!!

Dan is ´Cristal Meth´ dat ook niet??????!!!!!!!!!!!!!

Want dat komt ook van een plantje, De Ephedra.

Maar in feite is het anders om de meeste bagger zit toch door de coke.

kwa stof alleen.
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Heb een maand geleden voor het eerst coke gedaan plus heb het sindsdien wel n's af en toe gebruikt en als ervaren Speed gebruiker vind ik Speed gewoon veul beter. Die rush van Coke is op zich natuurlijk wel kicken maar die duurt me gewoon veul te kort tegenover bij Speed je van één lijn te nakken al gemakkelijk 2 uur strak ken wezen met een geweldig euforish gevoel erbij en immense praatkicks ken gaan hebben.
Nou ja het verhaal van de prijsverhouding spreekt voor zich denk ik en ook nog deze : onder de Coke smaakt een heurlijk Biertje opeens niet meer! Terwijl ik onder de Pep zoals gewoonlijk lekker ouderwets Biertjes ken knallen.
Plus na de Coke rush voelt me kop opeens verdoofd , wat ik bij Pep nog nooit heb ervaren na de Pep rush.

Unpance

Newbie
online flower shops

darteltje wrote:(gelukkig) nog nooit speed gebruikt want ik ben super verslavings gevoelig.Vind coke heerlijk omdat ik daar(eindelijk) eens onbezorgd(niet verder denk dan mn neus lang is). Maar vind het gevoel van coke echt super! Want: ik kan onder onder woorden brengen wat ik nou eigenlijk echt voel/vind/wil en als die ander dat dan ook heeft gebruikt, krijg je geen ruzie/woorden of gef*ckt gevoel doordat iemand anders iets zegt wat jou niet aan staat, maar kun je 'normaal' reageren en 'het er over hebben'. En de sex(wat doet speed daar mee?)... Hmmm! Maar das een ander topic wat ik gestart ben...

Machine

Liever wat snuifjes coke dan speed. Coke geeft mij een betere kick dan speed, meer euforisch gevoel en vooral het effect naderhand vind ik bij coke beter dan bij speed. Bij speed heb ik vaak echt het gevoel dat het mijn lichaam heeft misbruikt, en dat heb ik met coke veel minder.

Wat mij betreft dus af en toe een lijntje of wat puntjes coke van de creditcard of je sleutels (mits je het in de hand kan houden en dus niet door slaat in gebruik) ipv het goedkopere speed.

justinn

pascal828 zei:
^vind ik ook.

voor 15-jarigen moeten hard-drugs zeker niet zo dicht bij de hand liggen.
Het is gewoon stom om het zo makkelijk kunnen te verkrijgen.

De schoonheid zit er juist in naar het zoeken en de moeite die je ervoor moet doen.
Dan weet je ook of je het echt wilt.

moeite ? ik ( en zoude 15jarige ook kunne) roep 1x op een schoolplein oid. ik wil speed en ik heb het binnen de dag ? ( vaak binnen uurtje)
probleem is juist dat het zo makkelijk te verkrijge is..

Bovenaan