Coke op het vliegtuig

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot.
Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet?

joo
 

bartje_v

Experimenterende gebruiker
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant. Gewoon domweg smokkel en ik vraag me af of het daar niet goedkoper en beter is. Maar goed ik hoef niet meer te gebruiken en hoef ik dit soort rare fratsen ook niet meer uit te halen met alle risico van dien.
 

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
 

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
bartje_v zei:
Ik dacht dat je een lijn had gelegd van de neus naar de staart maar het is een stuk minder interessant.

Haha, kan alleen maar bij lijnvluchten he.

OT: Vind het niet echt een hele slimme zet, en zeker niet als het gewoon gaat om een beetje coke om de vakantie door te komen ofzo. En als je het dan doet moet je ook wel kalm blijven en juist niet gaan lopen stressen, want dan val je vroeg of laat door de mand en ben je zwaar de sjaak.
 

kiekert

Bewuste gebruiker
DAVID0FF zei:
Coke is daar bereslecht en ikke u ook. dacht misschien om leuke tips te krijgen. maja fuck it
leuke tips...
Had je ook leuke tips gewild als je in een spaanse cel gezeten had?
 

4 fmp

Belezen gebruiker
Hallo voor 4 gram zetten ze je echt niet vast hoor, ja in Singapore misschien. Ik vindt het wel een creatieve manier :grin: Maarja als je tas door de x-ray komt kunnen ze het wel zien :(
 

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
elke tas gaat toch door de x-ray?
en kunnen ze drugs daarop zien? dacht dat dat enkel metaal was en dat x-ray meer voor evt bommen en wapens is... kan me vergissen.
 

4 fmp

Belezen gebruiker
Nee x-ray kan niet alleen metaal onderscheiden, ook kunststoffen en organische materialen.
Natuurlijk is de kans heel groot dat zoiets totaal niet opvalt.
 

tijdbom

Experimenterende gebruiker
4 fmp zei:
Nee x-ray kan niet alleen metaal onderscheiden, ook kunststoffen en organische materialen.
Natuurlijk is de kans heel groot dat zoiets totaal niet opvalt.
Kunstoffen zijn bijna per definitie organische materialen...
 

4 fmp

Belezen gebruiker
Bono zei:
Pff wat een risico neem je dan zeg. Wat nou als ze met drugshonden hadden gestaan?
Als er geen coke resten op de buitenkant van de shampoofles zitten ruiken die honden niks hoor
 
L

Lid 6909

Gast
opzich wel slim bedacht :grin:
Maar beter doe je gewoon koffer met dubbele bodem en dan gewoon paar kilotjes erin
 

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Drugshonden worden echt weeenig gebruikt, op een goeie dag gaan er zowat 10 000 valiezen doorheen zaventem(luchthaven brussel) af en toe op het jaar komt er eens een hond aan een paar valiezen ruiken. Nogmaar eens: kans is miniem om gepakt te worden, zeker binnen de EU.

Toen ik enkele jaren gelede in Linz Oostenrijk van de bus stapte werd heel mijn bagage gecontroleerd op drugs, en daar was ook geen hond bij. Mijn shampooflesje hebben ze grondig bekeken en aan geroken, maar ze hebben dat echt niet helemaal uitgekapt ofzo om te controleren. Had toen gelukkig geen dope bij.
 

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Smokkelen achterlijk... van waar komt da na wer? en inneens 15-20 kilo he waarom ni he.
B.O.
 

oldskool

Experimenterende gebruiker
wat een gezeik hier allemaal.... :rolleyes:

er vraagt hier gewoon iemand om wat info, that's it...

vind het anders ook wel een interresant topic...

en ja idd dan smokkel ik ook (so what) ; maar liever kwaliteit meenemen, dan in het buitenland junk te kopen....
 

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik denk dat 95% van de smokkelaars gepakt word door hun zenuwachtigheid (in de toekomst zullen ze daar hartslagmeters voor gebruiken enzo) kan je door coke te snuiven perfect a l'aise door de douanepost heen dansen?
 

oldskool

Experimenterende gebruiker
Vanadesse zei:
Beter neem je dan gewoon een weekje niks :rolleyes:

ach ja dat is ook een persoonlijke opinie....

ik ben een regelmatige gebruiker en maak redelijk veel uren op mijn werk, en heb redelijk veel stress op het werk...

dus als ik dan is op vakantie ga voor een weekje; wil ik ook ff alle remmen losgooien...

dus ja ik neem dan wel liever wat C mee op vakantie...

ieder zijn kijk daarop uiteraard...

maar ik vind het gewoon jammer hoe sommige mensen erop reageren; ik val er niemand met lastig, ik voel me er goed bij, weet heus waar de grens ligt en wanneer te stoppen...

en toch krijg je zulke reacties; vind ik echt jammer; voor mij geld het principe;

LEVEN EN LATEN LEVEN!!!!
 

Vanadesse

Wijs gebruiker
Achja, je moet het natuurlijk ook lekker zelf weten. Als je wordt gepakt moet je ook niet piepen. Risico van het vak enzo! Ik vind het gewoon een beetje debiel om voor zoiets risico te lopen.
 

oldskool

Experimenterende gebruiker
Vanadesse zei:
Achja, je moet het natuurlijk ook lekker zelf weten. Als je wordt gepakt moet je ook niet piepen. Risico van het vak enzo! Ik vind het gewoon een beetje debiel om voor zoiets risico te lopen.

thx :wink: idd als je het toch doet en het risico neemt moet je ook de eventuele gevolgen kunnen dragen zo is dat....

maar volgens mij; "als" je het goed aanpakt zijn de risico's zeer klein... (daarover ging dit topic eigelijk :rolleyes: )

@Vanadesse; jij vind het blijkbaar debiel, ok dat is tof... ieder zijn gedacht; maar mag ik hier van opmaken dan je zelf niet zo een fan bent van coke??? meeste mensen uit mijn omgeving die het regelmatig doen vinden het eerder normaal als debiel :tearsofjoy:
 

4 fmp

Belezen gebruiker
Er wordt bij een eventuele veroordeling altijd gekeken naar de hoeveelheid die men smokkelt. Voor 4 gram ga je echt niet een jaar de bak in ofzo hoor.
 

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
oldskool zei:
@Vanadesse; jij vind het blijkbaar debiel, ok dat is tof... ieder zijn gedacht; maar mag ik hier van opmaken dan je zelf niet zo een fan bent van coke??? meeste mensen uit mijn omgeving die het regelmatig doen vinden het eerder normaal als debiel :tearsofjoy:
Wat denk je? Zegt dat meer over haar of over die mensen in jouw omgeving?
4 fmp zei:
Er wordt bij een eventuele veroordeling altijd gekeken naar de hoeveelheid die men smokkelt. Voor 4 gram ga je echt niet een jaar de bak in ofzo hoor.
Ligt er maar net aan waar je heen gaat/vandaan komt.
 

4 fmp

Belezen gebruiker
Dit ging om een bestemming binnen de eu, en idd in Singapore is toen ene van Damme aan de strop gegaan toch voor 10 gram wiet. Maar dat zal je binnen de EU echt niet gebeuren hoor :wink:
 

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Nee, denk het ook niet, denk dat je met 4 gram coke een boete krijgt, het valt niet onder smokkel denk ik, je krijgt in Nederland toch ook geen celstraf voor eigen gebruik? Alleen als je het verkoopt.
 

kiekert

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Nee, denk het ook niet, denk dat je met 4 gram coke een boete krijgt, het valt niet onder smokkel denk ik, je krijgt in Nederland toch ook geen celstraf voor eigen gebruik? Alleen als je het verkoopt.
Jah en dat gedogen is dus niet overal zo
 
Bovenaan