dealers herkennen?

Hey,
ik heb een vraagje. "Vrienden" van mij zeggen wel eens dat ze naar de stationsbuurt in antwerpen gaan om drugs te kopen. Binnen het half uur hebben ze wat ze zochten. Nu vraag ik mij af, hoe weet je wie dealt? Je kan toch moeilijk zomaar po iemand afstappen: "hallo, verkoop jij drugs?"
???

grtz
 

matthijs

Badass junkie
De mensen die een beetje rondlopen, rondkijken... niets te doen hebben, af en toe een toerist aanspreken, in een hoekje hangen.
Gewoon ongure types :tongueout:
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
ze kunnen er wel mager en grauw uitzien ook als ze zelf gebruiken...
maar idd letten op zenuwachtig gedrag, flitsende ogen, iemand die zich gedraagt alsof die op z'n hoede is...
 

azgaza

Badass junkie
Vooral de kenmerken die doodkapje noemt ja, het enige wat ik weet van dealers zijn mensen die wiet dealen in engeland, en dat zijn meestal 'chavs' die niet eens onvriendelijk zijn, meetsal een jaar of 20 en willen graag een centje bij verdienen. Via via via via via mensen die via mensen mensen kennen dealers leren kennen is toch de makkelijkere weg dna gewoon eentje zoeken op een station.
 

Everio

Bewuste gebruiker
en LATEN TESTEN voor je het gebruikt

en toevallig gebeurt het veel hoor, hier in maastricht ook hoor, spreken ze je aan: heb je blabla of blabla

meestal zeg ik nee, kan et wel krijgen maja ga geen moeite doen voor het risico :wink:
 

-spaceman-

Badass junkie
dealers lijken niks te doen te hebben en wachten altijd ergens op... kijk om je heen staat die gene al een half uur stil...
Het zijn meestal ongure types met bv een zwart leren jack... geloof mij, je pikt ze er zo uit!

maar ik heb nog nooit van straatdealers gekocht en vertrouw ze ook niet...
 

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik denk ook dat het geen goed idee is... voor hetzelfde geld geven ze je (wild uit de lucht gegrepen fantasie van mij) antrax in plaats van speed... :grin:
 

DreamWeaver

Badass junkie
Straatdealers verkopen bijna alleen maar rommel. Zeker als je voor iets gaat wat al veel versneden word zoals coke kun je er donder op zeggen dat je je minst pure lijn ooit gaat leggen :P Was hier iemand niet laatst getild op die manier? Tien gram waspoeder in plaats van pep?
 
oke, dus best niet van straatdealers kopen
maar waar dan wel? van "viavrienden"-dealers? of in nachtwinkels en theehuizen in Antwerpen? of thuis bij iemand? of.....?
 

DreamWeaver

Badass junkie
Iedereen kent wel iemand. Meestal zijn vrienden van vrienden dealers. Het ligt er ook een beetje aan wat je moet hebben, als je pillen wil ga je naar het eerstvolgende hardstyle/core/etc feest en spreek je de eerste de beste stuiterbal aan. Voor lsd ga je naar een goa/psytrance feestje en hoop je dat je daar wat kan kopen. Overal is wel aan te komen, vraag je mede-drugsgebruikers eens waar zij het vandaan halen.
 

azgaza

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Iedereen kent wel iemand. Meestal zijn vrienden van vrienden dealers. Het ligt er ook een beetje aan wat je moet hebben, als je pillen wil ga je naar het eerstvolgende hardstyle/core/etc feest en spreek je de eerste de beste stuiterbal aan. Voor lsd ga je naar een goa/psytrance feestje en hoop je dat je daar wat kan kopen. Overal is wel aan te komen, vraag je mede-drugsgebruikers eens waar zij het vandaan halen.

Dat is helemaal waar, via via via vrienden of op feestjes dus. Vraag gewoon mensen met hele grote pupillen of ze nog wat over hebben wat ze je misschien willen verkopen.
 

Ellesdee

Badass junkie
matthijs zei:
De mensen die een beetje rondlopen, rondkijken... niets te doen hebben, af en toe een toerist aanspreken, in een hoekje hangen.
Gewoon ongure types :tongueout:
whahaha
en ze hebben een zonnebril op en kijken heel erg paranoia rond
 

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Inderdaad lijkt het me niet zo'n goed idee om van straatdealers te kopen. Ik koop zelf altijd alleen bij dealers die een goede naam hebben. Maargoed, om dat te weten moet je er toch eerst een beetje inkomen... Inderdaad naar technofeesten enzo gaan is een hele goede, gewoon goed kijken naar hoe de mensen zich gedragen. Diegene die een gelukzalige glimlach op hun smoel hebben en zich gedragen als Stevie Wonder (een langzame beweging van het hoofd met de ogen dicht) aanspreken. En je hebt vast wel vrienden die wel eens wat gebruiken? Waar halen die hun shit?

Succes ermee! :wave:

En oja, alle dealers die ik ken zijn geen ongure types, maar juist zeer sociale en betrokken mensen die het beste voor hebben met hun klanten.
 
die halen hun wiet in nederland in de coffeeshops maar ik wil wel eens wat anders proberen, ik wil samen met een vriend eens xtc of cocaine proberen maar ons probleem is dus dat we niet weten waar we het kunnen krijgen. We kennen eigenlijk geen dealers enkel mensen die hun wiet in coffeeshops hale......
 

azgaza

Badass junkie
shadowlama zei:
die halen hun wiet in nederland in de coffeeshops maar ik wil wel eens wat anders proberen, ik wil samen met een vriend eens xtc of cocaine proberen maar ons probleem is dus dat we niet weten waar we het kunnen krijgen. We kennen eigenlijk geen dealers enkel mensen die hun wiet in coffeeshops hale......

XTC kan je op een feestje wel vinden, trance, house, techno etc. feestjes, en dan gewoon een beetje rondvragen aan mensen met grote pupillen die vrolijk kijken, vraag als je zo iemand ziet of ze nog een pilletje over hebben of of ze iemand weten van wie je het kan krijgen.
 

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja en ze zullen je waarschijnlijk graag helpen!!! Ik heb 1 keer gehad dat iemand naar me toe kwam voor een pil, en toen hebben we samen net zo lang gezocht tot we het hadden. Ik voel me altijd zo betrokken bij mensen als ik onder Xtc zit!! En ik had echt te doen met die jongen!! Dat feest kon écht niet zonder xtc :mrgreen:
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jep, gewoon lief lachan als je het vraagt, en als ze het niet hebben, verwijzen ze je vast wel met alle plezier door naar iemand die wel bijheeft. :hearteyes:
 

Wacky

Badass junkie
De humor is, als je ergens een pilletje wil kopen lukt dat binnen 5 minuten. Als je zonder wiet zit heb je meestal toch dikke pech want dat schijnt iedereen altijd tekort te hebben :)
 

davie

Wijs gebruiker
Station is idd wel een slechte optie. Je weet nooit welke pil je treft of hoeveel % er coke inzit. Die mensen die daar staan zijn nep dealers. Goede dealers hebben meestal wel een klanten bestandje en hoeven daar niet te staan. Zij staan daar niet voor niks tegen misschien nog minder dan het minimum loon.

En het is al meerdere malen gezegd, maar het beste is gewoon gaan stappen waar veel gebruikers komen en dan mensen zoeken die zich goed voelen en vragen waar hij het gehaald heeft. Als je iemand een pil ziet nemen en 1 uur later is diegene helemaal van de kaart dan weet je ook al wat je wachten staat.
 

cunt

Wijs gebruiker
TechNora zei:
En oja, alle dealers die ik ken zijn geen ongure types, maar juist zeer sociale en betrokken mensen die het beste voor hebben met hun klanten.
idd, zo heb ik dat hetzelfde.
maar een enkele keer bij mensen gehaald die behoorlijk vaag waren, weet inmiddels dat de drugs van die gasten meestal ook behoorlijk kut is.

het beste is gewoon via bekende van je die ook gebruiken aan een nummer komen.
 

Fishhead07

Wijs gebruiker
wat is dit voor onzin dat dealers perce zwart zijn ? zoals hier beschreven ?:P of hebben jullie het puur over straatdealers in de grote steden ? :)

Ben wel in adam een keer genaaid door een straatdealer :( maarja koop liever bij vrienden en van "witte" mensen inderdaad. Niet dat ik racistisch ben maarja heb nou eenmaal alleen witte vrienden :)


Ik moet ook een dealer hebben pff nog steeds geen een :( altijd maar weer moeilijk doen voor me drugs maarja wie weetv ind ik een goede dealer in de buurt zou mooi zijn :grin:
 

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:
 

DreamWeaver

Badass junkie
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:

Hehe oke ik las eroverheen, dacht dat je in A'dam woonde. Ik heb gelukkig een vaste dealer als het op pillen aankomt :wink: Maar voor de rest moet ik altijd een beetje sprokkelen.
 

Fishhead07

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:

Hehe oke ik las eroverheen, dacht dat je in A'dam woonde. Ik heb gelukkig een vaste dealer als het op pillen aankomt :wink: Maar voor de rest moet ik altijd een beetje sprokkelen.

pille kan ik opzich wel regelen maar allemaal niet vast :( en dat is gewoon klote!!!! :angry: :angry: :angry:

mja voorlopig heb ik drugs voor eigen gebruik. maar moet toch dealer gaan meete :P
 

Wacky

Badass junkie
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:

Een van die gebruikers zal je toch wel kunnen helpen ?
 

Fishhead07

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Vaste dealers zijn belangrijk en goed voor je portomonnee. Het is vast niet moeilijk om iemand te vinden in 020.

ik woon niet in 020 :P maar heb geen vaste dealer. ken heeel veel gebruikers enzo maar geen dealers. Ik zoek die en wil die echt. Scheelt inderdaad veel geld en wil gewoon op elk moment drugs kunne halen voor mezelf of voor andere. Vet parra als je meot gaan zeuren en maar afwachten of je kan regelen en dan nog ver van te voren enzo :(

Maarja wie weet vind ik een dealer zou mooi zijn :sunglasses:

Een van die gebruikers zal je toch wel kunnen helpen ?

Tot nu toe nog niet :( hebben zelf alleen kleine gebruikers hoeveelheden en halen ook weer via via. Moet gewoon zelf een eigen dealer hebben. Waar ik altijd kan halen hoeveel en wat ik wil :grin:

Maarja ik blijf doorzoeken :)
 

mattskovic

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
 

SperSIZEboon

Badass junkie
mattskovic zei:
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
ik haal op feesten nooit bij onbekenden. zeker niet nu er vaak zat undercovers lopen op feesten.
 

matthijs

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
mattskovic zei:
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
ik haal op feesten nooit bij onbekenden. zeker niet nu er vaak zat undercovers lopen op feesten.

Ja maar undercovers stuiteren niet rond op ht feestje met enorme doppen in den ogen...
 

SperSIZEboon

Badass junkie
matthijs zei:
SperSIZEboon zei:
mattskovic zei:
SperSIZEboon zei:
dealers op straat herken je misschien,maar op feesten vaak genoeg niet.

op feestjes gewoon de eerste de beste stuiteraar aanklampen en vragen of hij nog heeft en of hij een adresje weet :tongueout:
ik haal op feesten nooit bij onbekenden. zeker niet nu er vaak zat undercovers lopen op feesten.

Ja maar undercovers stuiteren niet rond op ht feestje met enorme doppen in den ogen...
ik denk dat je daar nog van staat te kijken,ik heb op Awakenings undercover agenten gezien waar je het echt niet van zou zeggen...
 
Bovenaan